AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg er så drittlei. Har nylig fått igjen kontakt med kusine, og det har gått i ETT i 1 uke nå. Jeg får høre ditten og datten, dette skjedde da og da, den personen sa det og det, jeg blir forbanna sliten. Ting har blitt sagt om kusina mi, om svigerfamilien etc etc. Får høre at kusina mi har satt ditten og datten om Oss, helt forderdelige syke ting, så får jeg hører av kusina mi at den personen som fortalte ting om kusina mi har sagt stygge ting om oss. det går ikke an å stole på NOEN av disse, og jeg blir helt matt og får hodepine. Jeg er så jævlig lei. Hvem skal man tro på? Hvem vil ditt beste? Hvorfor lyver de så jævlig mye? Anonymkode: 2c4f0...d9c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Ta avstand fra de da og kom deg videre i livet. Ikke kast bort tid og energi på giftige mennesker. Anonymkode: ff9b9...b15 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ta avstand fra de da og kom deg videre i livet. Ikke kast bort tid og energi på giftige mennesker. Anonymkode: ff9b9...b15 Problemet er at jeg er så ensom at jeg oppsøker kontakt fra kusina mi som «underholdning», jeg har verken venner, jobb, eller skole. Jeg sitter bare hjemme og det eneste som gir meg en «high» er å snakke med de. For å føle noe. Jeg vet dette er destruktivt, og jeg kan til det selv, men jeg skjønner ikke hvorfor de er så jævlige. Hva er det med slike mennesker? Anonymkode: 2c4f0...d9c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemet er at jeg er så ensom at jeg oppsøker kontakt fra kusina mi som «underholdning», jeg har verken venner, jobb, eller skole. Jeg sitter bare hjemme og det eneste som gir meg en «high» er å snakke med de. For å føle noe. Jeg vet dette er destruktivt, og jeg kan til det selv, men jeg skjønner ikke hvorfor de er så jævlige. Hva er det med slike mennesker? Anonymkode: 2c4f0...d9c Vet du? Enkelte mennesker elsker drama og konflikter.. det er da de føler de lever. Selv om du er ensom, ta avstand. Kom deg ut og Finn andre hyggelige folk å være med Anonymkode: 3e19f...910 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Problemet er at jeg er så ensom at jeg oppsøker kontakt fra kusina mi som «underholdning», jeg har verken venner, jobb, eller skole. Jeg sitter bare hjemme og det eneste som gir meg en «high» er å snakke med de. For å føle noe. Jeg vet dette er destruktivt, og jeg kan til det selv, men jeg skjønner ikke hvorfor de er så jævlige. Hva er det med slike mennesker? Anonymkode: 2c4f0...d9c Nå kan det være kusinen din lyver om hva folk sier og gjør.... Anonymkode: 08a40...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå