Gå til innhold

Polske kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er definitivt en hylle. 

Screenshot_20211001-221320.png

Anonymkode: b3d3b...7bf

Haha autokorrekt! Mente selvsagt jestes polka 😄

Anonymkode: 2c5aa...4f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Urodzona i wychowana w Polsce 😜

Anonymkode: b4c92...bf6

No to milo cie witać Słowianko 😁

Anonymkode: 2c5aa...4f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje vi har jobbet på samme plass :)

Anonymkode: 85053...16d

Aldri godt å vite 😅
Regner med du har de samme, dårlige erfaringene som meg, da. 

Anonymkode: d844a...284

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kurva betyr kjærlighet.

"Kurva much" betyr, logisk nok, "elsker deg meget".

Anonymkode: 07422...3b6

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har vi totalt ulik oppfatning! De polske damene jeg har jobbet med, er faen meg noen skikkelige hurper, alle sammen. De er jo fullstendig kontrollfriker, og ingen andre har noe som helst de skal ha sagt. De kjefter, er høyrøsta, hysteriske, og det nytter ikke diskutere noe som helst med dem. Aldri i livet om jeg hadde inngått noe forhold med en polakk. Jeg har til gode å møte en polakk som ikke enten drikker for mye, krangler og skal styre og bestemme alt.

Dette er helt enig!

Anonymkode: dc7fe...dff

• Liker 1
Skrevet

Flotte mennesker de jeg kjenner og har jobbet med. Men enig i at de ikke tar bullshit fra menn, de finner seg i langt mindre shit enn det mange norske damer gjør 

Anonymkode: 45aa8...5d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

"Kurva much" betyr, logisk nok, "elsker deg meget".

Kom på noe mer morsomt da.

(Hvis noen ikke skjønte det, "kurwa" betyr "hore" og er et allsidig banneord, som fuck på engelsk.)

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

(Hvis noen ikke skjønte det, "kurwa" betyr "hore" og er et allsidig banneord, som fuck på engelsk.)

(Du glemte mać - det er for øvrig morsomt først når noen sier det)

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Kurva betyr kjærlighet.

Nei, det er motsatt av det

Anonymkode: ac3b5...03b

Skrevet

Takk for avsporingen, det var ikke polsk jeg var ute etter,  men polakk for nybegynnere.  Ts

Skrevet

Den som intet våger, osv. bare å prøve og bli en erfaring rikere. Sant som det sies, mer direkte tale, ærlighet og pasjon!

Anonymkode: ac3b5...03b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da har vi totalt ulik oppfatning! De polske damene jeg har jobbet med, er faen meg noen skikkelige hurper, alle sammen. De er jo fullstendig kontrollfriker, og ingen andre har noe som helst de skal ha sagt. De kjefter, er høyrøsta, hysteriske, og det nytter ikke diskutere noe som helst med dem. Aldri i livet om jeg hadde inngått noe forhold med en polakk. Jeg har til gode å møte en polakk som ikke enten drikker for mye, krangler og skal styre og bestemme alt.

Mye sant i det her...Har hatt polske venner i mange år å liker de men er noen hissige og høyrøstet folk.

Anonymkode: 0065f...6a9

Skrevet

Jeg kjenner flere polske kvinner, mange av dem vakre på den særpregde, slaviske måten. Ellers er de jeg kjenner klassisk dannede (i musikk, litteratur, kunst) i en helt annen grad enn skandinaver flest, oppegående og morsomme. Gjennomgående er de kanskje en tanke mer verdikonservative enn vi er, men ikke konservative på den uintelligente, uopplyste måten.

Anonymkode: 6b089...a18

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville tatt sjansen og skjekket henne ut. Kanskje det er en match tross evt konservativ ?

Anonymkode: 99908...0b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg ville tatt sjansen og skjekket henne ut. Kanskje det er en match tross evt konservativ ?

Anonymkode: 99908...0b5

Jeg har vært fristet, men så er jeg jo egentlig på Tinder bare for å drømme. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 21.26):

For å generalisere så er de ofte mer direkte, og sier det de mener. I forhold er de ofte litt mer tradisjonelle også, mannen skal tjene penger og damen ta vare på barna. Det er selfølgelig ikke alltid sånn! Men mer vanlig enn med Norske damer

Anonymkode: 9a315...453

Jeg synes det er helt supert når folk er direkte.
Apropos tradisjoner...Det gjelder ikke unge damer. 

Anonymkode: c3662...63d

Skrevet

Liker både polske og russiske damer. Vakre, selvsikre, intelligente, feminine. 

• Liker 4
Skrevet

Kjæresten min var gift med en polsk kvinne. I følge han, er polakkene ofte mer hissige og høylytte i diskusjoner. Både hun og familien drakk mye alkohol. Ble litt mye kulturforskjeller for han, særlig måten å krangle på. 

Anonymkode: 4c22b...81e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten min var gift med en polsk kvinne. I følge han, er polakkene ofte mer hissige og høylytte i diskusjoner. Både hun og familien drakk mye alkohol. Ble litt mye kulturforskjeller for han, særlig måten å krangle på. 

Anonymkode: 4c22b...81e

Når det gjelder alkohol, drikker vi nordmenn like mye, hvis ikke mer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...