AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Har en baby på 7 mnd, som er en enkel og blid baby. Jeg er ikke overarbeidet og får nok søvn. Det er selvsagt travelt og dagene flyr, ekstra husarbeid og matlaging osv, men ting fungerer fint. Likevel sliter jeg med sexlysten Det går utover forholdet til mannen, for hans behov for nærhet er det samme som før. Er det noen som sliter med det samme? Det er blitt et ganske stort problem i ekteskapet vårt. Finnes det råd? Anonymkode: bfd34...fb9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Det kan ta lenger tid enn det. Det ble betydelig bedring etter ett år her, og enda bedre etter to. Må bare være tålmodig og ikke stresse, selv om det ikke er lett! Mannen min skal ha veldig honnør for at han ikke deppet eller lagde dårlig stemning av det. Tror kanskje han var utslitt han også 😂 Anonymkode: 0a02f...e9f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Ammer du? Ammehormoner kan virke inn. Ellers så tror jeg det er viktig å snakke åpent om det, om at det ofte er sånn i en periode. Min mann og jeg snakket mye om forventninger rundt dette. Jeg prøver å legge til rette og ta initiativ når jeg kjenner på lyst (eller i det minste ikke ulyst), og han setter pris på at jeg strekker meg litt. Anonymkode: c0302...f15
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Her er en film, kanskje noe nyttig info der Anonymkode: c0302...f15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå