Gå til innhold

Hvis du fikk velge ett sexy antrekk for din partner, enten du har partner eller ikke, hva ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av deg jeg kjørte forbi hjem fra butikken i dag: Tettsittende sort treningsjakke som går til hoftene, sort tights som sitter så stramt at konturen av musa vises tydelig som en hot trekant mellom de runde lårene. Er fremdeles litt shaky etter et lite glimt, flere timer senere..takk til deg ukjente som ga meg litt ekstra puls i dag! Synd at dama ikke kler seg slik, selv om hun har kropp til det. 
Hva er ditt favorittantrekk på partner, et antrekk som gjør noe med deg??

Anonymkode: 12ea5...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strømper og strømpebukser. Fint undertøy som går inn i rompa. 

Anonymkode: c9ea4...b47

Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Tur tøy faktisk😅 Kunne sakt stivpyntet i dress også, for det er sexy det å, men det er noe med det tur tøyet som bare gjør det for meg altså🤩😅

Særlig med strikkegenser eller rutete flanellskjorte 🤩 

49D1A60E-2C84-4D6C-97A7-DB36037167D0.jpeg

Endret av Elder Millennial
Skrevet (endret)
Ominous skrev (1 time siden):

Tur tøy faktisk😅 Kunne sakt stivpyntet i dress også, for det er sexy det å, men det er noe med det tur tøyet som bare gjør det for meg altså🤩😅

Jeg er faktisk enig med deg, begge til hver sin anledning og tid. Og jeg liker også en usminket turkvinne med hyttesveis🤭

Kvinner i skjørt, briller og høye hæler er også min favoritt, skarpe farger og kontraster. Men også en tykk behagelig joggebukse og t-shirt til hjemmebruk, det er noe med den lettvindtheten og det myke stoffet som frembringer det ønske🤗

Endret av Bamseklemmer
Gjest Jmcclane
Skrevet
Ominous skrev (1 time siden):

49D1A60E-2C84-4D6C-97A7-DB36037167D0.jpeg

Da vet vi hvordan mannen din er kledd 24/7😅

Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)
Jmcclane skrev (48 minutter siden):

Da vet vi hvordan mannen din er kledd 24/7😅

Absolutt ikke 🤣man skulle kanskje tro det, men jeg legger meg faktisk ikke opp i hva han går med😅 

Tur tøyet jeg synes er finest er ikke helt laget for sofasliting så det hadde blitt litt rart om det var på hele tiden😅 

Litt som at mannen synes jeg er fin i thigh highs og litt for store gensere så er det ikke alle anledninger det passer optimalt i🤣

Så jeg setter heller ekstra pris på de øyeblikkene han ser ekstra smashing ut.

Endret av Elder Millennial
Fylte ut innlegget så tråden ikke ble så lang.
Gjest Jmcclane
Skrevet
Ominous skrev (12 minutter siden):

Absolutt ikke 🤣man skulle kanskje tro det, men jeg legger meg faktisk ikke opp i hva han går med😅 

Vet han at du tenner på turtøy?

Gjest Jmcclane
Skrevet

Har forresten sansen for korsett og litt sånn slutty goteraktige kjoler😅

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Inspirert av deg jeg kjørte forbi hjem fra butikken i dag: Tettsittende sort treningsjakke som går til hoftene, sort tights som sitter så stramt at konturen av musa vises tydelig som en hot trekant mellom de runde lårene. Er fremdeles litt shaky etter et lite glimt, flere timer senere..takk til deg ukjente som ga meg litt ekstra puls i dag! Synd at dama ikke kler seg slik, selv om hun har kropp til det. 
Hva er ditt favorittantrekk på partner, et antrekk som gjør noe med deg??

Anonymkode: 12ea5...ea8

Helt enig med deg i dette, men kun dersom dama har den type kropp jeg elsker (slank, men sterk og fast rumpe, flat mage, små pupper, smal midje). Det blir jeg helt svak av...

Skal innrømme at jeg føler et par tiktokere kun av den grunn at de poserer i denne slags klær 😅

Anonymkode: 1c37a...aee

Skrevet

Menn med bomullsskjorte, ermene brettet opp. Slips og suspenders på. Mmm.

• Liker 1
Skrevet

Trange jeans, høye hæler og tettsittende topp

Skrevet

Ballkjole/brudekjole i sateng med stort skjørt. Med strømper og høye hæler under. Noe av det mest sexy jeg veit om, kall det gjerne en fetish om du vil. 😅

Anonymkode: 522b6...415

Skrevet

Ei jeg rota litt med kom til meg med gjennomsiktig rød truse, og litt høyhælte sko..

Det var jævla sexy

Skrevet

Skinnjakke og jeans (loose fit), dress (gjerne med vest), arbeidsklær (slike arbeidsbukser som snekkere, elektrikere, rørleggere og lignende bruker), uniform (politi, ambulansearbeider, pilot, dere skjønner greia), trenchcoat, skjorte og buksesele... Kommer litt an på mannen. Om han aldri går med dress, så er det ekstra sexy å se han i dress. Om han aldri går i arbeidsklær/snekkerbukser, så er det ekstra sexy å se han i det. Men skinnjakke og jeans faller alltid i smak hos meg. Like hot hver gang. 

Men syns faktisk det er desidert mest sexy å se mannen bare iført boxer. Eventuelt boxer, hvor linningen vises under en ren og hel joggebukse. 😍
Guys in Sweatpants

Skrevet

Ingenting slår et snekkerbelte 😍

Anonymkode: 07a0a...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...