Gå til innhold

Erfaring med Ultralydjordmoren i Sandvika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på ultralyd der og kan dele sin erfaring? Vurderer å bestille time der, da det er kveldsåpent. 

Anonymkode: 2b9aa...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der i fjor høst. Helt ok opplevelse. Veldig lite lokale, men koselig innredet. Hyggelig jordmor. Ligger mange erfaringer om henne på Facebook og Google, mener jeg.

Anonymkode: c2ca4...349

Skrevet

Ingen erfaring, men kan anbefale Askergynekologen. Åpent til 20 på torsdager og til 18 annen hver onsdag. Kjempeflinke folk!

Anonymkode: 912a7...8a8

• Liker 1
Skrevet

Støtter Askergynekologen! Men da må du gå til Kristin. 
Hun andre der ville jeg nok unngått. Ikke helt god. 

Anonymkode: cb199...fb0

Skrevet

Veldig fornøyd med Karin hos Ultralydjordmoren.

Anonymkode: 23a3f...d2c

Skrevet

Er det ultralydjordmor i Sandviken i Bergen du spør om så kan jeg virkelig anbefale den. Jeg var der i uke 9 og 12, og er veldig fornøyd med hva de gjorde. Eneste dumme var at jeg måtte spørre om å få høre hjerte, men det er ikke noe stort problem heller da.

Anonymkode: f292a...613

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ultralydjordmor i Sandviken i Bergen du spør om så kan jeg virkelig anbefale den. Jeg var der i uke 9 og 12, og er veldig fornøyd med hva de gjorde. Eneste dumme var at jeg måtte spørre om å få høre hjerte, men det er ikke noe stort problem heller da.

Nei, mener Sandvika, som ligger litt utenfor Oslo. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var der i fjor høst. Helt ok opplevelse. Veldig lite lokale, men koselig innredet. Hyggelig jordmor. Ligger mange erfaringer om henne på Facebook og Google, mener jeg.

Anonymkode: c2ca4...349

Fant omtalene der, men ønsket gjerne litt nyere omtaler 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her. Rart at hun ikke gjør det uten at vi må be om det.

Anonymkode: 51e8d...018

Skrevet

Det er standard ting som skal sjekkes i de ulike ukene,så de fleste/alle sjekker dette. Det er begrensa ting. Så du får nok det samme for pengene overalt, selv om prisen varierer mye. Ellers kan selvfølgelig noen oppleves som hyggeligere enn andre, men det skal ikke gå utover det medisinske og hva de sjekker. 

Anonymkode: ea11c...3b6

• Liker 1
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har vært på ultralyd der og kan dele sin erfaring? Vurderer å bestille time der, da det er kveldsåpent. 

Jeg var der i 2019 og var godt fornøyd.

Anonymkode: 5e578...862

Skrevet

Jeg har vært hos henne to ganger og vært fornøyd. Hun brukte myye tid på og få gode 3D-bilder. 

Anonymkode: 9d043...a56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...