AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Har aldri hørt at menn kan få vondt av sex. Damer kan få vondt hvis kuken er for stor eller det ikke er vått nok. Merker menn noe til dette så de kan få vondt hvis det er trangt eller ikke vått nok? Anonymkode: bb545...b23
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri hørt at menn kan få vondt av sex. Damer kan få vondt hvis kuken er for stor eller det ikke er vått nok. Merker menn noe til dette så de kan få vondt hvis det er trangt eller ikke vått nok? Anonymkode: bb545...b23 Tørr, ja. Trang, nei. Anonymkode: f1cb1...07d 3
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Har vel aldri skjedd at noen verken har vært for trange eller vide, selv om min er oversize normalen. Man må jo uansett ta noen forhåndsregler og vise hensyn til hvem man elsker med, får du ondt i kuken så har hun også mest sannsynlig ondt... Husk at det er lov å bruke hodet og kommunisere. 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (23 minutter siden): Har vel aldri skjedd at noen verken har vært for trange eller vide, selv om min er oversize normalen. Man må jo uansett ta noen forhåndsregler og vise hensyn til hvem man elsker med, får du ondt i kuken så har hun også mest sannsynlig ondt... Husk at det er lov å bruke hodet og kommunisere. Alle menn på kg er oversize ser det ut som 🙄 Hvis det var fakta hadde dere vært ute og paret dere i stedet for å skryte av det her 🤣😜 Anonymkode: ddc66...eb7 11
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Alle menn på kg er oversize ser det ut som 🙄 Hvis det var fakta hadde dere vært ute og paret dere i stedet for å skryte av det her 🤣😜 Anonymkode: ddc66...eb7 Mulig det stemmer da 10-13cm er normalen iflg. KG`s statistikker🙄 Hvis 17cm er skryt, hvorfor har ingen IRL sagt at pikken min var for stor? Jeg er bare skapt sånn, med gener fra min far... Vil du ha bekreftelse på at jeg ikke lyger? bare sjekk kontoen min på www...........com😂
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Har vel aldri skjedd at noen verken har vært for trange eller vide, selv om min er oversize normalen. Man må jo uansett ta noen forhåndsregler og vise hensyn til hvem man elsker med, får du ondt i kuken så har hun også mest sannsynlig ondt... Husk at det er lov å bruke hodet og kommunisere. Din er lang og tynn, har du selv sagt. Hvorfor tilpasser du dine kommentarer til innholdet i tråden? Har tatt deg i lyve før, og gjør det igjen. Anonymkode: 80ea0...7fe 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har aldri hørt at menn kan få vondt av sex. Damer kan få vondt hvis kuken er for stor eller det ikke er vått nok. Merker menn noe til dette så de kan få vondt hvis det er trangt eller ikke vått nok? Anonymkode: bb545...b23 Aldri opplevd vondt, men har opplevd at det er vanskelig å få den inn. ... men det har alltid gått bra til slutt! Tolmodighet. Anonymkode: afc34...c6a 1
KjøttOPP Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Mulig det stemmer da 10-13cm er normalen iflg. KG`s statistikker🙄 Hvis 17cm er skryt, hvorfor har ingen IRL sagt at pikken min var for stor? Jeg er bare skapt sånn, med gener fra min far... Vil du ha bekreftelse på at jeg ikke lyger? bare sjekk kontoen min på www...........com😂 Hos en voksen kvinne er skjeden, i avslappet stand, rundt 10 cm, hvorav både lengden og bredden økes ved seksuell opphisselse. Å skryte over hvor stor penis er, må nesten tilpasses kvinnens størrelse, for hvis hun er 10 cm, så vil nok 17 cm gjøre henne vondt🙈 Noe av det jeg synes er mest ubehagelig og smertefullt, er når menn penetrerer hardt, for da treffer en bunnen av livmorhalsen, og for dem som ikke tenner på smerter, vil dette innebære sterkt ubehag. 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tørr, ja. Trang, nei. Anonymkode: f1cb1...07d Støttes. Aldri opplevd å få vondt fordi dama er trang. Men om jeg har hatt veldig mye sex, kan jeg bli litt "sår" på penis. Det har ikke noe med hvor trang hun er da Samme dama kan forresten føles forskjellig når det gjelder tranghet, antagelig alt etter hvor våt og kåt hu er Anonymkode: 106d8...098 5
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Din er lang og tynn, har du selv sagt. Hvorfor tilpasser du dine kommentarer til innholdet i tråden? Har tatt deg i lyve før, og gjør det igjen. Anonymkode: 80ea0...7fe Sitat Der tok du feil, for du eier jo ikke humor😂 1
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2021 #11 Skrevet 2. oktober 2021 KjøttOPP skrev (48 minutter siden): Hos en voksen kvinne er skjeden, i avslappet stand, rundt 10 cm, hvorav både lengden og bredden økes ved seksuell opphisselse. Å skryte over hvor stor penis er, må nesten tilpasses kvinnens størrelse, for hvis hun er 10 cm, så vil nok 17 cm gjøre henne vondt🙈 Noe av det jeg synes er mest ubehagelig og smertefullt, er når menn penetrerer hardt, for da treffer en bunnen av livmorhalsen, og for dem som ikke tenner på smerter, vil dette innebære sterkt ubehag. Selvfølgelig må kvinnen være kåt!!! det er jo noe av det første man lærer seg... Jeg skrev også at man må vise hensyn, da må man ta et par prøvedypp først. Og når kvinnen kjører neglene sine i rompeballene mine å klemmer imot, er jo det verdens sikreste tegn. Det at de treffer livmorshalsen er både ubehagelig og smertefull, det må jo sies ifra... helt uten munn og mæle kan man ikke være. Jeg har også bunnet, men da under saksing og traff nylontråden på spiralen. Så da ble det fort skiftet stilling for å tilpasse lengden. Men det finnes faktisk kvinner som vil knulles hardt også, men da får jeg jo beskjed. Like forbannet er jeg forsiktig, for det ligger som et varsel å komme for langt inn🙄 1
Cervus Skrevet 2. oktober 2021 #12 Skrevet 2. oktober 2021 Ikke for å skryte....Men min er ca 12-13 cm lang, og heller ikke noe spesielt tjukk. Men fruen er veldig fornøyd med den. Hun sier at hun får vondt hvis de blir for lange, type 17 cm. En tidligere flamme var faktisk så trang at de første forsiktige statene var vonde for min del. Fikk også små revner ved forhuden iblant hvis jeg ikke var forsiktig. Så hun måtte varmes ordentlig opp. Og hun hadde attpåtil født et barn. Så vi kommer i forskjellige størrelser og varianter. Kan forøvrig nevne at en annen ex kunne enkelt fistes... (fikk inn hele hånda) 3
Fioljenta Skrevet 2. oktober 2021 #13 Skrevet 2. oktober 2021 Ehm…. jeg har … ehm … klart å gi mannen min et … ehm … blåmerke. 🥴 2
KjøttOPP Skrevet 2. oktober 2021 #14 Skrevet 2. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (22 minutter siden): Selvfølgelig må kvinnen være kåt!!! det er jo noe av det første man lærer seg... Jeg skrev også at man må vise hensyn, da må man ta et par prøvedypp først. Og når kvinnen kjører neglene sine i rompeballene mine å klemmer imot, er jo det verdens sikreste tegn. Det at de treffer livmorshalsen er både ubehagelig og smertefull, det må jo sies ifra... helt uten munn og mæle kan man ikke være. Jeg har også bunnet, men da under saksing og traff nylontråden på spiralen. Så da ble det fort skiftet stilling for å tilpasse lengden. Men det finnes faktisk kvinner som vil knulles hardt også, men da får jeg jo beskjed. Like forbannet er jeg forsiktig, for det ligger som et varsel å komme for langt inn🙄 Kunsten å tale løser så mangt! Helt enig der. Begge bør være flinkere på å snakke, og ikke bare gjøre 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #15 Skrevet 2. oktober 2021 Har for kort streng å skal oppereres for dette snart😅 har også en ganske kjegleformet penis.. når damene er litt ivrig i fylla tror di det er bare å peise på så fort hodet er inne, som resulterer i lugging i forhuden når den tykkere delen treffer tørre kjønnslepper å jeg får vanvittige rifter på hver side av kukhodet det er faen meg en kjedelig kombo det 😬 har forsåvidt litt over snittet lang men består dorulltesten med glans Anonymkode: 409cc...e4c 1
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2021 #16 Skrevet 2. oktober 2021 KjøttOPP skrev (23 minutter siden): Kunsten å tale løser så mangt! Helt enig der. Begge bør være flinkere på å snakke, og ikke bare gjøre Så bra vi er enige🤗 For min del er kunsten å behandle kvinner viktig, mye av det ligger helt naturlig for menn med folkeskikk. Og god folkeskikk innebære også god kommunikasjon😉 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #17 Skrevet 2. oktober 2021 Ikke direkte vondt, men at det ikke like digg, ja. Eksen min likte ikke analsex så godt, for det ble for trangt, og da fikk han ikke god nok sirkulasjon i pikken til at han greide å komme. Jeg digger anal,både fysisk og psykisk, men for han var det en litt dirty og spennende ting mentalt, men fysisk gav det han ikke så mye. Anonymkode: 7c8a6...f71 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #18 Skrevet 2. oktober 2021 Strengen kan ryke/få en rift hvis det er for tørt eller for hardhendt. Anonymkode: 39efe...f1c 1
Konghung Skrevet 2. oktober 2021 #19 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg har opplevd å ha vondt etter et langt knull med ei våt og trang dame også. Var litt «godt-vondt» hele seansen😊
sicario Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 I «ungdommen» da man var mye mer aktiv, kan jeg huske jeg ble sår noen ganger ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå