AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Et åringen er syk og vil ikke spise hun drikker kun to flasker om natten, kanskje ikke det engang tilbyr mat hver andre time men vil ikke ha. Burde jeg kontakte legen ??? Kaster opp det lite hun for i seg. Anonymkode: fcaca...1f8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Ville ringt lege siden barnet kaster opp. Klarer barnet å drikke litt vann? Anonymkode: cebfa...866 1
Snipps Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 (endret) På apoteket selger de GEM-pulver. Dette er salter og sukker som kroppen trenger for ikke å bli dehydrert som vi fikk på sykehuset da vår ettåring var syk. Det selges også næringsdrikker du kan tilby barnet ved sykdom. Ellers ville jeg prøvd å tilby noe som frister barnet. Smoothie, bær etc. Det går også an å ringe legevakt og be om råd. Har barnet våte bleier? God bedring ❤️ Endret 2. oktober 2021 av Snipps 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville ringt lege siden barnet kaster opp. Klarer barnet å drikke litt vann? Anonymkode: cebfa...866 Ja gir regelmessige med drikke, drikke gjør hun. Men hun for ikke i seg noe annet har prøvd alt. Anonymkode: fcaca...1f8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja gir regelmessige med drikke, drikke gjør hun. Men hun for ikke i seg noe annet har prøvd alt. Anonymkode: fcaca...1f8 Men det er kjempebra at hun får i seg væske. Har hun feber eller er det bare oppkast? Jeg personlig ville ringt legevakt og snakke med dem. Anonymkode: cebfa...866 1
Splittbinders Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja gir regelmessige med drikke, drikke gjør hun. Men hun for ikke i seg noe annet har prøvd alt. Anonymkode: fcaca...1f8 Er du bekymret så ringer du lege. Ingen her kan gi deg et SIKKERT svar på om det er behov for legetilsyn eller ikke. Er man i tvil er det ingen tvil, pleier jeg å si. Da ringer man. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Du gir godt med Nurofen og paracet? Så lenge de drikker går det fint at de ikke spiser noe særlig på noen dager. Gi saftis, smoothie, kjeks, hva nå enn hun vil ha, lite og ofte. Så lenge det kommer tårer, spytt i munnen og litt urin, og formen er ok, så går det ganske bra Anonymkode: 1e748...1c5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Et åringen er syk og vil ikke spise hun drikker kun to flasker om natten, kanskje ikke det engang tilbyr mat hver andre time men vil ikke ha. Burde jeg kontakte legen ??? Kaster opp det lite hun for i seg. Anonymkode: fcaca...1f8 Kommer jo HELT an på hvor lenge hun har kastet opp?? Anonymkode: ccf0d...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå