Teardrop Skrevet 2. oktober 2021 #1 Del Skrevet 2. oktober 2021 Advendskalender fra Rituals.com Er den verdt å kjøpe eller er den full av små prøvepakker bare? Noen som har kjøpt den tidligere år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Del Skrevet 2. oktober 2021 Vet ikke. Anonymkode: 8b3ce...2bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke. Anonymkode: 8b3ce...2bd Informativt.. Det kommer veldig an på. Personlig ble jeg ikke så fornøyd, men så var det første gang jeg prøvde produkter fra Rituals. Det er noen små og større produkter. Men om du liker produktene og har prøvd de før vil jeg si at du burde prøve Anonymkode: db170...496 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 2. oktober 2021 #4 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg hadde en Rituals kalender for et par år siden, og om man er godt kjent med merket og har prøvd det meste, så er det egentlig ikke så spennende. Om du derimot ikke har prøvd noe som helst fra Rituals og er nysgjerrig på produktene, så tenker jeg at en slik kalender vil være et godt kjøp! Jeg var i utgangspunktet fornøyd med kalenderen, mye for pengene følte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. oktober 2021 #5 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg syns den deluxe versjonen er super :) Er både prøver og vanlige produkter :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg liker den. Men om den er verdt det kommer jo an på deg. Den er verdt det for meg fordi; Jeg er mye på reise og trenger alltid travelsize. Jeg er produkt-junkie, og elsker å prøve ulike ting. Å bruke pengene på kalender går ikke ut over noe annet. Når det gjelder kalendre er min mening uansett å gå for lux varianten om et merke tilbyr begge. Disse rimelige variantene har ofte fyll-produkter, samt latterlig små produkter. Anonymkode: f954c...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg syns det. Hadde den med kroppsprodukter ifjor. Koste meg med den. Anonymkode: eb201...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Del Skrevet 3. oktober 2021 Synes ingen kalendere er verdt pengene. Kjøp heller noe skikkelig du ønsker deg Anonymkode: a5757...0c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2021 #9 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har hatt den minste i to år og følte at den var verdt pengene (650 kr). I år har jeg kjøpt den store kalenderen og vet at i begge to er det produkter i både full størrelse og såkalt "travel size" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Del Skrevet 5. oktober 2021 Den er ok, men syns den fra Korres er bedre. Liker kvaliteten på Korres bedre. Anonymkode: 66b23...d36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den er ok, men syns den fra Korres er bedre. Liker kvaliteten på Korres bedre. Anonymkode: 66b23...d36 Enig med deg. Anonymkode: aa287...2d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #12 Del Skrevet 6. oktober 2021 Hva med kalenderer fra Skincity? Den har fått mye ros. Koster 1600 kr men får produkter til ca 5400 kr. Anonymkode: 03582...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 6. oktober 2021 #13 Del Skrevet 6. oktober 2021 Likte ikke den. Hadde den i fjor. I år går jeg for en fra The Body Shop 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 6. oktober 2021 #14 Del Skrevet 6. oktober 2021 Synes ikke den var verd det i 2019. Det virket å være mange ulike lukter i årets kalender (har sett på youtube), men for meg er det for mye jeg ikke bruker i den til at det er verd pengene. Kan heller ta summen for kalenderen og kjøpe meg akkurat de produktene jeg faktisk trenger og bruker 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #15 Del Skrevet 6. oktober 2021 Verdt det Anonymkode: c54be...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #16 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva med kalenderer fra Skincity? Den har fått mye ros. Koster 1600 kr men får produkter til ca 5400 kr. Anonymkode: 03582...12e Den type påstander skal man ta med en solid klype salt. Om du ser på de 24 produktene i kalenderen, så er det vel ingen av de du ville betalt en pris som tilsvarer dette for. Men ellers enig - man må se etter en kalender som passer. I år har jeg mest lyst på cult, som vanlig, men tviler på jeg får til det. Har allerede bestilt lookfantastic da den inneholder mange produkter jeg vet jeg liker, eller ønsker å prøve ut. Vurderer også Loccitane som har en veldig søt variant i år, og dette er produkter jeg vet blir brukt, i en størrelse som er genial å ha i diverse vesker og lommer. Anonymkode: f954c...92a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #17 Del Skrevet 6. oktober 2021 Jeg synes ikke julekalendere er verdt pengene. Bruker heller 1500 kr på fin julepynt. I år blir det disse keramikkhusene i stedet for adventskalender🎄 Anonymkode: 0058c...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #18 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke julekalendere er verdt pengene. Bruker heller 1500 kr på fin julepynt. I år blir det disse keramikkhusene i stedet for adventskalender🎄 Anonymkode: 0058c...6de Og det igjen er slikt jeg ikke takler å få i hus. Mer krimskrams som må lagres. Julepynt har jeg, og det varer i årevis. Finner derfor mye større glede i ting som kan brukes opp. Anonymkode: f954c...92a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostekaker Skrevet 6. oktober 2021 #19 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 7.11): Den er ok, men syns den fra Korres er bedre. Liker kvaliteten på Korres bedre. Anonymkode: 66b23...d36 I hvilken butikker for man kjøpt Korres produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå