AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Vet ikke om dette blir helt riktig underforum, men nærmeste jeg fant. Noen som har tips til gode krim podcast, helst på spotify (ønsker ikke betale for en annen app, men om det er gratis er det ok). Ikke true crime. Enten short stories for hver episode, tenk Murder at midnight (radio show, ikke film) eller Suspense OTR. Eller en lenger historie der hver episode er et "kapittel". Ikke direkte skrekk eller gore (jeg er ganske pyse), men kan være litt skummelt/spennende. Rett og slett noe spennnede å lytte til mens jeg gjør husarbeid og for høst-/halloween stemning. Anonymkode: bbd60...067
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Krimpodden på podkaster appen. Det er gratis 👍 Anonymkode: 0d3f0...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Krimpodden på podkaster appen. Det er gratis 👍 Anonymkode: 0d3f0...0f4 Takk, men ønsker ikke true crime eller der de diskuterer kriminelle/handlinger. Anonymkode: bbd60...067
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 637d4...cc5 Det er en hel serie. Veldig god. Anonymkode: 637d4...cc5
Krokenguri Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Grufulle historier. En novelle samling NRK påskekrim
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 On 10/3/2021 at 10:37 AM, AnonymBruker said: Anonymkode: 637d4...cc5 Takk for tips! Er den basert på sann historie der de snakker om hva som skjedde osv. eller er det mer som en fortelling/story? On 10/3/2021 at 10:42 AM, Krokenguri said: Grufulle historier. En novelle samling NRK påskekrim Takk! Er de veldig skumle, eller ok?🤭 jeg er ganske pingle, så syntes ordet grufull hørtes litt mye ut 😅 Anonymkode: bbd60...067
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for tips! Er den basert på sann historie der de snakker om hva som skjedde osv. eller er det mer som en fortelling/story? Takk! Er de veldig skumle, eller ok?🤭 jeg er ganske pingle, så syntes ordet grufull hørtes litt mye ut 😅 Anonymkode: bbd60...067 Jeg syntes de er akkurat passe Anonymkode: 4dda5...3e8
Krokenguri Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for tips! Er den basert på sann historie der de snakker om hva som skjedde osv. eller er det mer som en fortelling/story? Takk! Er de veldig skumle, eller ok?🤭 jeg er ganske pingle, så syntes ordet grufull hørtes litt mye ut 😅 Anonymkode: bbd60...067 Sorry. Jeg har skrevet feil "Krim noveller" de er veldig bra. Men han har ikke lagt ut mer siden januar i år. Men ligger vel et par år med noveller, de er sjukt bra
Michaelhe Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 17.27): Vet ikke om dette blir helt riktig underforum, men nærmeste jeg fant. Noen som har tips til gode krim podcast, helst på spotify (ønsker ikke betale for en annen app, men om det er gratis er det ok). Ikke true crime. Enten short stories for hver episode, tenk Murder at midnight (radio show, ikke film) eller Suspense OTR. Eller en lenger historie der hver episode er et "kapittel". Ikke direkte skrekk eller gore (jeg er ganske pyse), men kan være litt skummelt/spennende. Rett og slett noe spennnede å lytte til mens jeg gjør husarbeid og for høst-/halloween stemning. Anonymkode: bbd60...067 Dette er Suspense radio drama på Soundcloud. https://soundcloud.com/suspenseradiodrama Det er ikke det gamle Suspense radio drama, dvs OTR, det er nye, ganske gode versjoner laget av Blue Hour Productions. Her er et radiohørespill jeg selv skrev og laget. Det er egentlig for tenåringer, men det er litt suspense, faktisk. Opprinnelig skulle jeg lage en tegneserie, men det hadde jeg ikke råd til. https://www.youtube.com/playlist?list=PLXzA97YVTvkZLTUlvmM2iMTTAoCw7UVWu ikke forvent for mye Endret 5. oktober 2021 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #11 Skrevet 11. oktober 2021 On 10/4/2021 at 10:44 PM, Krokenguri said: Sorry. Jeg har skrevet feil "Krim noveller" de er veldig bra. Men han har ikke lagt ut mer siden januar i år. Men ligger vel et par år med noveller, de er sjukt bra Takk, skal sjekke ut On 10/4/2021 at 10:58 PM, Michaelhe said: Dette er Suspense radio drama på Soundcloud. https://soundcloud.com/suspenseradiodrama Det er ikke det gamle Suspense radio drama, dvs OTR, det er nye, ganske gode versjoner laget av Blue Hour Productions. Her er et radiohørespill jeg selv skrev og laget. Det er egentlig for tenåringer, men det er litt suspense, faktisk. Opprinnelig skulle jeg lage en tegneserie, men det hadde jeg ikke råd til. https://www.youtube.com/playlist?list=PLXzA97YVTvkZLTUlvmM2iMTTAoCw7UVWu ikke forvent for mye Er det gamle Suspense episoder de har spilt inn igjen, eller er det nye historier? Takk for tips! Og så kult 😄 Skal helt klart sjekket ut den du har laget! Gøy! Anonymkode: bbd60...067 1
Michaelhe Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk, skal sjekke ut Er det gamle Suspense episoder de har spilt inn igjen, eller er det nye historier? Takk for tips! Og så kult 😄 Skal helt klart sjekket ut den du har laget! Gøy! Anonymkode: bbd60...067 Det er en del av de samme historiene Lovecraft, Howard etc, men om det er samme manus eller utvalg vet jeg ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå