AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Puppastemning og lignende rølp, er det grei underholdning for barn i barnehagen syns du? Driver og planlegger spilleliste for dansedag i bhg. Anonymkode: bccb5...aff
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Ungene tenker sikkert ikke så veldig over tekstene, men de kan jo fange opp ord og setninger. Vil du at treåringen din skal gå hjemme i stua og rope "puppastemning!!"? 😅 Noen av de "Blime" sangene er ganske kule. Anonymkode: 270a6...b19 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 😅 sleng gjerne med «åååh gutta har vært på afterski og gutta her vært på fest! Skallebank og fylleangst til den som drikker mest!» sjelden den IKKE slår an på et dansegulv🤷🏼♀️ Anonymkode: 9149b...15f 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg hadde varslet styrer. Anonymkode: 6921d...dee 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Blime sangene er ganske populære hos oss. Vi har også spilt en del musikk fra Disney filmene, rosa helikopter, baby - Justin Bieber osv. Anonymkode: c051f...08e 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg fikk egentlig ideen etter at jeg gikk forbi en barnehage der slike sanger runga over hele uteområdet..SYns det var litt rart Anonymkode: bccb5...aff
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk egentlig ideen etter at jeg gikk forbi en barnehage der slike sanger runga over hele uteområdet..SYns det var litt rart Anonymkode: bccb5...aff Det er på ingen måte greit. I Barnehagen skal man ha sanger som er for barn, enten småbarnssanger for de minste eller større sanger for Barn som Bjørnis-sangen osv. Anonymkode: 1cce5...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå