Gå til innhold

Onanere på skype

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dere på det å onanere  på nett for de som vil se. Jeg har gjort det for en jente på 25 , hun digger detå se.

Hun kommer en gang i blandt og vil gjerne se meg.

Hvordan ser dere på det, er det domt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om kvinner som er opptatt av å se menn onanerer. Motsatt er mer vanlig.

Anonymkode: 8b5ea...793

• Liker 2
Skrevet
19 hours ago, Maxvenn said:

Hvordan ser dere på det å onanere  på nett for de som vil se. Jeg har gjort det for en jente på 25 , hun digger detå se.

Det er dumt om du tvinger deg på noen som ikke vil (eller skal) se slikt, ikke dumt om det er to voksne som har felles glede i dette. Så enkelt egentlig... 

Men pass på så du ikke gjør det sammen med en falsk profil, ikke så kjekt å få en video av at man napper løken spredd alle veier.... 

• Liker 2
Skrevet
Tiuren skrev (57 minutter siden):

Det er dumt om du tvinger deg på noen som ikke vil (eller skal) se slikt, ikke dumt om det er to voksne som har felles glede i dette. Så enkelt egentlig... 

He he nei her er det avtalt at hun kan bare si fra når hun vil se på meg, og jeg stiller opp er loial, en gang jeg var på jobb ringte hun på skype Blis ronk for meg nåååå, jeg gikk på wC og showet og ronket for hennehi hi 

Men pass på så du ikke gjør det sammen med en falsk profil, ikke så kjekt å få en video av at man napper løken spredd alle veier.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har aldri hørt om kvinner som er opptatt av å se menn onanerer. Motsatt er mer vanlig.

Det er noen da, men jeg kom ikke lenger en å vise meg og onanere for henne, hun har kjæreste også, så dette er hemmelighet

Skrevet
Maxvenn skrev (1 minutt siden):

Det er noen da, men jeg kom ikke lenger en å vise meg og onanere for henne, hun har kjæreste også, så dette er hemmelighet

Tiuren skrev (1 time siden):

Hun bruker riktig navn og viser seg også ansikt,men  hun kler aldri av seg,Hun sier hun ikke tar bilder av meg og sender til venniner da

Skrevet
Maxvenn skrev (Akkurat nå):

Hun bruker riktig navn og viser seg også ansikt,men  hun kler aldri av seg,Hun sier hun ikke tar bilder av meg og sender til venniner da

Men har bare henne på skype fortsatt da,men kansje jeg for flere ettervært

Skrevet

Been there, done that.... En fin tid, savner det innimellom 

Anonymkode: 3e81b...1bd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Been there, done that.... En fin tid, savner det innimellom 

Anonymkode: 3e81b...1bd

Oki kan ordnes 😋

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det betyr ikke at det motsatte er uvanlig. Mange kvinner som liker å se på at menn koser seg. Sånn, nå har du hørt om det, så da kan du ikke påstå at du ikke har hørt om det... ;) 

Skrevet

Jeg liker å se kjæresten min onanere på Skype, og å onanere mens han ser på, men å se fremmede menn runke har jeg ikke noe behov for. 

• Liker 1
Skrevet
Tiuren skrev (8 timer siden):

🧅😂😂😂

Anonymkode: e358c...b34

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er kvinne og liker å fantasere om det. 

Anonymkode: 4ecb9...843

Skrevet
Maxvenn skrev (På 1.10.2021 den 23.31):

Hele Snapchat er en slags kollektiv runkeapp? Hvor stor prosent av trafikken over den appen er nakenbilder? Derfor har jeg alltid ment at unger burde ha en egen Snapchat, som var mer overvåket og hvor alderen var verifisert. Og folk på min alder stengt ute. Resten kan bare runke i vei på den gamle appen.

Skrevet
Michaelhe skrev (4 timer siden):

Hele Snapchat er en slags kollektiv runkeapp? Hvor stor prosent av trafikken over den appen er nakenbilder? Derfor har jeg alltid ment at unger burde ha en egen Snapchat, som var mer overvåket og hvor alderen var verifisert. Og folk på min alder stengt ute. Resten kan bare runke i vei på den gamle appen.

Jeg er blandt di gamle ,men er på skype

• Liker 1
Skrevet

Er ikke sikker på hva jeg tenker om dette med onanering på nettet, egentlig. Til forskjell fra det virkelige liv er det jo fare for at det vil bli tatt og spredt videoer og da er det jo også iallfall mindre spennende, så jeg mener at det egentlig ikke lønner seg i mange tilfeller...

Når det er sagt, er fantasien av å ha anonym "sex" med fremmede spennende og dette er vel kanskje det enkleste eller mest realistiske måte. Man får jo også spille på "tabuer" som man kanskje ikke tør utforske ellers, som enkelte fetisjer...

For min del er jeg for redd for at noen skal kjenne igjen huset mitt eller noe selv om jeg ikke viser ansiktet mitt frem, så jeg tror det ikke er noe for meg. :)

• Liker 1
Skrevet
oda02 skrev (3 timer siden):

Er ikke sikker på hva jeg tenker om dette med onanering på nettet, egentlig. Til forskjell fra det virkelige liv er det jo fare for at det vil bli tatt og spredt videoer og da er det jo også iallfall mindre spennende, så jeg mener at det egentlig ikke lønner seg i mange tilfeller...

Når det er sagt, er fantasien av å ha anonym "sex" med fremmede spennende og dette er vel kanskje det enkleste eller mest realistiske måte. Man får jo også spille på "tabuer" som man kanskje ikke tør utforske ellers, som enkelte fetisjer...

For min del er jeg for redd for at noen skal kjenne igjen huset mitt eller noe selv om jeg ikke viser ansiktet mitt frem, så jeg tror det ikke er noe for meg. :)

Er nok lurt å ta noen forhåndsregler 👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...