Gjest Lilliann Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Har noen et tips til en god øyeskygge med fin mellombrun farge? Ikke helt matt,men heller ikke veldig glitrende. Ikke så mørk og glitrende at jeg ikke kan bruke den på dagtid. Har noen Chanels palett i fargen "spices" som jeg har siklet på lenge. hvordan er fargene å legge og hvordan blir de? Forslag tas imot med stor takk!
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Chanel monoskygge i fargen Chahut er en nydelig, nøttebrun skygge. Den inneholder ikke glitter, men glans. Har litt bronse i seg. Den kan du legge skikkelig sotet til kvelds eller mere diskret til daglig. Hos meg blir den ganske mørk, men mine øyelokk suger til seg farge. Kvartettern Spices er veldig fin (Chanel er generelt god på øyeskygger), men tror det er litt glitter i den??
miracle Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 isadora duo.. den er fin.. litt lys brun farge og en litt mørkere. perfekte å blande sammen;)
Dina Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Bobbi Brown har en trio med 3 flotte brunfager fra helt lys til ganske mørk. Fargene er matte. Anbefales!
Gjest Xavia Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg kan igjen anefale Guerlain på det varmeste!! Masse nydelige farger, med litt skimmer i. Endret 30. september 2005 av Xavia
Tusseline Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Bobbi Brown har en trio med 3 flotte brunfager fra helt lys til ganske mørk. Fargene er matte. Anbefales! ← Ja, de er kjempefine.
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 Bobbi Brown har en trio med 3 flotte brunfager fra helt lys til ganske mørk. Fargene er matte. Anbefales! ← ....men får man kjøpt Bobbi Brown her til lands?? Har bare sett det merket på nettbutikker.
Tusseline Skrevet 30. september 2005 #8 Skrevet 30. september 2005 Det tviler jeg i grunn på. Jeg var storforbruker av merket da jeg bodde i Canada.
Plym Skrevet 30. september 2005 #9 Skrevet 30. september 2005 Jeg kan igjen anefale Guerlain på det varmeste!! Masse nydelige farger, med litt skimmer i. ← Disse er mine favoritter også.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #10 Skrevet 30. september 2005 Qveen Tiffeny fra bare mineral er nydelig ,litt skimmer vis du tar den på tørr ,og mer når du tar på vann.
Lillesøster Skrevet 30. september 2005 #11 Skrevet 30. september 2005 kanebo har fine og holdbare øyenskygger, selv har jeg en som inneholder en brun og en i en lysere nyanse. Anbefales.
Gjest Lilliann Skrevet 1. oktober 2005 #12 Skrevet 1. oktober 2005 -takk! Var inneom Estehetique istad på vei til jobb, og tittet på Chanel, Dior og Guerlain. Den "Spices" paletten er jo nyedelig og veldig greit når det er 4 farger som passer sammen,men jeg har egentlig litt for mange av de lyse,så tenkte egentlig å kjøpe en single øyeskygge. parfymeridamen spurte om jeg ville se noen på,men hadde i tid i dag! Får ta meg en tur innom til uka...Chanels er favoritten enda. var også det hun anbefalte meg da jeg fortalte hve jeg var på utkikk etter. Skal prøve den fargen Lilypie anbefalte....må skjekke om den blir for mørk til dagtid!
Søtpotita Skrevet 1. oktober 2005 #13 Skrevet 1. oktober 2005 Har nokon frå HM som eg er utruleg fornøyd med, 4 fargar i eit gjennomsiktig avlangt skrin. Ellers brukar eg nokon frå Make up store, som eg synes er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå