miracle Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 idag skal jeg sitte hjemme med bena på bordet og tv kontrollern i hånda og jeg skal se på senkveld;) synes det er et artig program;)
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Er dere bare jeg som er lei av disse fredagsprogrammene? Senkveld, Skalvan, Beat for Beat... Føler for litt fornyelse på Tv-fronten, jeg. Fredag er nemlig en kveld hvor jeg elsker å se på Tv. Så jeg leier mest film for tiden.
Grooo Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Takler ikke Beat for Beat men liker Senkveld, Skavland og Nytt på nytt
Elanor Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 Jeg skal se på svensk Idol på Tv4 i dag, jeg Men denne NRK-underholdningen er jo det så mange som ser på, så NRK har nok ikke i tankene å bytte den ut. Syns Nytt på nytt og Skavlan er helt kurrant fredagsunderholdning. Ikke så glad i Senkveld og Beat for beat, men det hender jeg får med meg det også.
Wonderwoman Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Det beste med hele Senkveld er når de sender ut en kjendis med ørepropp for å snakke med tilfeldige folk og gir dem beskjed om hva de skal si... Sist var det Kurt Nilsen. Lo så jeg skreik, stakkars Kurt var lilla i ansiktet av alt de fikk han til å si......
Gjest Leola Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 Ser "Nytt på nytt" og "Skavland" - enkelte ganger "Beat for beat", men det kommer helt an på hvem som er med. "Senkveld" ser jeg ikke - jeg takler overhodet ikke programlederne De er rett og slett uproffe i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå