Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Nokon som veit kor eg kan få tak i eit litt røft hjertesmykke i sølv (eller noko sølv-aktig)? Ser for meg eit litt asymetrisk hjerte med litt ujamn overflate.. Blir kjempe-GLAD for tips!!!
Gjest MrsL Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Hva skal du bruke det til? Mener du noe sånt a là det Anne Cath. Hærland pleier å bruke? Hennes er rødt da...
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2005 #3 Skrevet 2. oktober 2005 Hva skal du bruke det til? Mener du noe sånt a là det Anne Cath. Hærland pleier å bruke? Hennes er rødt da... ← Hmm.. Har ikkje sett smykket til Anne Cath. eg trur eg... Har tenkt å kjøpe eit sånt smykke til syster mi, det skal gå an å bruke både til kvardags og fest, for å sei det slik.. Men det kan hende det berre fins i hovudet mitt då, for eg har aldri sett noko slikt.. Tenkte berre eg kunne prøve å spørre her...
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 Hva med et sånt glasshjerte i sølv/grå?
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2005 #5 Skrevet 2. oktober 2005 Hva med et sånt glasshjerte i sølv/grå? ← Hmm.. Veit kje heilt om eg veit kva du meiner...
Gjest Xavia Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Hva med et sånt glasshjerte i sølv/grå? ← Sånne finnes i hvert fall i enhver gullsmed for tiden! (I forskjellige farger)
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2005 #8 Skrevet 2. oktober 2005 http://www.oleaas.no/ Gp inn på smykker og deretter på glasshjerter
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #9 Skrevet 2. oktober 2005 Dette er pent ← Kan jeg spørre om hvor en kan få kjøpt et slik ??
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #11 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg var på en hobbybutikk i går, og der hadde de perler til å lage smykker av selv. Og bl a hadde de to-tre cm store glasshjerter, som var dritlekre! De hadde forskjellige farger, grønt og sølv, rødt og sølv, sort og sølv, blått og sølv..... De var dritlekre rett og slett, og kosta 69 kroner. Hva med å lage et smykke selv? Det skal ihvertfall jeg etter å ha sett de hjertene.....
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #12 Skrevet 3. oktober 2005 Hmm, trur ikkje eg vil ha eit slikt glass-hjerte som alle andre har, vi ha eit slikt røft sølv-stålsmykke... Kanskje eg må få eit spesial-laga..
Englepus Skrevet 3. oktober 2005 #13 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Husker ikke om de har hjertesmykker men Arwen har mye annet fint i sølv. Denne har jeg bestillt. Endret 3. oktober 2005 av Englepus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå