Gå til innhold

internet, eller det virkelige liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg...på jakt etter den "perfekte" mann.

den seriøse mann, han som vil dra på turer med meg, som er romantisk, som fester med måte, en som passer for meg...

Tror det er lettere å finne det på internet.

Der ser man (nesten i allefall) hva man får. man snakker litt på telefonen, også møtes man.

Da blir det enten full klaff, eller det stikk motsatte. Men da VET man i allefall hva man går til 8hvis man ser bort i fra at personen har løyet og skrytt seg selv opp i skyene).

i det virkelige liv, der syns jeg det er vanskeligere.

For... i det virkelige liv blir ofte ting bare en "flinge".

Ellers så kan det blir et fucking good forhold...eller ja, man kan jo finne hverandre der også.

men jeg går på internet for å finne de "seriøse".

For jeg føler at det er enklere å finne en seriøs en der, enn på f.eke fest eller byen.

er jeg alene om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet (endret)

altså; er jeg helt uttafor som mener at internet-dating er for de treige? :overrasket:

Endret av *Sexy*Cat*
Skrevet
altså; er jeg helt uttafor som mener at internet-dating er for de treige?  :overrasket:

:ler: Da er vel jeg også utafor da! Neida, jeg dømmer ingen, men for meg er det merkelig at noen kan treffe "drømmemannen" på internett! Men det skjer jo, og det er jo veldig hyggelig for dem det gjelder :)

Skrevet

Det finne seriøse folk på nettet spesielt er det en del som ikke liker sjekking på byen der, som ikke er preget for mye av bylivet, de fleste vet hvordan folk som har vært på byen en stund kan endre karakter...

Men det er og en del med andre motiver, og rare mensker som i resten av samfunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...