Gå til innhold

Appstyrt vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Gjerne en man kan gå med på hele tiden mens kjæresten er borte og kan styre når  det passer han. 

Anonymkode: 4dd2b...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

We-vibe chorus? Den har vi testet.

I motsetning til en del andre we-vibe’s vi har prøvd, så mister ikke denne like lett forbindelsen. Men, hele tiden? Denne holder i kanskje to timer avhengig av hvor mye den er på. Også stand-by krever jo litt strøm.

Skrevet
Fioljenta skrev (20 minutter siden):

We-vibe chorus? Den har vi testet.

I motsetning til en del andre we-vibe’s vi har prøvd, så mister ikke denne like lett forbindelsen. Men, hele tiden? Denne holder i kanskje to timer avhengig av hvor mye den er på. Også stand-by krever jo litt strøm.

Ikke hele tiden da 😅 Men en du kan ha på deg liksom? Og ikke er avhengig av å være hjemme alene

Anonymkode: 4dd2b...2b7

Skrevet

Lovense 😍🥰

Elsker de vi har, og vi har mange av dem etterhvert (første versjonen deres). Styres via telefonen, så kan styres fra Hvor som helst. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Lovense 😍🥰

Elsker de vi har, og vi har mange av dem etterhvert (første versjonen deres). Styres via telefonen, så kan styres fra Hvor som helst. 

Hvordan er lydnivået på de?😅 kan andre legge merke til de tror du? 😅🙈

Skrevet
Ominous skrev (14 minutter siden):

Hvordan er lydnivået på de?😅 kan andre legge merke til de tror du? 😅🙈

Ingen la merke til butpluggen min, før de så appen på telefonen 😛 (var på kinkfest, så var ikke nøye med å skjule den). 

Jeg er veldig fornøyd med lydnivået hvertfall 😄

Gjest Elder Millennial
Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Ingen la merke til butpluggen min, før de så appen på telefonen 😛 (var på kinkfest, så var ikke nøye med å skjule den). 

Jeg er veldig fornøyd med lydnivået hvertfall 😄

Takk for svar😄Det er i grunnen alt jeg trengte å vite😅👍

Skrevet
Ominous skrev (1 minutt siden):

Takk for svar😄Det er i grunnen alt jeg trengte å vite😅👍

Det skal også sies, at de nyere versjonene er mer stille en første versjonen som jeg har 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...