AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Skal på tur i dag. Går forbi kinesisk take away og lurer på å kjøpe inn litt for å ha til kvelden. Kan jeg varme det opp igjen? Noe har scampi i seg. Sette i kjøleskap og varme i kjele eller micro? Anonymkode: 5930a...eb8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Må isåfall kjøles ned fort, sett i kjøleskap med en gang, og varm godt opp når det skal spises. Spesielt viktig hvis det er ris eller nudler i retten. Anonymkode: c6b9b...be7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Ris bør ikke varmes opp igjen. Resten av retten neppe noe problem. Anonymkode: 78e36...4bf
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Skal på tur i dag. Går forbi kinesisk take away og lurer på å kjøpe inn litt for å ha til kvelden. Kan jeg varme det opp igjen? Noe har scampi i seg. Sette i kjøleskap og varme i kjele eller micro? Anonymkode: 5930a...eb8 Har ikke gjort det med scampi, men ellers er det vanlig greie her. Tar det i mikroen rimelig kjapt og greit. Anonymkode: 99ea2...1af 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Det går så bra. Bare sett det til nedkjøling. Ris kan fint varmes opp igjen. Anonymkode: 7ea31...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ris bør ikke varmes opp igjen. Resten av retten neppe noe problem. Anonymkode: 78e36...4bf Hm, det gjør jeg hver gang jeg lager stekt ris, blant annet. Har gjort det hele livet. Lever sikkert litt på kanten ;D Anonymkode: 99ea2...1af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå