Gå til innhold

Polske kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Tinder gold, så jeg kan kose meg med å studere hvem som gir likes. For et par dager siden var det en veldig pen polsk dame. Har sett diskusjoner om polske og østeuropeiske menn, men går det an å generalisere noe om kvinnene, i forhold til norske?  Hun bor her, og jobber i helsevesenet. 

Anonymkode: b3d3b...7bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har Tinder gold, så jeg kan kose meg med å studere hvem som gir likes. For et par dager siden var det en veldig pen polsk dame. Har sett diskusjoner om polske og østeuropeiske menn, men går det an å generalisere noe om kvinnene, i forhold til norske?  Hun bor her, og jobber i helsevesenet. 

si hei, hun liker deg. 

Anonymkode: a92bb...c09

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

si hei, hun liker deg. 

Det virker som hun gjør det. Hun oppgraderte til superlike etter noen timer 🙈

Skrevet

For å generalisere så er de ofte mer direkte, og sier det de mener. I forhold er de ofte litt mer tradisjonelle også, mannen skal tjene penger og damen ta vare på barna. Det er selfølgelig ikke alltid sånn! Men mer vanlig enn med Norske damer

Anonymkode: 9a315...453

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjenner noen polske damer via jobben. De er i hvert fall trivelige og jeg oppfatter dem ikke spesielt forskjellig fra norske damer.

Anonymkode: c91e5...c31

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

jeg har ikke forstått helt tinder, men du sier når du har oppgradert da kan du få mer av produktet? mens jeg som ikke har kjøpt tjeneste ikke får likes?

• Liker 1
Gjest Lunaris
Skrevet

Har et par polske venninner og de er ikke noe annerledes enn meg. Men de har lav toleranse for tull fra menn. Menn skal ta godt vare på kvinnene. På alle vis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg har ikke forstått helt tinder, men du sier når du har oppgradert da kan du få mer av produktet? mens jeg som ikke har kjøpt tjeneste ikke får likes?

Du kjøper deg ikke likes, men du får anledning til å se hvem som har sveipet deg til høyre. Med gratisversjonen får du kun beskjed om at noen har gjort det.  Da er det flaks og tilfeldigheter om du sveiper høyre på vedkommende.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner noen polske damer via jobben. De er i hvert fall trivelige og jeg oppfatter dem ikke spesielt forskjellig fra norske damer.

Anonymkode: c91e5...c31

Da har vi totalt ulik oppfatning! De polske damene jeg har jobbet med, er faen meg noen skikkelige hurper, alle sammen. De er jo fullstendig kontrollfriker, og ingen andre har noe som helst de skal ha sagt. De kjefter, er høyrøsta, hysteriske, og det nytter ikke diskutere noe som helst med dem. Aldri i livet om jeg hadde inngått noe forhold med en polakk. Jeg har til gode å møte en polakk som ikke enten drikker for mye, krangler og skal styre og bestemme alt.

Anonymkode: d844a...284

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

si hei, hun liker deg. 

Nei, si tsjesj. Hei skjønner hun ikke. Tsjesj skjønner hun.

Suka er for øvrig det samme på polsk som på russisk.

Anonymkode: 07422...3b6

Skrevet

Asså jeg vet ikke. Jeg jobber med en del fra andre deler av øst-europa. Men felles for dem er at de er mer gærne og direkte. Jeg liker dem VELDIG godt. De er morsomme.

Anonymkode: 40a49...456

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, si tsjesj. Hei skjønner hun ikke. Tsjesj skjønner hun.

Suka er for øvrig det samme på polsk som på russisk.

Czeźć (hei, hallo) uttales "tsjestsj"

Tjse-sjtsj.

Anonymkode: b4c92...bf6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tjse-sjtsj.

Ja da, og Wałęsa uttales vavesa. Men det er lettere for nordmenn å si "tsjesj" enn å si "czeźć". Sånn er det bare.

Eller valesa. Selv om nordmenn ikke burde ha så vanskelig for å si vavesa. Nåja.

Skrevet

Du kan si witaj vitai. 

Anonymkode: 2c5aa...4f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tjse-sjtsj.

Jesteś półka też czy tylko udajesz ze znasz język?

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Da har vi totalt ulik oppfatning! De polske damene jeg har jobbet med, er faen meg noen skikkelige hurper, alle sammen. De er jo fullstendig kontrollfriker, og ingen andre har noe som helst de skal ha sagt. De kjefter, er høyrøsta, hysteriske, og det nytter ikke diskutere noe som helst med dem. Aldri i livet om jeg hadde inngått noe forhold med en polakk. Jeg har til gode å møte en polakk som ikke enten drikker for mye, krangler og skal styre og bestemme alt.

Anonymkode: d844a...284

Kanskje vi har jobbet på samme plass :)

Anonymkode: 85053...16d

Skrevet

Si kurva.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er definitivt en hylle. 

Screenshot_20211001-221320.png

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Urodzona i wychowana w Polsce 😜

Skrevet

Kurva betyr kjærlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...