AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #21 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stakkars vasken 😋 Nei, vasker ikke hele huset til jul. Orker ikke sånne skippertak, tar det heller litt etter hvert. Anonymkode: 49bea...1b7 Jeg vasker også etterhvert hele året, men liker å ta det grundig til jul. tar ett og ett rom. Vi er en familie på 4 med både hund og katt. Barn som er på treninger, mye klesvask og bager i gangen, hundehår og hverdags rot. Føler det der deilig å ha et helt nyvasket hus til jul Anonymkode: c02a7...397
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #22 Skrevet 3. oktober 2021 Hva mener dere med full nedvask av hus? Vasker dere tak og vegger, drar frem reoler, inni alle skap og vitrineskap etc? Anonymkode: c6e9a...188
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #23 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener dere med full nedvask av hus? Vasker dere tak og vegger, drar frem reoler, inni alle skap og vitrineskap etc? Anonymkode: c6e9a...188 Ja Anonymkode: 59b02...099
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #24 Skrevet 3. oktober 2021 Nei, har vokst opp med en ekstra god helgevask Her har vi ikke skuffer og skap fulle heller, og vi tar ting når det trengs i løpet av året. Jeg vil heller vaske mer når det er vår i lufta og lyst. Anonymkode: cd63c...af5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #25 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener dere med full nedvask av hus? Vasker dere tak og vegger, drar frem reoler, inni alle skap og vitrineskap etc? Anonymkode: c6e9a...188 Ja var ofte med foreldrene mine på det når jeg bodde hjemme, det er faktisk noe jeg har tatt med meg videre nå når jeg bor for meg selv med mann og barn i en alder av 27😂 kall meg gammeldags, ikke alltid vi feirer jul her hjemme heller, men om ikke får vi ofte en del besøk ila jula Anonymkode: 3a91e...9c0 1
visp Skrevet 3. oktober 2021 #26 Skrevet 3. oktober 2021 Står dere alle og lager mat over åpen ild? Det var en grunn til julevasken før; å få bort all nedsotingen i tak og på vegger. Idag holder vel de fleste det rent kontinuerlig. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #27 Skrevet 3. oktober 2021 Nei, jeg juler ikke vasken. Og jeg tar heller ikke julevask siden jeg har skikkelig kjøkkenvifte og ingen åpne ildsteder. Anonymkode: 2ee01...6b0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #28 Skrevet 3. oktober 2021 Det varierer litt her, med hvor lenge det er siden sist ordentlige rundvask. Noen år må jeg ta alt, andre holder det med en ekstra grundig helgevask. Anonymkode: a565a...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå