AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Hva foretrekker du på julaften og bursdagsselskap for eksempel? Anonymkode: 81529...862
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Det avhenger helt av hvordan du styler det, strømper/sko/jakke/smykker/etc. Jeg ofte med kjole og skjørt i hverdagen, og jeg liker å bruke begge deler når jeg skal pynte meg også, men da styler jeg det annerledes. På julaften foretrekker jeg en kjole som gir litt preg, men jeg synes det er lettere å variere med skjørt og bruker derfor dette mye i pyntete settinger. Jeg liker det enkelt, men jeg ser at et smykke, ørepynt, riktige sko, frisyre og sminke gjør mye for antrekket (selv om det ikke var det du lurte på da, men jeg skriver det nå likevel). Anonymkode: 94027...47b 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det avhenger helt av hvordan du styler det, strømper/sko/jakke/smykker/etc. Jeg ofte med kjole og skjørt i hverdagen, og jeg liker å bruke begge deler når jeg skal pynte meg også, men da styler jeg det annerledes. På julaften foretrekker jeg en kjole som gir litt preg, men jeg synes det er lettere å variere med skjørt og bruker derfor dette mye i pyntete settinger. Jeg liker det enkelt, men jeg ser at et smykke, ørepynt, riktige sko, frisyre og sminke gjør mye for antrekket (selv om det ikke var det du lurte på da, men jeg skriver det nå likevel). Anonymkode: 94027...47b Helt enig Bruker mye kjole og skjørt til hverdags jeg også, så jeg liker å føle meg skikkelig pyntet når jeg skal noe spesielt, men er så vanskelig å velge syns jeg. Men er som du sier, det kommer helt an på hvordan man styler det. Anonymkode: e9ab8...3fa 2
LiseTV Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Bruker nesten bare kjoler, så jeg holder på kjole. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Det kommer helt an på type kjole/skjørt og styling. Generelt er kjoler ofte mest pyntet, men det går fint å finne skjørt som kan styles til svært formelle anledninger. Anonymkode: 999d5...ad0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Hater skjørt, er ikke flatterende i det hele tatt. Så velger alltid kjoler! Anonymkode: 40cc5...584 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 Bruker både skjørt og kjole i hverdagen Til fest bruker jeg mye penere skjør/ kjoler/ topper/ bluser Anonymkode: dbed5...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 Det varierer. Jeg har både penkjoler og penskjørt. Anonymkode: eaf1d...2c3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 Bruker bare bukse🙂 Anonymkode: c3e64...7b1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 Kjoler som ballkjoler, brydekjoler osv. er mest pyntet. Anonymkode: ce83b...620 2
cleangal Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 Pga kroppsformen min ser jeg finere ut i kjole enn i skjørt, for andre kan det være motsatt. 1
Gjest TheCatLady Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg er nok mer pyntet på julaften enn i bursdagsselskap, men det kommer an på hvordan kjolen eller skjørtet ser ut. Pleier å kjøre litt mer på når det er julaften. I bursdagsselskap kan man komme i jeans og en fin topp så de to anledningene er ikke helt det samme.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Skrevet 3. oktober 2021 Kjole julaften, skjørt med fin bluse i bursdag ☺️ Anonymkode: 0697e...16a 2
Stina234 Skrevet 4. oktober 2021 #15 Skrevet 4. oktober 2021 Kjole på julaften som regel. Er jo fint med skjørt også men har som regel landet på kjole. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #16 Skrevet 4. oktober 2021 Det kommer helt ann på materialet, snitt, tekstur på stoffet. Samt stylingen. Til hverdags går jeg ofte med kjole og skjørt men da i mer casual stoff, og med flate sko til. Små øredobber. Fest hæler, pynteøredobber osv. Til julaften er det viktigst at plagget er pent og romslig. Må ha plass til å spise. Anonymkode: cd0e3...295 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå