Gå til innhold

Ble skuffet over sexen med min date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann noen ganger. Vi har hatt fin kjemi. Har hatt lange dype samtaler. Vi har ikke snakket om sex, men begge har sagt vi ønsker forhold. Så skulle vi endelig ha sex. Når vi gikk å la oss var det rett på med penetrering. Han jukket til han kom så la han seg til å sove med ryggen mot meg. Han tok nesten ikke på meg og jeg har aldri opplevd dette før. Jeg ble litt satt ut rett og slett. Når vi våknet tidlig neste morgen skjedde det samme igjen før han dro for han skulle på jobb.

Tror dere han kun er ute etter sex? Følte han bare tømmer seg og stikker. Føler det var en helt annen mann enn han jeg først ble kjent med.

Vet jeg må spørre han osv, men lurer på hva dere tenker og om dere har opplevd noe slikt før.

Anonymkode: d3ce1...d54

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii, det hadde jeg også blitt skuffet av. Huff, så trasig!

Anonymkode: 39204...45e

• Liker 7
Skrevet

Ikke noe å satse på

• Liker 12
Skrevet

Har vært borti ett par sånne - det er rimelig turn off. Mannen kan være så fin som han bare vil ellers, men en slik egoist i senga gidder jeg ikke

Anonymkode: 61520...82f

• Liker 12
Skrevet

Tenker at jeg hadde kanskje bare sagt det rett ut 😬 "Hei, det var hyggelig å bli kjent med deg. Dessverre synes jeg at den seksuelle kjemien var en helt annen enn den personlige, så jeg ser ikke potensialet i noe videre her. Lykke til videre!"

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vært borti ett par sånne - det er rimelig turn off. Mannen kan være så fin som han bare vil ellers, men en slik egoist i senga gidder jeg ikke

Anonymkode: 61520...82f

Nettopp - det er egoisme. Og det der tviler jeg på at kan rehabiliteres. Det er greit å være uerfaren, usikker, etc., det kan man snakke om og jobbe med. Men sånn der puling til han kommer og så ryggen til for å sove, det er bare... han skal være bra idiot om han tror at det der er god sex for begge.

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker at jeg hadde kanskje bare sagt det rett ut 😬 "Hei, det var hyggelig å bli kjent med deg. Dessverre synes jeg at den seksuelle kjemien var en helt annen enn den personlige, så jeg ser ikke potensialet i noe videre her. Lykke til videre!"

«Seksuell kjemi» … ja det var litt av en pen innpakning. Sannheten er jo at han er en sensasjonelt dårlig elsker. Og det burde han få høre.

Anonymkode: 6568b...8cd

• Liker 12
Skrevet

Haha for en tosk. Ingenting å satse på.

Skrevet

Veldig kjipt😔 Kan han være uerfaren? Kan han læres opp? Hvor gamle er dere?

Anonymkode: b9044...172

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

«Seksuell kjemi» … ja det var litt av en pen innpakning. Sannheten er jo at han er en sensasjonelt dårlig elsker. Og det burde han få høre.

Anonymkode: 6568b...8cd

Hehe ja, litt for mye silkehansker kanskje?😅

• Liker 2
Skrevet

Hadde gitt han en eller to sjanser til hvis resten var bra, prøvd å ta skikkelig kontrollen og lære han opp i forspill og vist han helt konkret hva jeg liker (uten å presse han såklart). Har kastet bort mange år i et forhold med dårlig sex, det ble aldri bedre uansett hva jeg gjorde. Bare at det var det jeg trodde da jeg var nyforelsket. Aldri mer. 

Anonymkode: fd0fa...89d

• Liker 5
Skrevet

Han kan jo rett og slett ikke sex. Han har overhode ingen kunnskap utover: «Tissen min puttes i et varmt hull og beveges inn og ut til orgasmen kommer etter noen minutter». 
Så om du gidder å lære en voksen mann opp o hvordan man har sex som to personer, så kan du jo forsøke. Men sannsynligvis er det fåfengt. 

Anonymkode: 07419...3d1

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg dater en fyr som er veldig lite erfaren for sin alder, men han har da fra start prøvd å ta på meg og gjøre det godt for meg, og følger ivrig med når jeg tar på meg selv og spør mye, for å lære. Og da går det helt fint, har har plukket opp utrolig mye på kort tid, og vi har det veldig deilig sammen. Får litt andre vibber av fyren til TS. 

Anonymkode: d2901...154

• Liker 11
Skrevet

Tabben var å ikke snakke om sex.  Mannen er jo totalt inkompetent.

Anonymkode: d23ba...bd1

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Neste gang tar du styringen, vis han, forklar hva du liker og vil han skal gjøre. Hvis han fortsatt ikke tar hintet hadde jeg funnet meg noen andre🤷‍♀️ 

Skrevet

Hvis dere prater godt sammen og han er villig til å ta en god prat om sex, ville jeg ikke gitt ham opp enda. Dere var jo begge ute etter et forhold.

Du må ta det opp med ham. Fortell ham det du skrev her om at du følte det var litt sånn tøm og røm, men vær også konstruktiv og kom med noen ønsker om hva du kunne tenke deg. Helt konkret. Prøv å ikke være anklagende, men fortelle hvordan du følte det og hva du savnet. 

Det kan jo tenkes han tror det skal være sånn og kanskje han ikke har møtt noen som sier ifra om at her var det noe som manglet. Han kan fortsatt bli god i senga - hvis han er villig til å ta imot råd og ønsker å gjøre deg godt, tenker jeg. 🤗

• Liker 1
Skrevet

Jeg er gift med en sånn. Han kommer fra et land med medgift, der kvinner er og blir objekter hele livet. Tok meg et par år med mye veiledning før han ble verdens beste elsker. Har spurt ham, og han foretrekker den sexen vi har nå, pga kommunikasjon. 

Anonymkode: 75f49...300

• Liker 2
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen min var jomfru da vi møttes, og hadde ikke engang kysset noen. Likevel var han en øm og omtenksom elsker. Syns ikke uerfarenhet kan unnskylde daten til TS.

Anonymkode: 629ea...9dd

• Liker 6
Skrevet

Altså.. Dette handler IKKE om erfaring, etter mitt syn. Dette vitner om dårlige holdninger. Min kjæreste var heller ikke noe spesielt erfaren i starten. Han var forsiktig, litt sjenert og behøvde en del positiv forsterkning. Men han var nå vel aldri en egoist! Det er stor forskjell på å være litt klønete og å ikke en gang prøve å tilfredsstille sin kvinnelige partner. Da min kjæreste var uerfaren jobbet han hardt for å prøve å finne ut hvordan han skulle få meg til å komme. Heldigvis for oss er jeg ubeskjeden og har brukt hele forholdt vårt på å gradvis gi ham flere og flere tips om ting han kan gjøre med meg i senga, og nå sexen vår fortsetter å bli stadig bedre. Men erfaring handler jo om å bli kjent med hverandre, å bli trygg og selvsikker og å tørre å ta litt plass. Erfaring har ingenting med å slutte å bli en egoist å gjøre - det er bare en drittholdning du har fra naturens side.

Alt i alt.. han der hadde jeg IKKE gidda å prøve å lære opp. Han må dumpes. Men som andre før meg har sagt, ikke behandle ham med silkehansker. Han fortjener ikke at du tar på deg halve skylda for sexen ved at du skylder på seksuell kjemi og sånt tull. Fortell ham at han er en elendig og egoistisk elsker. Kanskje han tenker seg bedre om neste gang ei stakkars dame kler av seg for ham. 

• Liker 3
Skrevet
squooshy skrev (1 minutt siden):

Altså.. Dette handler IKKE om erfaring, etter mitt syn. Dette vitner om dårlige holdninger. Min kjæreste var heller ikke noe spesielt erfaren i starten. Han var forsiktig, litt sjenert og behøvde en del positiv forsterkning. Men han var nå vel aldri en egoist! Det er stor forskjell på å være litt klønete og å ikke en gang prøve å tilfredsstille sin kvinnelige partner. Da min kjæreste var uerfaren jobbet han hardt for å prøve å finne ut hvordan han skulle få meg til å komme. Heldigvis for oss er jeg ubeskjeden og har brukt hele forholdt vårt på å gradvis gi ham flere og flere tips om ting han kan gjøre med meg i senga, og nå sexen vår fortsetter å bli stadig bedre. Men erfaring handler jo om å bli kjent med hverandre, å bli trygg og selvsikker og å tørre å ta litt plass. Erfaring har ingenting med å slutte å bli en egoist å gjøre - det er bare en drittholdning du har fra naturens side.

Alt i alt.. han der hadde jeg IKKE gidda å prøve å lære opp. Han må dumpes. Men som andre før meg har sagt, ikke behandle ham med silkehansker. Han fortjener ikke at du tar på deg halve skylda for sexen ved at du skylder på seksuell kjemi og sånt tull. Fortell ham at han er en elendig og egoistisk elsker. Kanskje han tenker seg bedre om neste gang ei stakkars dame kler av seg for ham. 

var du mer erfaren i sex enn han?

Anonymkode: 1bf88...4c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...