AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Dette innlegget er ment for dere hannkjønn som har damer som maser om at dere skal få barn sammen. Vente i det lengste ved å gjøre henne gravid, sexen vil aldri noensinne bli så god som den var før hun fødte ett barn, etter at hun har fått barnet. Så hale ut tiden i det lengste, det er bare dumt å gjøre henne gravid for tidlig. Å ha sex med ei som ikke har fødet et barn kontra å ha sex med ei som har fødet, det er to forskjellige verdener. Det første er veldig mye deiligere enn det andre. Det sies at vagina trekker seg sammen igjen i ettertid, men tro dere meg, det skjer aldri til det den en gang var. Sier ikke at det ikke kan være spennende å ha sex med ei som har født et barn, for det kan det jo, men det blir som sagt ikke like deilig som med ei som aldri har fødet, rett og slett fordi til det er vagina blitt for vid og da føler man heller ikke samleiet like godt. Så lytte til mine erfaringer, som baserer seg på større grunnlag enn hvem jeg selv har gjort gravid. Jeg har etter hvert fått et greit nok erfaringsgrunnlag på dette til å konkludere, tendensen er veldig tydelig. Så vent i det lengste og motstå hennes ønske så lenge det kan la seg gjøre. Anonymkode: f1cd7...833
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Når du fyller 16år skjønner du mer av livet 👌🏻 Anonymkode: aeca1...3a9 10
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Er ikke noe problem hvis utstyret er stort Anonymkode: 1a364...c39 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke noe problem hvis utstyret er stort Anonymkode: 1a364...c39 Det stemmer jo ikke, uavhengig av mannens utstyr så vil han jo ha større eller mindre nytelse basert på hvor trang eller vid vagina er. De som har fødet barn, de er seksuelt mindre attraktive enn de som ikke har fødet barn, det er som beskrevet to vidt forskjellige verden. Anonymkode: f1cd7...833
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Det er bare noe du tror. Anonymkode: fa89a...3bb 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg har aldri merket noe spesiell forskjell. Mulig du stiller deg annerledes til saken om du er mindre utstyrt. Anonymkode: 98eba...188 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Artig at du skriver en viktig beskjed til alle menn på Kvinneguiden. Når du skal videreformidle budskapet til alle mennene som ikke er på Kvinneguiden så kan det være en ide å bytte ut ordet "fødet" med "født". Du vet, det er mange som henger seg opp i dårlig grammatikk. Anonymkode: 93908...d52 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 Kan ta keisersnitt Anonymkode: 112e8...ec2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg er skilt med ny kjæreste og vi kommer til å få et barn sammen. Hun har ikke barn fra før. Jeg har to barn med min eks-kone, og vi hadde god sex også etter hun hadde fått barn. Sexlivet døde etterhvert etter nummer to, men det var av helt andre årsaker. Vi kunne ikke fordra hverandre og kranglet konstant. Året etter fødsel er unntakstilstand, etterhvert kommer ting mer på plass. Har forøvrig et par bekjente som venter kull nummer to, det er som kjent helt ikke uvanlig at noen av blir flerkullspappaer. Vi hadde naturligvis ikke gjort det dersom det du skriver her var realiteten. Anonymkode: f4cca...4ba 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 Takktakk, en real dose kroppsskam var akkurat det denne småbarnsmammaen trengte på en lørdag. Det er så jævla stygt. Ofrer kroppen for å gi menn og samfunnet barn og får bare dritt tilbake. Anonymkode: 6f43b...12c 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #11 Skrevet 2. oktober 2021 Hvorfor skriver du dette på Kvinneguiden, TS? Anonymkode: ab07a...ec4 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #12 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor skriver du dette på Kvinneguiden, TS? Anonymkode: ab07a...ec4 For å gjøre en fremmed sin dag litt dårligere, vel. Anonymkode: 6f43b...12c 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #13 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har forøvrig et par bekjente som venter kull nummer to, det er som kjent helt ikke uvanlig at noen av blir flerkullspappaer. Vi hadde naturligvis ikke gjort det dersom det du skriver her var realiteten. Å få barn to eller tre gjør da vel ingen forskjell fra eller til, har dama født en gang så vil hun aldri igjen få den vaginaen hun en gang hadde, sexlivet blir da aldri like godt igjen uansett. Men det betyr jo ikke at partene ikke kan ha sex, hun er bare vesentlig og merkbart videre og da føler man ikke sexen like mye lenger. Anonymkode: f1cd7...833
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #14 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skriver du dette på Kvinneguiden, TS? Anonymkode: ab07a...ec4 Fordi det er realitetene og for å spre fakta til menn i 20-årene og starten av 30-årene, de bør vente i det lengste med barn og nyte den beste sexen de kan ha med dama i det lengste. Sexen blir aldri den samme etterpå! Anonymkode: f1cd7...833
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #15 Skrevet 2. oktober 2021 Det er ikke så smart å vente lengst mulig, det øker risikoen for alvorlig fødselsskade. Kontraproduktivt hvis du vil ha mye og god sex. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27131580/ Dessuten større risiko for sykt barn jo lenger man venter. Det legger nok også en liten demper på sexlivet postpartum. Anonymkode: 6f43b...12c 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #16 Skrevet 2. oktober 2021 Så merkelig at jeg har hatt flere uten barn so som fortsatt tar kontakt innimellom og sier de savner sexen med meg. Jeg hadde da 3 barn, jeg er ikke lik som før men mye våtere og mer leken i senga enn noe gang... Anonymkode: 8c50a...692
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #17 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi det er realitetene og for å spre fakta til menn i 20-årene og starten av 30-årene, de bør vente i det lengste med barn og nyte den beste sexen de kan ha med dama i det lengste. Sexen blir aldri den samme etterpå! Anonymkode: f1cd7...833 Hehe, fakta, du liksom. Hvor mange damer som har født 2-3 barn har du hatt sex med, egentlig? Svaret er kanskje en, og da kalles det anektotisk bevis, og er fullstendig likegyldig. Min påstand vil være at for hver mann som mener det samme som deg, finner du minst ti menn som er uenig. Også anbefaler jeg deg å lese deg opp og lære deg litt om anatomi før du sprer mer feilinformasjon. Det er da også noe usigelig trist over menn som, etter å ha blitt far, er så desperat opphengt i sex, at det overskygger alt det andre livet innebærer i en familie han har vært med på å skape. Kan knapt kalles mann... Anonymkode: 83516...c63 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #18 Skrevet 2. oktober 2021 Dummeste jeg har hørt. Har satt tre barn på kona uten å merke forskjell, vært med haugevis som ikke har født barn, andre som har født flere barn, så mener jeg har et bra grunnlag for «analyse». Så er jeg grovere utstyrt enn snittet da, så mulig de med lite utstyr merker større forskjell. Anonymkode: 26be5...589 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #20 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er da også noe usigelig trist over menn som, etter å ha blitt far, er så desperat opphengt i sex, at det overskygger alt det andre livet innebærer i en familie han har vært med på å skape. Kan knapt kalles mann... Dette🙏🏻 Kan man en gang kalle noe slikt for mann? Usj! Anonymkode: 36258...ba9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå