Gå til innhold

Hva er din favorittstilling og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell hva som er din favorittstilling. Si gjerne om du er mann eller kvinne, og hvorfor du liker den stillingen best.

Anonymkode: 6e299...c7b

Videoannonse
Annonse
Gjest Jmcclane
Skrevet

Mann, jeg elsker å bli ridd sånn at jeg kan se på nydligheten😁

Skrevet

Jeg er veldig glad i å sitte oppå mannen. Da kan jeg se hvordan han nyter synet av meg. Samtidig som det gir han enkel tilgang til både puppene mine, og klitoris. Elsker å få orgasme å se han dypt inn i øynene. 

Anonymkode: e0c8d...596

Skrevet

Misjonær føles best, men foretrekker bakfra for da slipper jeg at han ser på kroppen min. Mvh stygg kvinne

Anonymkode: e28d8...ffc

• Liker 1
Skrevet

Bakfra, for da kan begge se tv samtidig.

Anonymkode: 525b7...197

• Liker 7
Skrevet

Sooo deilig å bli ridd. Kjenne hennes bevegelser og samtidig ha kontroll på puppene og klitoris. Mmmm

Anonymkode: 37645...b6c

• Liker 1
Skrevet

Liker best å ri, er kvinne :)

Skrevet

Push-up stillingen er min absolutte favoritt! Særlig hvis jeg legger hendende eller en pute under baken. 🤗

Den gjør at pålen hans treffer alle de riktige punktene min. (Og så er det litt deilig å se ham slite.) 😁

Skrevet

Liker å starte med misjonær el at jeg rir. Øyekontakt og mulighet for masse kyssing.

Avslutte bakfra, gjerne anal. 

kvinne

Anonymkode: b2943...605

• Liker 1
Skrevet

Ri ham sittende på fanget hans, men bak-fram.

Anonymkode: 55396...d51

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ri ham sittende på fanget hans, men bak-fram.

https://fiolsex.net/wp/?p=2487

Skrevet (endret)

Stand & Carry... Utmattende ja, men det er faktisk deilig å kjenne at jeg skjelver i lår og legger av melkesyre, for jeg kan jo ikke slippe å gi opp... God kyssestilling, godt å kjenne bena og armene hennes rundt ryggen min, puppemassasje, perfekt høyde fra kjøkkenbenken/spisebordet. Mange erogene soner berøres samtidig. Orgasmeforsterker pga utmattelsen for min del.

18-standing-sex.jpg

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Jeg liker å sitte på toppen så jeg kan styre tempoet og fingre mens han ser på til å begynne med og avslutte i doggy så han har kontrollen og kan få meg skikkelig over kanten. Rir jeg da så stopper jeg opp når jeg kommer og da blir deg ikke like bra😊

Skrevet

Elsker å ri mann, men hater når han samtidig tar meg på klitoris 

Anonymkode: aa329...669

Skrevet

Vanskelig å bare si en. 

Stand and carry der jeg holder jente med armene under knærne er veldig digg ;)  

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Variasjon er veldig viktig for meg så jeg har i grunnen ikke en favoritt, hvis du spør meg i morgen har jeg sikkert ett helt annet svar🤷‍♀️ 

I dag blir det at jeg rir, men i morgen kan det godt være misjonær med en fot over skulderen eller 69🤷‍♀️ 

Skrevet

CAT (coital alignment technique)  ^^, 

• Liker 1
Skrevet
Peanut skrev (33 minutter siden):

CAT (coital alignment technique)  ^^, 

Oops, den glemte jeg🤭... anbefales på det høyeste!

Skrevet
Ominous skrev (45 minutter siden):

Variasjon er veldig viktig for meg så jeg har i grunnen ikke en favoritt, hvis du spør meg i morgen har jeg sikkert ett helt annet svar🤷‍♀️ 

I dag blir det at jeg rir, men i morgen kan det godt være misjonær med en fot over skulderen eller 69🤷‍♀️ 

Drømmekvinnen 2❤️

Skrevet

Min erfaring som mann er at jenter generellt liker å bli tatt bakfra..

Vet ikke helt hvorfor,  men mange foretrekker det 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...