AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Aldri. De har en kosebamse hver seg som står høyest i livet deres. Alt annet kunne jeg fjernet uten at de ville husket at de hadde ting. De er 5 og 8. De har ikke mye leker heller. De deler soverom og har to små kasser hver med leker. De ønsker seg ting. Bruker det en gang og glemmer det. Anonymkode: c7dbb...71d 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Et sted rundt 18 mnd tenker jeg. Angrer på at jeg kjøpte noen leker i det hele tatt før det 😅 favoritten på den tiden har målebånd, visp, flaske med nøtter i osv. Nå er han to og har noen leker som han tydelig er veldig glad i og bruker hver eneste dag. Anonymkode: 0b659...5b1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Har en fireåring som for det meste bare bryr seg om leker hvis hun har noen å leke med. Ellers er det favorittbamsen, bordaktiviteter og utelek. Anonymkode: 6087b...c15
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 3 år, da fantasien begynte å blomstre. Før det var det kun interesse for bøker og puslespill. Ser mye mer interesse for leker når vi har ryddet unna mesteparten av lekene og rullerer på dem. Anonymkode: 42317...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Mitt barn har autisme og er 2 år, og er veldig glad i lekene sine. Her har vi litt av hver hjemme så barnet kan velge og vrake mellom lekene sine, er ikke alle lekene det lekes helt ideelt med, men lekes med forde Anonymkode: d228d...867
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Usikker når han begynte å være veldig glad i lekene sine, men ganske tidlig egentlig. Rydder vi vekk lekene for at det ikke brukes, så kan han etterlyse diverse 1 uke, eller noen måneder etterpå. Han er 3,5 år nå, og gjort det iallefall siden var var 2 år. Og han er nok av de som har mye mer leker enn nødvendig. Og vi har rydda vekk mye leker perioder. Prøver å bytte litt på lekene. Anonymkode: 25e8c...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå