miracle Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 har du prøv denne? jeg mener den som er kombinert hvit og svart.. først tar man den hvite på, så deretter den svarte. dette skal visstnok forlenge vippene og styrke dem! hm... den forrige de hadde i samme stil ga meg skikkelig edderkopp vipper og var rett og slett stygt...... men denne siste hører jeg så mye skryt om.. så tilogmed ei som ikek har så veldig fengende vipper hadde brukt denne og wow de ble fine.... men det må kanskje litt til fra før, om vippene dine konstant står rett ned er det kanskje ikke så lett uansett mascara..??!! den koster jo 160 kroner, så litt greit å vite om den er verdt det også) miracle
Gjest Spacegirl Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Jeg kjøpte den i går, og den var ikke noe god. Klumpet og var veldig vanskelig å legge på. Anbefales ikke
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Er den den med den rare formen og rare kosten?
Gjest Spacegirl Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Er den den med den rare formen og rare kosten? ←
Gjest LoisLane Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 jeg har ikke prøvd den aller nyeste, men kjøpte en sånn dual-mascara for over ett år siden. Resultatet ble ikke verst, men etterhvert ble det til at jeg ikke gadd å påføre både hvit og svart mascara... Bruker den hvite til å forme øyenbrynene i stedet.
Malie Skrevet 1. oktober 2005 #6 Skrevet 1. oktober 2005 beklageligvis så kjøpte eg denne mascaraen, tilbud 98,- møkk! verste eg har prøvd noen gang! kommer aldri til å kjøpe L'oreal mer... Har gått til anskaffelse av Lancome Hypnose,og den var skikkelig god!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå