AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Synes det er så vanskelig å starte samtaler med folk på Tinder. Hva starter du tindersamtalen med? Er det forskjell på om du er ute etter noe seriøst eller ikke? Anonymkode: ef9a9...f10
wandagirl Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Kommer an på om det er noe i profilen man kan vise til i en åpningsreplikk. Hvis ikke det er det så er det heller ikke noe mer spenstig enn «hei! Hvordan er lørdagen din?😊» eksempelvis.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er så vanskelig å starte samtaler med folk på Tinder. Hva starter du tindersamtalen med? Er det forskjell på om du er ute etter noe seriøst eller ikke? Anonymkode: ef9a9...f10 Blitt for gammel og seriøs til å finne på superkreative åpnere typ: "Hvilken karakter ville du vært i Mario kart?". Nå er det ikke mer spennende enn "Hei, hvordan går det? ", "Hvordan var helgen din?" Osv. Anonymkode: 965dd...bd4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Er du kvinne kan du fint starte med "hei". De færreste menn klager over det, så lenge du faktisk engasjerer deg litt i samtalen etter på (ikke bare sier ja, nei, du da? og haha, som mange kvinner gjør). Som man må du prestere, og da holder det ikke med "hei". Skriver du det går de til Kvinneguiden og lager en tråd over hvor håpløst fantasiløse menn er. Problemet er at det er ganske individuelt hva de foretrekker. Det som er sjarmerende humør her kan være en blodig fornærmelse der, eller ansett som barnslig, etc. Samtidig, om du IKKE prøver deg på humør risikerer du å bli sett på som en sjarmløs tørrpinn. Ærlig talt, du må bare prøve. Skriv det som faller deg inn og vær klar til å gå videre om du blir ignorert. Anonymkode: 7626d...0c3
M71 Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Relaterer det til bilder og/eller bio med åpning for svar. Det pleier å være nok for å få praten i gang litt. Seriøs eller ei, er du på tinder så er du åpen for en flørt🙂. Og forhåpentligvis leder det til noe seriøst.
Gjest TheCatLady Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Det kommer litt an på. Hvis det er noe i profilen eller på bildene så kan jeg skrive noe om det eller så har det gått i "hei, hvordan går det med deg?", "Hei :)", "Hei, hvordan har helgen vært?" og så heller skrive noe om det som står i profilen senere eller spørre om ting hvis det ikke står en dritt. For min del er det helt greit å starte samtaler med "hei" eller noe sånt. Det er jo ikke noe galt med det og det er etter det heiet at man ser om det er en samtale som kommer til å gå videre. Ofte har man ikke kjemi eller noe til felles. Noen ganger er begge litt tafatte og samtalen går da ikke noe sted. Ofte opplever jeg at den ene er den som drar samtalen mest, men at det ikke oppleves som slitsomt fordi den andre klarer å vise interesse. Det er når kun den ene drar samtalen og ikke får noe tilbake at det blir slitsomt. Man spør og spør, men får bare ja, nei og hehe. Ikke mye å bygge en samtale på. Men man kan ikke forvente at alle samtaler skal være særlig givende. Sånn er det bare selv om man blir lei av de samme spørsmålene om igjen og om igjen. Ikke lett med nettdating.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Standarden er at alle har bilder av fjellturer. Så spør folk hverandre "hvilket fjell er det du går på der?" Det er liksom obligatorisk Anonymkode: aed6e...66b 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Hei, Jeg vurderer å lage meg en profil. Enten der eller et annet sted. Mener ikke å kuppe tråden nå, men dere vet antagelig dette: Er algoritmene laget slik at jeg som bor i sør-Norge slipper å få treff på single som holder til f.eks i Teøndelag? Jeg syns det er ganske viktig. Anonymkode: 5487a...95f
Michaelhe Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 Hva er dette for slags spørsmål? Alle foranledninger til sex begynner da med at jeg viser pikken min?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 Kvinner her. Brukte kun Tinder for seriøst. Trenger ikke være noen fancy original åpningsreplikk fra en match. Beste er om folk er seg selv og ikke tilgjorte. Selv starter jeg bare Tinder-samtalen som hvilken som helst annen samtale. F.eks: "Hei, mange fine bilder av deg" så kjører amtalen videre Anonymkode: f2622...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå