AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Ble så utrolig skuffa av kameraten min tidligere i dag, vi diskuterte politikk og innvirkningen religion har på samfunnet. Da presterte ham å si at han mislikte islam og hatet all elendigheten det dro med seg. Er helt sjokkert! Trodde dette var en person med positive verdier, men nei. Så feil kan ma ta. Dagens utblåsning. Anonymkode: 8ae38...a9c 3
Populært innlegg Svigermor Skrevet 2. oktober 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 2. oktober 2021 Da får du fortelle han h a som er positivt med islam i stedet for å begynne å grine. 83
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble så utrolig skuffa av kameraten min tidligere i dag, vi diskuterte politikk og innvirkningen religion har på samfunnet. Da presterte ham å si at han mislikte islam og hatet all elendigheten det dro med seg. Er helt sjokkert! Trodde dette var en person med positive verdier, men nei. Så feil kan ma ta. Dagens utblåsning. Anonymkode: 8ae38...a9c ? Det drar jo mye elendighet med seg og er mye elendighet med den. Det er kriger og kvinneundertrykkende, og mange ekstreme konservative. Det er fakta. Han sa ikke at han hatet alle muslimer eller utrykket rasisme. Det er en forskjell. Nå må du ta deg sammen og skille snørr og barter. Anonymkode: d57d4...002 117
Populært innlegg Blueblizz Skrevet 2. oktober 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 2. oktober 2021 Men det er jo religionen han misliker, ikke folkene? Hvorfor griner du for det, trodde du han var muslim? 56
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 2. oktober 2021 Islam har jo helt skrekkelig innvirkning på samfunnet og utviklingen. Islam og kommunisme er nå de retningene som gjør at store deler av verden lever i et helvete. Du får snakke om de positive sidene du mener islam drar med seg for å få han til å forandre mening du da. Anonymkode: 86334...f21 53
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Vel, islam og sharia har jo faktisk en del negative verdier🤷♀️ Samme med kristendommen, der er det også mye skadelig tankegods. Så! Det er faktisk helt ok å være religionskritisk. Man trenger ikke være rasist eller tenke stygt om menneskene for det. Anonymkode: 23cf7...691 49
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg misliker også islam og andre religioner, men har ingenting i mot menneskene så lenge de ikke er onde eller slemme.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 Blueblizz skrev (8 minutter siden): Men det er jo religionen han misliker, ikke folkene? Hvorfor griner du for det, trodde du han var muslim? Trodde at ham ikke var rasist. Anonymkode: 8ae38...a9c 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde at ham ikke var rasist. Anonymkode: 8ae38...a9c Man er ikke rasist selv om man misliker en religion.
Blueblizz Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde at ham ikke var rasist. Anonymkode: 8ae38...a9c Men det er forskjell på rasisme og å ikke like islam. Jeg liker heller ikke islam, men har flere muslimske venner 41
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #11 Skrevet 2. oktober 2021 Blueblizz skrev (1 minutt siden): Men det er forskjell på rasisme og å ikke like islam. Jeg liker heller ikke islam, men har flere muslimske venner Deg om det. Synes det hørres utrolig dobbeltmoralsk ut. Anonymkode: 8ae38...a9c 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #12 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): ? Det drar jo mye elendighet med seg og er mye elendighet med den. Det er kriger og kvinneundertrykkende, og mange ekstreme konservative. Det er fakta. Han sa ikke at han hatet alle muslimer eller utrykket rasisme. Det er en forskjell. Nå må du ta deg sammen og skille snørr og barter. Anonymkode: d57d4...002 Mener du muslimer er dårligere folk? Anonymkode: 8ae38...a9c 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 Populært innlegg #14 Skrevet 2. oktober 2021 Å ikke like religion(er) har ingenting med rasisme å gjøre. Anonymkode: c7e98...3fb 52
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #15 Skrevet 2. oktober 2021 Synes det høres ut som positive verdier jeg... Anonymkode: c9b64...961 31
Mezzosoprena Skrevet 2. oktober 2021 #16 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ble så utrolig skuffa av kameraten min tidligere i dag, vi diskuterte politikk og innvirkningen religion har på samfunnet. Da presterte ham å si at han mislikte islam og hatet all elendigheten det dro med seg. Er helt sjokkert! Trodde dette var en person med positive verdier, men nei. Så feil kan ma ta. Dagens utblåsning. Anonymkode: 8ae38...a9c Vi ser jo at ekstrem islam drar meg seg masse elendighet, og det er da ikke vanskelig å forstå at folk misliker dette... Jeg misliker det, og jeg misliker den elendigheten som ekstrem kristendom drar med seg. Men jeg hater ikke alle muslimer - eller alle kristne av den grunn. Du er nødt til å se forskjellen. 43
Mezzosoprena Skrevet 2. oktober 2021 #17 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Deg om det. Synes det hørres utrolig dobbeltmoralsk ut. Anonymkode: 8ae38...a9c Støtter du sharia? 18
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #18 Skrevet 2. oktober 2021 Hvor skjør er du TS?! Det er mange som misliker islam og religioner. Det er jo positivt å hate elendighet som følge av noe som helst. Anonymkode: 106fe...8e5 26
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #19 Skrevet 2. oktober 2021 2 minutter siden, Teatrica said: Støtter du sharia? Ikke alle muslimer støtter sharia.. marian hussein hadja tajik og abid raja er muslimer de og og tviler på at de støtter sharia Anonymkode: dc0a2...7b1 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #20 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ble så utrolig skuffa av kameraten min tidligere i dag, vi diskuterte politikk og innvirkningen religion har på samfunnet. Da presterte ham å si at han mislikte islam og hatet all elendigheten det dro med seg. Er helt sjokkert! Trodde dette var en person med positive verdier, men nei. Så feil kan ma ta. Dagens utblåsning. Anonymkode: 8ae38...a9c Ikke diskuter religion eller poltikk neste gang da. Anonymkode: c7058...279 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå