Ayesh Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Hvilken merkelapper dere mest fornøyd med? Må man sette lappen på vaskelapp? Hva om sokker eller et plagg som mangler vaskelapp?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Lappeliten klistremerker. Setter de på innsiden av plagget (f.x i kragen) eller skoene. Anonymkode: 7def1...fa6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Lappeliten 🙂 Styr unna Nordic Print, de sitter veldig dårlig. Klistrelappene settes på vaskelappen ja. Plagg som ikke har vaskelapp (sokker f.eks.) bruker jeg strykelapper på. Anonymkode: f9164...cb2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Askeladden navnelapper. Bruker de aldri på vaskelapper (klipper av alle, er nesten sjokkert over at noen av dere ikke gjør det 😅). Så de settes rett på innsiden av tøyet. Også på fingervotter/sokker og andre vanskelige ting. Anonymkode: b9b2d...389 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lappeliten 🙂 Styr unna Nordic Print, de sitter veldig dårlig. Klistrelappene settes på vaskelappen ja. Plagg som ikke har vaskelapp (sokker f.eks.) bruker jeg strykelapper på. Anonymkode: f9164...cb2 Man kan bruke helt vanlige klistrelapper rett på stoff altså, det er det de er laget for Trenger ikke strykelapper for det. Eneste gangen jeg har savnet strykelapper er på hjemmestrikkede raggsokker, der er det litt vanskelig å feste. Anonymkode: b9b2d...389
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg har brukt både lappeliten og askeladden, har ikke merket noen forskjell på kvalitet så kjøper der de har tilbud når vi trenger nye. Klistrer de på vaskelappen eller rett på stoffet i kragen, og ingen lapper har falt av. Sitter også godt på vannflasker og matbokser som vaskes i oppvaskmaskin flere ganger i uken. Eneste plagget de ikke sitter så bra er tykke hjemmestrikkede ullsokker, der setter jeg bare på nye når de lappene blir stygge Anonymkode: aa543...e50
Arkana Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Askeladden er vi mest fornøyd med. Setter like gjerne lappen rett på plagget som på vaskelappen. Bruker de også på matbokser, flasker, sekker, sko og alt mulig annet. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 Askeladden er desidert best! Har prøvd flere.. Anonymkode: 8304d...622 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå