AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg vurderer å skaffe med naturebone.. noen som har prøvd den? Anonymkode: 9af9d...c04
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vurderer å skaffe med naturebone.. noen som har prøvd den? Anonymkode: 9af9d...c04 Eh hm. Det er en handpumpe? Er det så mye å vurdere? Den koster typ 350 kr, hvis den ikke funker godt på dine pupper er det ikke verdens undergang. Anonymkode: f80f5...d92
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eh hm. Det er en handpumpe? Er det så mye å vurdere? Den koster typ 350 kr, hvis den ikke funker godt på dine pupper er det ikke verdens undergang. Anonymkode: f80f5...d92 Det er ikke en håndpumpe. Jeg likte naturebond kjempegodt, fikk mer ut av den enn med vanlig brystpumpe! 🙏🏼 Anonymkode: fa1dd...d0f
Juss-jenta Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg har brukt den kjempemasse! Den er så lett å bruke, og ikke minst å holde ren! Den funker også bra hvis du får melkeblemmer eller tette melkeganger (fyll den med varmt vann og fest på brystet). Den får ikke ut like mye som en elektrisk pumpe, men den er perfekt til å ta bort den verste sprengen. I tillegg er det fint med en «lavterskel» pumpe du kan samle opp overskuddsmelk i mens du ammer på andre brystet ☺️ Jeg ble anbefalt av jordmor på barsel å kjøpe den, og jeg har ikke angrer i det hele tatt!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Har bare vært mamma i 2 uker, og fikk denne i gave fra en venninne før fødsel. Har brukt den kjempe mye til nå, helt genial! Så anbefaler virkelig å kjøpe den! Anonymkode: 28bf0...762
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Elsker den, fester den på brystet jeg ikke ammer da det lekker mye Anonymkode: 55b00...aa8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Det er kun en oppsamler eller misforstår jeg? Anonymkode: d961d...838
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kun en oppsamler eller misforstår jeg? Anonymkode: d961d...838 Den har en viss "pumpefunksjon" i tillegg til å være en oppsamler. Når du setter den på dannes det et vakum som kan fungere godt for noen, feks for meg. Jeg fikk ut like mye/i perioder mer med Naturebond "pumping" som med elektrisk pumpe. (Puppene mine hatet pumper, fikk nesten ikke ut noen ting men enormt med spreng). Anonymkode: 5aa51...516 2
ella_b Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Jeg bruker den MYE. Får utdriving på begge bryst samtidig og vakuumet gjør at jeg kan samle alt fra 30 til 60 ml per amming per bryst, uten å pumpe eller noen som helst innsats. Det er ikke det samme som vanlig melkeoopsamler som bare fanger opp det som renner ut, fordi den har en spesiell form og vakuum. Jeg kan fint få ut like mye eller mer melk med naturebond som jeg får ut med pumpe. Men den er altså ikke en vanlig pumpe som du bare kan bruke alene, du må stimulere det andre brystet ved å amme eller pumpe med ordentlig pumpe for å få utdriving. Endret 5. oktober 2021 av ella_b 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg brukte den som pumpe også, håndmelket litt først for å få i gang utdrivingen og festet den på. Du kan velge styrken på vakuumet ved å klemme lenger oppe eller nede på beholderen når du fester. Fikk typisk ut 80-100 ml med naturebond mot 30-50 med Medela swing 😛 Anonymkode: b730f...ff8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå