AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg kommer aldri til å bli rik og berømt, og vasse i modellkvinner. Det er urettferdig at rike arvinger som ikke har jobbet seg opp selv til rikdom kan sjekke modellbabes i Marbella, Monte Carlo, Saint Tropez og andre rikmannssteder. De har også mye cash til å fikse på utseendet sitt, ta ansiktsløft etc. Selv om jeg ser over snittet ut, får jeg meg aldri modellkvinne. Har ikke fått meg "vanlig" kvinne heller. Det er urettferdig at folk som Cristiano Ronaldo, Justin Bieber etc kan sjekke modellkvinner bare fordi de har cash, kan synge litt fint eller er god til å sparke og løpe etter en ball. Anonymkode: 0ed29...f2d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Hakk i plata? Tror du glemte at du har laget akkurat dette innlegget før. Det er ikke noe mer urettferdig nå enn det var da. Anonymkode: 5776a...2ca 10
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Syns du også det er urettferdig å tenke på at de alltid må forvisse seg for at de pene damene er med dem pga hvem de er inni seg, eller om de bare vil ha de pga de er berømte eller rike? At de vil være der om berømmelsen og rikdommen skulle forsvinne? Anonymkode: 7cce4...612 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Det er ikke mange som ser ut som modeller heller og modeller er jo så mangt. Anonymkode: b6501...881 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Haha! Han her har opprettet en slik tråd hver helg de siste ukene. 😃 Anonymkode: f7637...a14 5
Mezzosoprena Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 De fleste kvinner er ikke modellkvinner, derfor få selvfølgelig ikke de fleste menn modellkvinner... 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Hva er en modellkvinne egentlig? Anonymkode: efb95...378 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 Det er mye mer synd på meg som aldri kommer til å BLI en modellkvinne. Anonymkode: 39e63...e34 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 Ikke rart at mange ikke får pult når de bruker all sin tid på å klage på nett om at de ikke får pult. Anonymkode: 61701...e9e 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er urettferdig at folk som Cristiano Ronaldo, Justin Bieber etc kan sjekke modellkvinner bare fordi de har cash, kan synge litt fint eller er god til å sparke og løpe etter en ball. Anonymkode: 0ed29...f2d Om du jobber og står på like mye som de to mennene du nevner her, kan det jo hende at du også får mer penger og bedre draget 🙂 Anonymkode: b2f0a...d5d 3
Gjest På druen Skrevet 2. oktober 2021 #11 Skrevet 2. oktober 2021 Du tror at du ser over snittet bra ut. Du gjør mest sannsynlig ikke det.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #12 Skrevet 2. oktober 2021 Du bør heller være single enn å ta til takke. 100 ganger bedre å være alene enn med en dame du ikke er tiltrukket av. Anonymkode: 6140b...d0e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #13 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg kommer aldri til å bli rik og berømt, og vasse i modellkvinner. Det er urettferdig at rike arvinger som ikke har jobbet seg opp selv til rikdom kan sjekke modellbabes i Marbella, Monte Carlo, Saint Tropez og andre rikmannssteder. De har også mye cash til å fikse på utseendet sitt, ta ansiktsløft etc. Selv om jeg ser over snittet ut, får jeg meg aldri modellkvinne. Har ikke fått meg "vanlig" kvinne heller. Det er urettferdig at folk som Cristiano Ronaldo, Justin Bieber etc kan sjekke modellkvinner bare fordi de har cash, kan synge litt fint eller er god til å sparke og løpe etter en ball. Anonymkode: 0ed29...f2d KLART du kan! Dra til Marbella eller Saint Tropez og sjarmer i vei! Kanskje du møter dama i ditt liv. Anonymkode: 73e3a...e61 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #14 Skrevet 2. oktober 2021 Modellkvinner er stygge Anonymkode: 21c60...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå