Gå til innhold

Trådløse øretelefoner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ute etter par trådløse øretelefoner, noen som har noe å anbefale?

Har tidligere hatt AirPods, men prøver å begrense budsjettet - selv om jeg har råd til det. Må vel gå ann å finne øretelefoner til en litt billigere pris? For meg er det viktigste at de har god lyd, og ikke kabel. Jeg har Samsung A51 om det har noe å si.

Anonymkode: 361d6...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du propper eller hodetelefoner? Hvis hodetelefoner, liker du at de ligger øret eller over øret (sånn at øret er inni dem)?

Anonymkode: 8c6aa...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har Samsung, hadde jeg valgt Samsung Galaxy Buds pro eller Galaxy Buds 2

Anonymkode: a0b28...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo veldig på hvor kravstor du er på lyd, støydemping, hva du synes er komfortabelt og hvor mye du er villig til å bruke. Det nærmeste du kommer en billigere utgave av Airpods er vel JBL 225 TWS.

https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/true-wireless-hodetelefoner/jbl-tune-225-true-wireless-oeretelefoner-svart/p-1114180/

Noen foretrekker plugger som dette, som ligger ytterst i øret, mens andre vil ha de som sitter i øregangen (som Airpods Pro, Sony 1000MX, etc.). Sistnevnte har bedre lydkvalitet og mulighet for støydemping, men noen synes de er ukomfortable.

Anonymkode: c7005...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...