AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Noen som har erfaring med crowdlendig? Feks hvilke aktører som er bra, god avkastning? Hvordan kan man best lete fram de beste prosjektene? Har de siste månedene blir interessert i dette og ønsker å investere litt. Mest for å se hva jeg kan klare å oppnå av avkastning. Anonymkode: 26e75...a11
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Gå heller for crowdfunding. Bra avkastning og prosjektene er sikret av en seriøs 3djepart. Anonymkode: 93578...475
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå heller for crowdfunding. Bra avkastning og prosjektene er sikret av en seriøs 3djepart. Anonymkode: 93578...475 Ble ivrig her, mente selvsagt crowdlending😂 Anonymkode: 93578...475
Pachka Sigaret Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Her kan du virkelig tape stort. Jeg ville styrt langt unna! Om det er useriøst firma og ikke første prioritets pant i jobben så risikerer du at de går konkurs og pengene du investerte er tap. For det første, så burde du ikke putte alle eggene dine i en kurv - du må investere lite i mange ting! Jeg ville holdt meg langt unna å investere i prosjekter jeg ikke har noen peiling på, jeg leste en historie om noen som hadde puttet 100% av det dem skulle investere inn i to boligprosjekter i Monner og tapte alt de hadde på det. Det var nok en dyr lærepenge. De gode prosjektene som kommer blir nok snappet opp av erfarne brukere med en gang, og de med stor sjanse for å tape pengene ligger lenge og blir tatt av de små som ikke har peiling på risikostyring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå