AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Hei! Jeg og min kjæreste har meldt oss på swingersaften på en sexklubb. Dette er veldig gjennomtenkt, og vi gleder oss. Vi har snakket sammen om grenser, hva er greit/ikke greit. Jeg lurer mer på det «praktiske», hvordan gå fram? Både jeg og min man er ikke så gode på «smaltalk» og er kanskje en smule introverte? Jeg er litt redd for at vi bare blir sittende? Kan noen gi oss et råd eller to? Ha en fin kveld ☺️ Anonymkode: 1b623...365
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 På de stedene vi har vært,har det vært et "bli kjent-område" hvor man har klærne på. Man kommer fort i kontakt med folk og praten går ofte på om man har vært der før,prøvd dette før, hvor man er i livet (familie,gift,barn) osv. Vi har bare møtt hyggelige folk som er veldig like oss selv- folk som lever et helt vanlig A4-liv med hus,barn,stasjonsvogn og hund. Om man hadde gått forbi disse folka på gata hadde man aldri trodd at disse hadde prøvd swingers 😆 Når dere har kommet i gang med praten har dere kanskje møtt noen dere "klikker" med og vil gå videre med. Hvis ikke går man ofte til boblebadet eller inn på fellesområdene for å se og utforske. Ting går litt av seg selv 😉 men om det er første gangen for dere,kan det være lurt at dere to utforsker alene,men i samme rom som andre. Lykke til! Dere kan glede dere til spennende opplevelser 😁 Anonymkode: 7da4d...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Vurderer swinging jeg også. Hvor kan vi møte andre swingers? Anonymkode: a7961...7cc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vurderer swinging jeg også. Hvor kan vi møte andre swingers? Anonymkode: a7961...7cc Kvinneguiden hører jeg er et bra sted 👍🏼 Anonymkode: 0d87e...358 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kvinneguiden hører jeg er et bra sted 👍🏼 Anonymkode: 0d87e...358 Hvor da? på "finn en venn"? Har en dame venn som er ganske kåt og kunne sikkert ha vært med på noe sånt Anonymkode: a7961...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå