AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Hei! Jeg og kjæresten min har vært sammen i maaange år. Jeg elsker han virkelig, men føler ikke lenger på de samme sterke følelsene, som jo kanskje er normalt etter litt tid at de kommer og går, men jeg bare synes det er så rart at han har så lyst til å gå all in mens jeg nesten føler ingenting. Har ikke lyst til å ha sex med han (men har det jo selvfølgelig), synes plutselig alt han foreslår er teit, og blir litt tvilende til en fremtid sammen når vi ikke har noen andre ting vi gjør sammen enn å se på TV, kanskje en liten rusletur i ny og ne. Føler vi er litt på forskjellige planeter. Han forguder meg virkelig men utenom det kommer jeg ikke på mye positivt (unntatt det at vi har lang historie såklart... ikke at det nødvendigvis er positivt) Hvordan kan jeg finne tilbake følelsene? Vet ikke om det har noe å si, men vi var "ungdoms"kjærester, så ble sammen i ganske ung alder (16-17). Føler kanskje vi har vokst litt fra hverandre... Anonymkode: ae86c...1c7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg og kjæresten min har vært sammen i maaange år. Jeg elsker han virkelig, men føler ikke lenger på de samme sterke følelsene, som jo kanskje er normalt etter litt tid at de kommer og går, men jeg bare synes det er så rart at han har så lyst til å gå all in mens jeg nesten føler ingenting. Har ikke lyst til å ha sex med han (men har det jo selvfølgelig), synes plutselig alt han foreslår er teit, og blir litt tvilende til en fremtid sammen når vi ikke har noen andre ting vi gjør sammen enn å se på TV, kanskje en liten rusletur i ny og ne. Føler vi er litt på forskjellige planeter. Han forguder meg virkelig men utenom det kommer jeg ikke på mye positivt (unntatt det at vi har lang historie såklart... ikke at det nødvendigvis er positivt) Hvordan kan jeg finne tilbake følelsene? Vet ikke om det har noe å si, men vi var "ungdoms"kjærester, så ble sammen i ganske ung alder (16-17). Føler kanskje vi har vokst litt fra hverandre... Anonymkode: ae86c...1c7 Ulike planeter og planer. Høres ut som et tøft utgangspunkt for veien videre🤔 Anonymkode: 6ecd0...faf 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Kanskje på tide å gå nå? Er jo bedre å gå nå som dere kan skilles som venner. Tror det blir verre for han om du venter til han frir. Er og verre når hus og hjem må selges/kjøpe ut hverandre. Anonymkode: 10bdc...860 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Men jeg er så glad i han, og han sier sånne ting som at han ikke kan leve uten meg men så kan jo jeg leve uten ham… føler han fortjener noen som elsker han høyere. Anonymkode: ae86c...1c7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 For det første må du være ærlig med han om dine følelser. Det kanskje roer ned hans fremtidsplaner litt. Det kan også sparke igang noen følelser hos deg og han, som gjør at dere rykker videre i den ene eller andre reting. Vet ikke hvor gamle dere er og hvor lenge dere har vært sammen, men slik som du beskriver dine følelser vil skje for mange i lange forhold. Vil han fortsatt være sammen med deg etter du har uttrykket dine følelser for han, må du ta stilling til om du vil bli med en du elsker, kompromittere det andre og fortsette å jobbe for dere to. Personlig- om min tvil hadde fylt så mye at det gikk utover min livskavlitet, hadde jeg gått fra han. Anonymkode: 6e3ec...cf7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 "Har ikke lyst til å ha sex med han, men har det Selvfølgelig!". Virkelig? Er det selvfølgelig? Du må huske på at hvis du lever et liv på andres premisser eller blir værende i et forhold for at du synes synd på den andre, ødelegger du jo bare for deg selv. Det er forskjell på kjæreste følelser og vennefølelser. Kan hende du elsker han, bare ikke som en fremtidig ektemann. Anonymkode: 4a975...b33 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Når man blir sammen i ung alder vokser man enten sammen eller fra hverandre. Du skal i alle fall ikke gifte deg med han, og da tenker jeg jo egentlig forholdet er over. Du vil ikke ha sex med han? Da må du enten jobbe med følelsene dine, eller gi slipp på han. Han, og du, fortjener en som gir det samme tilbake. Du gir han falske forhåpninger når du holder på slik. Anonymkode: 9fa41...18a 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 Kanskje han merker dine tvil, og derfor prøver desperat å få deg tilbake med giftemål og hus. Du vet dere ikke kommer til å vare. Anonymkode: ab577...620
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 Du har vokst fra han. Det blir ikke bedre. Anonymkode: 320e7...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå