Gå til innhold

Overvektig, ufør og alenemor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er feit, er ufør og alene med to barn. Jeg savner så å ha en kjæreste, men føler ikke det er noe håp. Er det egentlig noe håp? Er 10 år siden jeg datet sist, så gruer meg bare til å skulle prøve engang.

Anonymkode: bd683...f4f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ansiktspen, da? Neida, jeg tror det er håp for absolutt alle, jeg! Ta noen sjanser, spør interessante folk på date, så ordner det seg til slutt.

Anonymkode: 688ff...222

• Liker 4
Skrevet

Klart det er håp! Start med å lage deg en profil på en seriøs datingside. Og husk å være litt kritisk med hvem du velger å møte. De du velger å møte kommer sikkert til å være minst like nervøse som deg.

Alltid håp! Sikker på det ordner seg for deg😀

Anonymkode: f0bc9...830

• Liker 4
Skrevet

Fant meg kjæreste jeg. Alenefar på tinder. Problemet var at han knulla rundt og var utro som fy. Er nå alene og det er mindre stress. Er også alenemor og ufør. Skulle dog hatt jevnlig sex, men gir gjerne avkall på det for å kunne slippe en utro eller voldelig mann…

Anonymkode: 1a70b...59f

• Liker 2
Skrevet

Etter som det jeg har lest her så finnes det mange dårlige menn der ute. Virker som at de beste er opptatt. Men det er sikkert noen bra. Er skeptisk til dating-sider men for all del det går ann å prøve. Møteplassen tror jeg har et godt rykte? 

Skrevet

Hvor syk er du da?

Anonymkode: 88660...a04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er feit, er ufør og alene med to barn. Jeg savner så å ha en kjæreste, men føler ikke det er noe håp. Er det egentlig noe håp? Er 10 år siden jeg datet sist, så gruer meg bare til å skulle prøve engang.

At du er feit kan du gjøre noe med? 

Anonymkode: 5d9f9...c54

• Liker 7
Skrevet

overvekten kan du i prinsippet gjøre noe med på eget initiativ. ufør er ikke noen negativ greie, du er ikke ødelagt elns. det kan hende det finnes noe du fint klarer gjøre, jeg vet ikke fordi jeg kjenner ikke deg. jeg er selv ufør, men har allikevel mellomlederjobb idag. og selv kronprinsen vår giftet seg med en alenemor, det gjorde jaggu meg jeg også. 

• Liker 4
Skrevet

Kjenner pene, snille, slanke damer i arbeid som har barn 50% som likevel sliter med å finne seg kjæreste. Det er ikke dem det er noe galt med, men de de dater ønsker barnløse. Man må finne en som ikke har noe imot å date ei med barn, det er det største problemet men absolutt ikke håpløst. Vær åpen om det i profilen så luker du vekk de som ikke ønsker bonusbarn. Er du åpen for flere barn?

Anonymkode: 36932...dd6

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kjenner pene, snille, slanke damer i arbeid som har barn 50% som likevel sliter med å finne seg kjæreste. Det er ikke dem det er noe galt med, men de de dater ønsker barnløse. Man må finne en som ikke har noe imot å date ei med barn, det er det største problemet men absolutt ikke håpløst. Vær åpen om det i profilen så luker du vekk de som ikke ønsker bonusbarn. Er du åpen for flere barn?

Men her har vi en feit, ufør dame med to barn som trenger hjelp. Hva kan hun gjøre? Svar i riktig tråd. 

Anonymkode: 8115d...0a4

• Liker 1
Skrevet

Alt du lister opp er jo ulemper, men du har garantert positive sider. Fokuser heller på det. Kan jo være du er hyggelig, snill, intelligent, morsom, interessant. Kan fint være flink med penger selv om du har lite av dem, og nei, feit betyr ikke stygg.

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men her har vi en feit, ufør dame med to barn som trenger hjelp. Hva kan hun gjøre? Svar i riktig tråd. 

Hele poenget mitt er at utseende er irrelevant så lenge det er snakk om barn i bildet, så lenge hun finner seg en som godtar barn er mye løst

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber med å gå ned I vekt, prøver å føle meg bedre og friskere. Jeg prøver å komme meg ut i arbeid igjen, skole i år og forhåpentligvis går dette bra. Er mye jeg kan gjøre noe med, og jeg allerede jobber med. Kommentaren om at jeg trenger hjelp, nei jeg forventer ikke at en fremtidig kjæreste skal stille opp som en pappa. Jeg greier jo ta vare på barne mine, det har aldri vært motivasjon for å finne en mann.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvor feit er for feit for deg? Svaret mitt vil overraske deg...

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hele poenget mitt er at utseende er irrelevant så lenge det er snakk om barn i bildet, så lenge hun finner seg en som godtar barn er mye løst

Når ble utseende irrelevant for en kvinne? 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (41 minutter siden):

Hvor feit er for feit for deg? Svaret mitt vil overraske deg...

Jeg har bmi på BMI 35 nå. Jeg tenker overvektig er okay men ikke over på fedme. Jeg må ned minst 20 kg og helst mer etter min mening. 

Skrevet

Hvorfor absolutt kjæreste, hvorfor ikke kk/elsker ?   Tilgang på sex og kos i allefall

Anonymkode: e78ad...d0c

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har bmi på BMI 35 nå. Jeg tenker overvektig er okay men ikke over på fedme. Jeg må ned minst 20 kg og helst mer etter min mening. 

35 er jo ikke spesielt mye. De aller fleste menn ville ikke hatt noe problem med det så lenge ikke alt ligger på magen.

Anonymkode: 6c902...706

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

35 er jo ikke spesielt mye. De aller fleste menn ville ikke hatt noe problem med det så lenge ikke alt ligger på magen.

Anonymkode: 6c902...706

35 er klassifisert som fedme og helseskadelig. TS anerkjenner selv at dette er for mye. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...