AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Noen lure tips til å få dusja med en aktiv 1 åring? Før hadde jeg henne i vippestol - fungerte supert! Men nå er det klatring og løping alle veier. Hun prøver å komme seg oppi badekaret også så redd det kan gå galt😆 Anonymkode: eca19...97d
jaromei Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Nå vet jeg ikke om du faktisk mener 12 måneder eller et sted mellom ett og to år, men jeg hadde med meg gutten min i dusjen fra han var helt trygg på å sitte og krabbe. Satt da i bunnen av dusjen og lekte mens jeg dusjet. Når han ble rundt 18 mnd begynte vi å ha med en bøtte i dusjen som han badet i. Det føltes tryggere med en bøtte enn en balje, da det ikke var plass til å falle noen vei i en bøtte. Nå har har nettopp rundet 2 år, og fått en liten balje som han sitter og bader i mens jeg dusjer. Jeg lar ham ofte sitte igjen i dusjen og leke med dusjhodet mens jeg står rett på utsiden og tørker og kler på meg. Fungerer veldig bra. Jeg ser du skriver at du har badekar, så er ikke sikkert det funker for deg. Men er det en mulighet for å legge noe antiskli i bunnen av badekaret og la barnet bli med oppi med deg? Det finnes sånne sittestøtter for bruk i badekar/balje. Kan jo hende barnet ditt ville syntes det var kjempemoro å få være med? 😊 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Ville hatt ungen i badekaret. Anonymkode: d781c...724 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Tusen takk for svar. Jeg dusjer i dusjen - ikke badekaret. Men er redd for at om barnet går "fritt" så vil hun klatre i badekaret og slå seg, evt gli på vått gulv😆 har en sånn badestol i badekaret, noen som har erfaring av å sette den i dusjen mens man dusjer selv? Hun hadde kanskje likt det😊 Anonymkode: eca19...97d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Hun er akkurat blitt 1 år og nettopp lært og gå. Så er litt fall enda! Anonymkode: eca19...97d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg pleide å dusje med barnet i den alderen. Vi satt begge på gulvet i dusjen. Er gulvet veldig glatt kan du legge sklimatte eller et håndkle i bunnen. Anonymkode: 3bf31...860 1
Maleficenta Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen lure tips til å få dusja med en aktiv 1 åring? Før hadde jeg henne i vippestol - fungerte supert! Men nå er det klatring og løping alle veier. Hun prøver å komme seg oppi badekaret også så redd det kan gå galt😆 Anonymkode: eca19...97d badeleker, lekebil, et eller annet som hun kan være opptatt med med inn i dusjen?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tusen takk for svar. Jeg dusjer i dusjen - ikke badekaret. Men er redd for at om barnet går "fritt" så vil hun klatre i badekaret og slå seg, evt gli på vått gulv😆 har en sånn badestol i badekaret, noen som har erfaring av å sette den i dusjen mens man dusjer selv? Hun hadde kanskje likt det😊 Anonymkode: eca19...97d Kan ikke hun bade mens du dusjer+ Anonymkode: d781c...724 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan ikke hun bade mens du dusjer+ Anonymkode: d781c...724 Barn kan drukne selv med svært lite badevann. Anonymkode: 70039...b4b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Barn kan drukne selv med svært lite badevann. Anonymkode: 70039...b4b Badekaret ER PÅ SAMME ROM🙄 Anonymkode: d781c...724 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #11 Skrevet 2. oktober 2021 Hva slags bilstol har dere? Kan den kanskje løftes inn på badet? Da sitter i hvert fall ungen fastspent og trygt, og så kan den få noen leker å underholde seg med. Anonymkode: b70ca...a95
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #12 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er akkurat blitt 1 år og nettopp lært og gå. Så er litt fall enda! Anonymkode: eca19...97d La hun sitte i dusjen. Det gjør min hvis han ikke står selv 😀 Anonymkode: d8631...edb 2
Maleficenta Skrevet 2. oktober 2021 #13 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva slags bilstol har dere? Kan den kanskje løftes inn på badet? Da sitter i hvert fall ungen fastspent og trygt, og så kan den få noen leker å underholde seg med. Anonymkode: b70ca...a95 hun kan sitte på gulvet. Hun er jo ikke baby mer 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #14 Skrevet 2. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Noen lure tips til å få dusja med en aktiv 1 åring? Før hadde jeg henne i vippestol - fungerte supert! Men nå er det klatring og løping alle veier. Hun prøver å komme seg oppi badekaret også så redd det kan gå galt😆 Anonymkode: eca19...97d Jeg har to gutter på 1 og 3. Vi dusjer alltid alle 3 samtidig Anonymkode: 2fb6f...a9c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #15 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg måtte dusje da barnet sov på kvelden, var umulig ellers. Alt for liten dusj til å ha ham inni dusjen. Anonymkode: 6e00f...cba
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #16 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags bilstol har dere? Kan den kanskje løftes inn på badet? Da sitter i hvert fall ungen fastspent og trygt, og så kan den få noen leker å underholde seg med. Anonymkode: b70ca...a95 Haha!! Dagens foreldre!!! 😳 Anonymkode: d781c...724 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #17 Skrevet 2. oktober 2021 Takk for tips dere! Å ha henne i badekaret er uaktuelt - da hun som sagt er aktiv og prøver å reise seg også i badestolen.. vil helst klatre på kanten🐵 Hadde et forsøk på ha badestolen i dusjen nå i kveld - og kommer ikke til å gjenta det😂 får vel fortsette å dusje når hun sover.. må bli slik siden mannen jobber i nordsjøen og jeg ikke kan gå 2 uker uten dusj😂 hadde bare vært deilig å prioritert andre ting enn dusj når hun endelig sover😅 Anonymkode: eca19...97d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #18 Skrevet 2. oktober 2021 Hvilken stol har hun på kjøkkenet? Er det seler på den? I så fall hadde jeg brukt den. Vår er 8 mnd og jeg bruker fortsatt vippestol, men det er ikke lenge igjen før den bare kan selges. Anonymkode: 67238...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #19 Skrevet 2. oktober 2021 Lekegrind? Anonymkode: 129c7...370 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #20 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Badekaret ER PÅ SAMME ROM🙄 Anonymkode: d781c...724 Du vet at små barn kan drukne på svært kort tid, det holder å skylle ut shampoen av ditt hår også kan ungen stryke med. Jeg sier det for dere sikkerhet, ikke for å være ekkel. Så du trenger ikke være ufin. Anonymkode: 70039...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå