AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Del Skrevet 2. oktober 2021 Hei. Jeg er ute etter par trådløse øretelefoner, noen som har noe å anbefale? Har tidligere hatt AirPods, men prøver å begrense budsjettet - selv om jeg har råd til det. Må vel gå ann å finne øretelefoner til en litt billigere pris? For meg er det viktigste at de har god lyd, og ikke kabel. Jeg har Samsung A51 om det har noe å si. Anonymkode: 361d6...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Del Skrevet 2. oktober 2021 Tenker du propper eller hodetelefoner? Hvis hodetelefoner, liker du at de ligger på øret eller over øret (sånn at øret er inni dem)? Anonymkode: 8c6aa...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Del Skrevet 2. oktober 2021 Siden du har Samsung, hadde jeg valgt Samsung Galaxy Buds pro eller Galaxy Buds 2 Anonymkode: a0b28...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Del Skrevet 3. oktober 2021 Det spørs jo veldig på hvor kravstor du er på lyd, støydemping, hva du synes er komfortabelt og hvor mye du er villig til å bruke. Det nærmeste du kommer en billigere utgave av Airpods er vel JBL 225 TWS. https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/true-wireless-hodetelefoner/jbl-tune-225-true-wireless-oeretelefoner-svart/p-1114180/ Noen foretrekker plugger som dette, som ligger ytterst i øret, mens andre vil ha de som sitter i øregangen (som Airpods Pro, Sony 1000MX, etc.). Sistnevnte har bedre lydkvalitet og mulighet for støydemping, men noen synes de er ukomfortable. Anonymkode: c7005...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå