AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 47år... Vi dater og vært endelig med hverandre. Han ønsket seg så en gutt. Han har to jenter fra før. Han håpte så inderlig på at jeg ville ha flere barn, så vi kunne fått et sammen. Hva tenker dere? Er det bare noe han sier eller mener han dette? Han er jo nødt å mene dette. Jeg kunne jo latt vær å bruke prevensjon når han kommer med dette, men nå gjør jeg ikke det da. Anonymkode: 8c120...2c9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Hvor gammel er du? Hvor lenge har dere datet? Har du barn fra før? Anonymkode: 861ca...40a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg skjønner ikke helt hva du spør om. Selvfølgelig er det mulig at han mener det. Men det er vel egentlig underordnet; ønsker du å få barn med en 47 år gammel tobarnsfar hvis største motivasjon for flere er barnets kjønn? Jeg synes ikke det høres ut som noen vinner, men hvis dette er det du vil så hvorfor ikke. Ikke skjønner jeg hvorfor du i det hele tatt nevner å slutte på prevensjon, hvis han ønsker flere barn så er det vel bare å avtale det? Anonymkode: bbbcf...0f8 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Tvist skrev (4 timer siden): Er du også 47? Er 35 Anonymkode: 8c120...2c9
Christina82 Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Moonshine, mod
Anbefalte innlegg