AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #161 Skrevet 3. oktober 2021 Føler meg oppgiret, som jeg ikke klarer å sitte i ro. Men har kjempe vondt i øynene og kjenner jeg må sove, men hvordan sove når hele kroppen er aktivert? Føler meg ikke som meg selv. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #162 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Føler meg oppgiret, som jeg ikke klarer å sitte i ro. Men har kjempe vondt i øynene og kjenner jeg må sove, men hvordan sove når hele kroppen er aktivert? Føler meg ikke som meg selv. TS Anonymkode: ace10...8de Kan du kanskje gå deg en litt lang tur tror du? Sånn rundt 20-30 minutter eller noe bare. Det kan kanskje hjelpe litt. Prøv å ikke stresse for mye med at du ikke føler deg helt som deg selv osv, for nå får du jo legehjelp i morgen allerede. Vet at du har ventet lenge nå, men nå er det i hvert fall ikke lenge igjen. Dette går fint❤️ Anonymkode: 6bbc8...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #163 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Føler meg oppgiret, som jeg ikke klarer å sitte i ro. Men har kjempe vondt i øynene og kjenner jeg må sove, men hvordan sove når hele kroppen er aktivert? Føler meg ikke som meg selv. TS Anonymkode: ace10...8de Du er nødt til å roe ned. Du sov i natt, ingen grunn til å sove akkurat nå. Ta deg en lang tur i frisk luft, så sovner du nok greit til kvelden igjen. Anonymkode: 2635b...16d 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #164 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du er nødt til å roe ned. Du sov i natt, ingen grunn til å sove akkurat nå. Ta deg en lang tur i frisk luft, så sovner du nok greit til kvelden igjen. Anonymkode: 2635b...16d Men sov jo nesten ingenting inatt. Bare 2-3 timer. Det er problemet. Har ikke sover nesten på flere dager. Og nei, kjenner at jeg ikke før sove inatt heller, fordi jeg er alt for glad/ alt for høyt oppe, kjenner på ALT samtidig. Jeg føler meg ikke trøtt samtidig som jeg gjør dt, hvis det gir mening? Vil bare gjøre masse ting. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #165 Skrevet 3. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men sov jo nesten ingenting inatt. Bare 2-3 timer. Det er problemet. Har ikke sover nesten på flere dager. Og nei, kjenner at jeg ikke før sove inatt heller, fordi jeg er alt for glad/ alt for høyt oppe, kjenner på ALT samtidig. Jeg føler meg ikke trøtt samtidig som jeg gjør dt, hvis det gir mening? Vil bare gjøre masse ting. TS Anonymkode: ace10...8de Du burde skrive ned alle disse tingene og ta med deg på time når du skal på DPS neste gang. Anonymkode: 87945...1e3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #166 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men sov jo nesten ingenting inatt. Bare 2-3 timer. Det er problemet. Har ikke sover nesten på flere dager. Og nei, kjenner at jeg ikke før sove inatt heller, fordi jeg er alt for glad/ alt for høyt oppe, kjenner på ALT samtidig. Jeg føler meg ikke trøtt samtidig som jeg gjør dt, hvis det gir mening? Vil bare gjøre masse ting. TS Anonymkode: ace10...8de Skjønner. Nå har du jo ikke sovet på noen dager, så hvis du blir mye verre så tenker jeg at du må ta kontakt med legevakt igjen. Men nå har du jo heldigvis legetime i morgen. Er det tidlig på dagen du har fått det? Anonymkode: 6bbc8...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #167 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner. Nå har du jo ikke sovet på noen dager, så hvis du blir mye verre så tenker jeg at du må ta kontakt med legevakt igjen. Men nå har du jo heldigvis legetime i morgen. Er det tidlig på dagen du har fått det? Anonymkode: 6bbc8...d9f Jeg tenker å ta 200 mg seroquel for å prøve å sove. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #168 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker å ta 200 mg seroquel for å prøve å sove. TS Anonymkode: ace10...8de Kjenner meg så opplagt selv om jeg ikke har sovet på flere dager. Er en god men merkelig følelse. Vet at jeg ikke får sove inatt hvis jeg ikke tar noe som får meg til å sove. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #169 Skrevet 3. oktober 2021 føles ut som jeg kan være våken i flere dager. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #170 Skrevet 3. oktober 2021 Beste tips: skru av alle skjermer. Skjermtitting gjør det vanskeligere å sovne. Og husk at tilstanden din ikke er farlig, og du får hjelp av lege imorgen. Om du ikke klarer å sovne i natt er det heller ikke farlig . Anonymkode: 10236...698 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #171 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Beste tips: skru av alle skjermer. Skjermtitting gjør det vanskeligere å sovne. Og husk at tilstanden din ikke er farlig, og du får hjelp av lege imorgen. Om du ikke klarer å sovne i natt er det heller ikke farlig . Anonymkode: 10236...698 Okei; skjønner. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #172 Skrevet 5. oktober 2021 mellomtomater67 skrev (På 3.10.2021 den 13.42): Jeg er så ung og så driver jeg på sånn, det er trist. Jeg har alltid fått til å sove før, alltid. Så kom plustelig dette. Muligens etter vaksinen; hvem vet? Hei❤️ Hvordan gikk det hos legen? Fikk du noe mer hjelp? Anonymkode: 6bbc8...d9f
Michaelhe Skrevet 5. oktober 2021 #173 Skrevet 5. oktober 2021 Tar du noe medisin? Sjekk pakningsvedlegget! Man vet aldri?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #174 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei❤️ Hvordan gikk det hos legen? Fikk du noe mer hjelp? Anonymkode: 6bbc8...d9f Sjekket meg for høyt stoffskifte, ingen hjelp. Sover enda ikke. Prøvde å skrive en tråd her nettopp, den ble sletta. Har fått masse dårlige tanker , om å ende det. Griner hver dag, vet ikke hvor lenge jeg lever og om jeg lever til jul. Klarer ikke mer snart. Eneste som funker noen ganger er imovane, men den nekter jeg å ta ofte. Føler meg totalt utslitt og dårlig hver dag, har mistet meg selv helt. Har mistet den jenta jeg var, vet ikke hvordan jeg skal finne tilbake. Vet ikke om det er pga seroquel jeg har mistet meg selv helt. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #175 Skrevet 5. oktober 2021 Michaelhe skrev (31 minutter siden): Tar du noe medisin? Sjekk pakningsvedlegget! Man vet aldri? Går på seroquel. TS Anonymkode: ace10...8de
Michaelhe Skrevet 5. oktober 2021 #176 Skrevet 5. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Går på seroquel. TS Anonymkode: ace10...8de Står det noe om hjertebank i listen over bivirkinger? I så fall spør legen. Alt dette står i felleskatalogen. Når legen skriver inn ordet i journalen burde det automtisk poppe opp et varsel. De to burde sammenlignes automatisk. Det står jo at du bruker medisinen? Endret 5. oktober 2021 av Michaelhe 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #177 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sjekket meg for høyt stoffskifte, ingen hjelp. Sover enda ikke. Prøvde å skrive en tråd her nettopp, den ble sletta. Har fått masse dårlige tanker , om å ende det. Griner hver dag, vet ikke hvor lenge jeg lever og om jeg lever til jul. Klarer ikke mer snart. Eneste som funker noen ganger er imovane, men den nekter jeg å ta ofte. Føler meg totalt utslitt og dårlig hver dag, har mistet meg selv helt. Har mistet den jenta jeg var, vet ikke hvordan jeg skal finne tilbake. Vet ikke om det er pga seroquel jeg har mistet meg selv helt. TS Anonymkode: ace10...8de Kjære deg❤️ Jeg skjønner godt at du er utslitt og frustrert. Og at livet ditt har blitt satt litt på vent nå..men dette kommer til å ordne seg. Du må ikke gi opp på å mase på leger o.l, for du skal selvfølgelig få hjelp til dette. Kanskje du kan bestille deg en akutt time hos lege igjen i morgen? Siden det er så tungt. Du kan jo ikke gå å ha det sånn. Klem til deg❤️❤️ Anonymkode: 6bbc8...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #178 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sjekket meg for høyt stoffskifte, ingen hjelp. Sover enda ikke. Prøvde å skrive en tråd her nettopp, den ble sletta. Har fått masse dårlige tanker , om å ende det. Griner hver dag, vet ikke hvor lenge jeg lever og om jeg lever til jul. Klarer ikke mer snart. Eneste som funker noen ganger er imovane, men den nekter jeg å ta ofte. Føler meg totalt utslitt og dårlig hver dag, har mistet meg selv helt. Har mistet den jenta jeg var, vet ikke hvordan jeg skal finne tilbake. Vet ikke om det er pga seroquel jeg har mistet meg selv helt. TS Anonymkode: ace10...8de Fikk du svar på stoffskifte prøvene dine? Hva verdiene lå på. Ft4, ft3 og TSH? Hvis ikke bør du spørre legen om verdiene av disse og ev legge de ut her. Ikke sikkert det er angst eller medisiner som gjør deg slik, men en fysisk sykdom som ligger å lurer bak. Synes det er litt snodig at du fortsetter å ha hjertebank etter å ha minket medisinbruk, du nevner også forandret personlighet etc. Fastleger kan lese disse verdiene feil ev med underdrivelse. Bare et tips 😊 Anonymkode: 83dff...c48 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #179 Skrevet 5. oktober 2021 Kontakt legevakt og legg frem tankene dine. Høres ut som du trenger en akuttinnlegging på psyk for å få hjelp. ❤️ Det er ingen skam. Lykke til! Anonymkode: f2756...2c9 3
Ulven Skrevet 5. oktober 2021 #180 Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Jeg beklager å være kjip nå, men denne tråden bør stenges. Du TS driver med farlig selvmedisinering, har selvmordstanker og trenger mer hjelp enn det KG bør ta ansvar for. Ring legevakten og be om hjelp på ny, TS. @Matas Endret 5. oktober 2021 av Ulven
Anbefalte innlegg