AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg tar opp dette anonymt. Ingen vet hvem jeg er, så jeg tar ikke opp dette for å "skryte". Hva er vitsen med å skryte, jeg er anonym. Jeg tørr ikke ta dette opp med venner for å virke som jeg snikskryter. For det er ikke intensjonen. Jeg har et reelt problem og trenger råd, så jeg tørr å spørre anonymt: Jeg har blitt singel. Jeg har en sjenanse som gjør at jeg prater fint med mennesker jeg er i kontakt med men jeg tørr ikke oppsøke kontakt. Så dette hemmer meg ekstremt mtp å finne en partner. Jeg kan derfor kun ha menn som sjekker meg opp. de som sjekker meg opp er 10 år yngre. Det er et problem for jeg ønsker folk på egen alder, jeg er 33. Noen tips? folk sier jeg er kjempepen og det er rart jeg er singel. Problemet er at jeg ikke har kontakt med single menn på min alder. Jeg ønsker, av ulike grunner, ikke bruke sjekkeapper. Hvordan få folk på min egen alder til å ta kontakt? folk som er mindre pene enn meg blir sjekket opp i en fei. Jeg er 169 høy, bmi 19. Har fast jobb. Ingen gjeld. Er veldig sosial når noen først tar kontakt. Å jobbe med min personlighet, å gjøre at jeg tørr å ta kontakt, er vel en måte å løse det på men det er ikke gjort på 1 2 3 så det er ikke det jeg ønsker å få hjelp på akkurat nå. Noen tips til hvordan å få menn på min egen alder til å tørre å ta kontakt med meg? Jeg har vært ærlig med yngre menn om problemet og de sier at jeg ser mye yngre ut enn jeg er og at menn på min alder sikkert ikke tørr å sjekke meg opp. Dette fikk jeg vite i går kveld av en som la Ann på meg. Ja det er helt ok å bli sjekket opp av yngre men jeg ønsker ikke noe forhold med de og jeg er faktisk nå interessert i å treffe menn jeg kunne ha datet. Anonymkode: 8d275...4b8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Har foresten ofte hørt jeg ser yngre ut enn jeg er, jeg ser ut som en liten jente. Ser ut som om jeg er 40 kg (noe som overhode ikke stemmer). Mulig jeg må endre utseendet? Tiltrekker meg kun veldig mye yngre menn og de ønsker jeg ikke noe forhold med Syns dette er vanskelig for Jeg er egentlig fornøyd med utseendet men jeg savner å date og ha kjæreste skulle ønske jeg ikke var sjenert. Noen tips til å tørre å sjekke opp folk? Anonymkode: 8d275...4b8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Kom deg over knekken å snakke med folk. Jeg antar det ikke er noe fysisk galt siden du klarer deg i jobb og har vært i forhold. Anonymkode: 02118...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Du skal ikke endre på utseende ditt!! Har du tinder? Anonymkode: 919b0...5dd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg er veldig sosial på jobb. Jeg er alltid den som tar initiativ Til å ta imot nye kollegaer, pasienter og pårørende. Det har jeg overhode ingen problem med. Men jeg har problem når det kommer til å sjekke noen opp, ta det første skrittet. Forholdene jeg var i kom jeg i fordi mannen tok kontakt. Anonymkode: 8d275...4b8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal ikke endre på utseende ditt!! Har du tinder? Anonymkode: 919b0...5dd Hadde Tinder i 24 timer, så jeg har en profil, men slettet den. Hørt mange der kun er ute etter ons. Det kan jeg jo likesågodt få av de yngre gutta, hvis jeg hadde vært interessert i det Anonymkode: 8d275...4b8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg er veldig sosial på jobb. Jeg er alltid den som tar initiativ Til å ta imot nye kollegaer, pasienter og pårørende. Det har jeg overhode ingen problem med. Men jeg har problem når det kommer til å sjekke noen opp, ta det første skrittet. Forholdene jeg var i kom jeg i fordi mannen tok kontakt. Anonymkode: 8d275...4b8 Da er vi litt like, jeg tar imot pasienter og pårørende rakrygget og trygg, med menn er jeg helt omvendt. Men, har ikke noe problem med at de ikke tar kontakt. Dog få som gjør det ute, mange som kikker men ingen kommer bort med mindre de er fulle. Men her er Internett din venn, for det gir mindre sperrer til mange menn. Velg deg så ut de som tar mest initiativ. Anonymkode: 919b0...5dd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hadde Tinder i 24 timer, så jeg har en profil, men slettet den. Hørt mange der kun er ute etter ons. Det kan jeg jo likesågodt få av de yngre gutta, hvis jeg hadde vært interessert i det Anonymkode: 8d275...4b8 Har jeg og hørt, men etter en stund der har de fleste jeg har møtt ønsket noe seriøst faktisk. Anonymkode: 919b0...5dd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 Takk for gode tips, får kanskje gi det et forsøk. Jeg føler meg litt håpløs som er så skeptisk til Tinder. Men jeg kan forsøke Anonymkode: 8d275...4b8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for gode tips, får kanskje gi det et forsøk. Jeg føler meg litt håpløs som er så skeptisk til Tinder. Men jeg kan forsøke Anonymkode: 8d275...4b8 Er ikke rart du er skeptisk, man får jo helt nerver av alle kommentarene om at menn KUN vil ha sex der. Jeg har faktisk aldri fått et dickpick, og som regel vil gutta møtes igjen og prøver seg ikke på sex første gangen. Men dessverre kan du møte et par sånne, bare ikke la de ta fra deg motet helt 😊 Anonymkode: 919b0...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #11 Skrevet 2. oktober 2021 Du må i det minste vær imøtekommende om menn skal ta kontakt. Smile og ha et åpent kroppsspråk og være vennlig. Man kan også insje litt med øyekontakt for å legge ballen hos mannen for å ta videre kontakt. Anonymkode: 17f40...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #12 Skrevet 2. oktober 2021 Takk for støtte og gode råd. Det hjelper Anonymkode: 8d275...4b8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #13 Skrevet 2. oktober 2021 Og om du ser en kjekk gutt så fortell han det med blikket, jeg føler det hjelper veldig bra, vips så tar han kontakt med deg! 😅 Anonymkode: 17f40...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #14 Skrevet 2. oktober 2021 Okei takk for tips, skal prøve skulle ønske drømmemannen bare falt i fanget mitt men så lett er det ikke. Dere har vært greie og gitt meg gode råd og tips som jeg skal forsøke ut Anonymkode: 8d275...4b8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #15 Skrevet 2. oktober 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Okei takk for tips, skal prøve skulle ønske drømmemannen bare falt i fanget mitt men så lett er det ikke. Dere har vært greie og gitt meg gode råd og tips som jeg skal forsøke ut Anonymkode: 8d275...4b8 Du får holde oss litt oppdatert med tinder Prøv å se på det som en morsom måte å møte noen, ha litt is i magen frem til du har møtt personen et par ganger Anonymkode: 919b0...5dd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #16 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Og om du ser en kjekk gutt så fortell han det med blikket, jeg føler det hjelper veldig bra, vips så tar han kontakt med deg! 😅 Anonymkode: 17f40...5e2 Hvordan ser det blikket ut? Anonymkode: 02118...4a7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #17 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tar opp dette anonymt. Ingen vet hvem jeg er, så jeg tar ikke opp dette for å "skryte". Hva er vitsen med å skryte, jeg er anonym. Jeg tørr ikke ta dette opp med venner for å virke som jeg snikskryter. For det er ikke intensjonen. Jeg har et reelt problem og trenger råd, så jeg tørr å spørre anonymt: Jeg har blitt singel. Jeg har en sjenanse som gjør at jeg prater fint med mennesker jeg er i kontakt med men jeg tørr ikke oppsøke kontakt. Så dette hemmer meg ekstremt mtp å finne en partner. Jeg kan derfor kun ha menn som sjekker meg opp. de som sjekker meg opp er 10 år yngre. Det er et problem for jeg ønsker folk på egen alder, jeg er 33. Noen tips? folk sier jeg er kjempepen og det er rart jeg er singel. Problemet er at jeg ikke har kontakt med single menn på min alder. Jeg ønsker, av ulike grunner, ikke bruke sjekkeapper. Hvordan få folk på min egen alder til å ta kontakt? folk som er mindre pene enn meg blir sjekket opp i en fei. Jeg er 169 høy, bmi 19. Har fast jobb. Ingen gjeld. Er veldig sosial når noen først tar kontakt. Å jobbe med min personlighet, å gjøre at jeg tørr å ta kontakt, er vel en måte å løse det på men det er ikke gjort på 1 2 3 så det er ikke det jeg ønsker å få hjelp på akkurat nå. Noen tips til hvordan å få menn på min egen alder til å tørre å ta kontakt med meg? Jeg har vært ærlig med yngre menn om problemet og de sier at jeg ser mye yngre ut enn jeg er og at menn på min alder sikkert ikke tørr å sjekke meg opp. Dette fikk jeg vite i går kveld av en som la Ann på meg. Ja det er helt ok å bli sjekket opp av yngre men jeg ønsker ikke noe forhold med de og jeg er faktisk nå interessert i å treffe menn jeg kunne ha datet. Anonymkode: 8d275...4b8 Det er en skjult aura du uttrykker som kanskje begrenser menn til å våge og ta kontakt. Eller så opplever dem du har alt du trenger, kanskje det står du har 1000 facebook venner. Men du uttrykker du ikke våger å ta initiativ. Men har du sett noen du liker da? Hvem vil du like å bli kjent med? Iallfall hvis du vil bli kjent med en da sier du hei. Så er samtalen igang. Anonymkode: 0a81d...dbd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #18 Skrevet 2. oktober 2021 Når du har passert 30 så er livet ganske annerledes enn når du var 22. De fleste er i forhold, og de færreste flyr på byen. Jenter i tenårene og 20-årene får menn i fanget mer eller mindre, og trenger bare velge en av de som tilbyr seg. Men når man blir litt eldre blir nok dette urealistisk. Du er nødt til å gjøre noe selv. Anonymkode: 86803...062 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #19 Skrevet 2. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Når du har passert 30 så er livet ganske annerledes enn når du var 22. De fleste er i forhold, og de færreste flyr på byen. Jenter i tenårene og 20-årene får menn i fanget mer eller mindre, og trenger bare velge en av de som tilbyr seg. Men når man blir litt eldre blir nok dette urealistisk. Du er nødt til å gjøre noe selv. Anonymkode: 86803...062 Vel. Jeg er 31 og merker ingen, og da mener jeg ingen nedgang i interesse fra menn enn da jeg var 22. Forskjellen er at mer skjer på nett. Opplever også ofte å få melding av menn som har sett meg her og der, av og til bekjente og av og til fremmede, så de ber meg ut først når det er «innafor» bak skjermen. Færre i vår alder flyr på byen ja, men mange nok. Ts må gjøre seg tilgjengelig, men hun trenger ikke stå for initiativet hvis hun ser bra ut. Anonymkode: 919b0...5dd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #20 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vel. Jeg er 31 og merker ingen, og da mener jeg ingen nedgang i interesse fra menn enn da jeg var 22. Forskjellen er at mer skjer på nett. Opplever også ofte å få melding av menn som har sett meg her og der, av og til bekjente og av og til fremmede, så de ber meg ut først når det er «innafor» bak skjermen. Færre i vår alder flyr på byen ja, men mange nok. Ts må gjøre seg tilgjengelig, men hun trenger ikke stå for initiativet hvis hun ser bra ut. Anonymkode: 919b0...5dd Dette er interessant. Da regner jeg med du er en over gjennomsnittlig attraktiv kvinne som tar vare på deg selv. Jeg tror nedgangen for de aller fleste starter i slutten av 20-årene. Også fordi flesteparten av menn forventer at disse kvinnene ønsker barn fort. Dette utelukker en stor gruppe menn på samme alder og yngre. Men som du er et levende eksempel på. Det finnes unntak til regelen😊 Det er ikke medgang på kvaliteten av menn heller? Anonymkode: fb8e3...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå