AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Hei. Jeg sliter mye med hjertebank, nå tar det over snart. Jeg aner ikke hva det er, og det har blitt verre. Vet ikke om det er angst, og jeg har også ingenting negative tanker. Er konstant trøtt å sliten også, for for lite søvn pga dette. Hver gang jeg skal lukke øynene og prøve å slappe av, føles det ikke ut som pusten går normalt. Jeg er trøtt å avslappa, men pulsen og hjertebanken går i 100. Spesielt når jeg skal sove, fordi da prøver jeg å puste med magen å slappe av, men så er det som om kroppen da stopper opp å puste. Hva kan det være? Anonymkode: ace10...8de 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Hvor lenge har du slitt med hjertebank? Når begynte det? Hvor kenge har du vært trøtt? Anonymkode: 514d8...c35 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Ta magnesium kjære deg! Dra å kjøp i dag, den høyeste dose og ta det til kvelden. Opplever det samme selv. Prøv det en stund. Magnesium er den 4. mest vanlige mangelen og man kan bli ganske pjusk av det. Anonymkode: 7ce37...1e2 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Gå til lege, ta stoffskifteprøver og et ekg. Anonymkode: 641ab...b7b 8
Ella-2 Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ta magnesium kjære deg! Dra å kjøp i dag, den høyeste dose og ta det til kvelden. Opplever det samme selv. Prøv det en stund. Magnesium er den 4. mest vanlige mangelen og man kan bli ganske pjusk av det. Anonymkode: 7ce37...1e2 Det er ikke lurt å bare annta at man mangler noe. Hvis du har hjertebank må du heller gå til legen. Hjertebank kan skyldes mye. Alt fra nervøsitet til mer alvorlige ting. Det er bare en lege som kan si det. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Ella-2 skrev (9 minutter siden): Det er ikke lurt å bare annta at man mangler noe. Hvis du har hjertebank må du heller gå til legen. Hjertebank kan skyldes mye. Alt fra nervøsitet til mer alvorlige ting. Det er bare en lege som kan si det. Lykke til! Man kan ta magnesium selv om man har en legetime i nærmeste fremtid. Magnesium er ikke skadelig å ta, det ene utelukker ikke det andre. Folk vet de må ta kontakt med lege om de er syke, det trenger vi ikke forklare. Men man kan gi råd om noe som kan hjelpe i tillegg. Anonymkode: 7ce37...1e2 2
Ella-2 Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man kan ta magnesium selv om man har en legetime i nærmeste fremtid. Magnesium er ikke skadelig å ta, det ene utelukker ikke det andre. Folk vet de må ta kontakt med lege om de er syke, det trenger vi ikke forklare. Men man kan gi råd om noe som kan hjelpe i tillegg. Anonymkode: 7ce37...1e2 Men når t.s. forteller om symptomer som bare en lege kan svare på, så synes jeg det er riktig å minne på det. 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Man kan ta magnesium selv om man har en legetime i nærmeste fremtid. Magnesium er ikke skadelig å ta, det ene utelukker ikke det andre. Folk vet de må ta kontakt med lege om de er syke, det trenger vi ikke forklare. Men man kan gi råd om noe som kan hjelpe i tillegg. Anonymkode: 7ce37...1e2 Tar magnesium tabletter da. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lenge har du slitt med hjertebank? Når begynte det? Hvor kenge har du vært trøtt? Anonymkode: 514d8...c35 Har slitt med det hanske lenge. Og vært trøtt å slitt med søvnen i flere mnd. Hjertebanken er der hele tiden, som om hjertet ikke går men at det stopper opp. Å får ikke sove da. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 Skjedde dette etter du tok vaksinen? Om du tok den da. Anonymkode: 30c85...df1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #11 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjedde dette etter du tok vaksinen? Om du tok den da. Anonymkode: 30c85...df1 Nei, tok bare 1 dose. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #12 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, tok bare 1 dose. TS Anonymkode: ace10...8de Men du hadde det før vaksinen også? Anonymkode: 41ad6...3ae
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #13 Skrevet 2. oktober 2021 Men hva er grunnen til at du ikke går til lege? Anonymkode: d7e0a...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #14 Skrevet 2. oktober 2021 Hvilken vaksine tok du 1 dose av ? Pfizer eller Moderna? Anonymkode: 514d8...c35
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #15 Skrevet 2. oktober 2021 Du bør ta dette opp med legen. Det kan være mange årsaker. Jeg hadde det i flere år og det viste seg at jeg hadde for høyt stoffskifte. Dette avdekkes enkelt ved en blodprøve. Anonymkode: 2a0ab...5f7 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #16 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du bør ta dette opp med legen. Det kan være mange årsaker. Jeg hadde det i flere år og det viste seg at jeg hadde for høyt stoffskifte. Dette avdekkes enkelt ved en blodprøve. Anonymkode: 2a0ab...5f7 Skal til legen mandag. Er det normalt at jeg ikke har sovet på flere dager, men så får jeg ikke til å sove uansett fordi jeg føler meg så aktivert / og mye hjertebank ? Er det vanlig ved høyt stoffskifte? TS Anonymkode: ace10...8de 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #17 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva er grunnen til at du ikke går til lege? Anonymkode: d7e0a...fb5 Har ikke vært så ille som nå. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #18 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du hadde det før vaksinen også? Anonymkode: 41ad6...3ae Nei, ikke før vaksinen. TS Anonymkode: ace10...8de 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #19 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken vaksine tok du 1 dose av ? Pfizer eller Moderna? Anonymkode: 514d8...c35 Det husker jeg ikke helt, pfizer tror jeg. Men dette oppsto ikke rett etter vaksinen, men en stund etterpå. TS Anonymkode: ace10...8de
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #20 Skrevet 2. oktober 2021 Er helt utslitt, men kroppen nekter å slå seg til ro, den er helt aktivert på en måte. TS Anonymkode: ace10...8de
Anbefalte innlegg