Gå til innhold

Et døgn borte fra baby 3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer insisterer på å sende meg bort et døgn på hotell ilag med venninner når baby er 3 mnd, er det innafor? Han mener jeg fortjener å koble litt av å kose meg, men mammahjertet mitt synes det er alt for tidlig😮💨 Hva tenker dere, er det innafor eller er det alt for tidlig?

Anonymkode: 5bb7a...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor tidlig 🙈

Anonymkode: b2269...60f

• Liker 9
Skrevet

Innafor. Regner med at baby tar flaske og vil ha sin pappa hjemme

Anonymkode: c9126...c3a

• Liker 3
Skrevet

Det går nok bra! 

Anonymkode: 06df9...ee6

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en 3 mnd gammel baby nå, og jeg hadde ikke klart å kose meg borte fra henne .. 

Anonymkode: 66a5c...355

• Liker 8
Skrevet

Det er opp til deg! Om baby sovner fint med faren til stede, tar flaske og koser seg med faren sin, hva er problemet?
Tenker det er en fin gest i fra barnefar jeg!

• Liker 6
Skrevet

Dette må du jo føle på selv, om du føler deg klar så er det jo absolutt innafor. Alle er forskjellige! Synes det var et fint forslag fra mannen din, så får far og baby litt alenetid 😍 

Anonymkode: 3eb57...d89

• Liker 3
Skrevet

Helt innafor

Anonymkode: 28d17...71b

• Liker 2
Skrevet

Siden du skriver " samboer instisterer" så høres det ut som du ikke har så lyst egentlig. Og hvis det er sånn at du ikke har lyst, så er det også greit. Du må kjenne etter selv hva du har lyst til.  For å ta meg selv som eksempel, så var jeg ikke klar for å være borte fra baby når den var så liten. Jeg hadde sagt nei. 

Anonymkode: 57681...446

• Liker 4
Skrevet

Ja lille får mme så sånn sett er det ikke noe problem. Bare lurer på om han tar noe «skade» av at jeg «plutselig» er borte et døgn 🙈 ts

Anonymkode: 5bb7a...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...