Gå til innhold

Innetid på videregående

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faste innetider eller frie innetider? 

Anonymkode: 44897...d81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke inneholder i helgene på vgs, men i hverdagene måtte jeg være hjemme rundt kl 23 ca. La meg forsåvidt når jeg ville, og det var helt mitt ansvar å komme meg opp om morgen også, slik at jeg rakk skolen.

Når man går på vgs er man jo nesten voksen, og en del bor for seg selv også. Fra 15/16 år. Det er forventet at man i den alderen klarer å ta ansvar for å komme seg hjem, stå opp og legge seg. 

Skrevet

Vi praktiserer ikke innetider for en på vg2. Han er veldig flink å komme hjem til en fornuftig tid, så jeg har vel ikke så mye å komme med egentlig. Måtte vel ha praktisert innetid om han alltid kom hjem sent. Da tenker jeg ett tak på 23:00 ville vært en fin tid i hverdag. Ingen begrensinger fredag og lørdag.

Anonymkode: 714cc...4b7

Skrevet

Har ei på vg1, praktiserer ikke faste innetid er, men ser an fra gang til gang. På hverdager er det null problem, hun kommer alltid hjem i nogenlunde fornuftig tid av seg selv. 

• 1 måned senere...
Skrevet

22.00 på hverdager og 24.00 i helger og ferier :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvom hun er 18?

Anonymkode: 7179a...ca6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes dette høres veldig fornuftig ut uansett alder på vgs, så lenge de bor hjemme. 

Anonymkode: a1452...334

Skrevet

Før midnatt på hverdager.

Liker å ha hun inne før 02 i helger/ferier, men det blir litt forskjellig fra gang til gang.

Anonymkode: f313d...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...