AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Hvilken type nettbutikk tror dere har livets rett i dag og hvilken er helt dødfødt? Hverdagsklær, sportsklær, smykker, sminke, bøker, interiør, møbler? Anonymkode: 5dcfa...ae2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Alle typer artikler du nevner kan man kjøpe på nettet, og for å snu det litt på hodet, så er det nok særlig interiør og møbler som kommer til å bestå som fysiske butikker i fremtiden, samt noe klesbutikker, bruktbutikker og annet hvor det vil være veldig greit å kunne inspisere produktet fysisk. Det er bare å se litt rundt, vi har nettbutikker for det meste fra å kjøpe en ny bil til apotekvarer, dagligvarer og hvitevarer. Hva har du i tankene? Det er lurt å gjøre et ordentlig forarbeid, analysere markedet med SWOT-analyser og mye annet. Anonymkode: b3eaf...d5e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Aner ikke, men bestiller en del helse relaterte ting fra utlandet jeg ikke finner i Norge. Anonymkode: 733f1...a0b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken type nettbutikk tror dere har livets rett i dag og hvilken er helt dødfødt? Hverdagsklær, sportsklær, smykker, sminke, bøker, interiør, møbler? Anonymkode: 5dcfa...ae2 Hadde jeg vært deg ville jeg solgt forbruksvarer. Viktig at kunden kommer tilbake for å bestille mer, vettu. Kanskje kosmetikk, hudpleie o.l. Bare min tanke! Anonymkode: 449ac...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå