AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg har Tinder gold, så jeg kan kose meg med å studere hvem som gir likes. For et par dager siden var det en veldig pen polsk dame. Har sett diskusjoner om polske og østeuropeiske menn, men går det an å generalisere noe om kvinnene, i forhold til norske? Hun bor her, og jobber i helsevesenet. Anonymkode: b3d3b...7bf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har Tinder gold, så jeg kan kose meg med å studere hvem som gir likes. For et par dager siden var det en veldig pen polsk dame. Har sett diskusjoner om polske og østeuropeiske menn, men går det an å generalisere noe om kvinnene, i forhold til norske? Hun bor her, og jobber i helsevesenet. Anonymkode: b3d3b...7bf si hei, hun liker deg. Anonymkode: a92bb...c09 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): si hei, hun liker deg. Anonymkode: a92bb...c09 Det virker som hun gjør det. Hun oppgraderte til superlike etter noen timer 🙈 Anonymkode: b3d3b...7bf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 For å generalisere så er de ofte mer direkte, og sier det de mener. I forhold er de ofte litt mer tradisjonelle også, mannen skal tjene penger og damen ta vare på barna. Det er selfølgelig ikke alltid sånn! Men mer vanlig enn med Norske damer Anonymkode: 9a315...453 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg kjenner noen polske damer via jobben. De er i hvert fall trivelige og jeg oppfatter dem ikke spesielt forskjellig fra norske damer. Anonymkode: c91e5...c31 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har Tinder gold, så jeg kan kose meg med å studere hvem som gir likes. For et par dager siden var det en veldig pen polsk dame. Har sett diskusjoner om polske og østeuropeiske menn, men går det an å generalisere noe om kvinnene, i forhold til norske? Hun bor her, og jobber i helsevesenet. Anonymkode: b3d3b...7bf jeg har ikke forstått helt tinder, men du sier når du har oppgradert da kan du få mer av produktet? mens jeg som ikke har kjøpt tjeneste ikke får likes? Anonymkode: a92bb...c09 1
Gjest Lunaris Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Har et par polske venninner og de er ikke noe annerledes enn meg. Men de har lav toleranse for tull fra menn. Menn skal ta godt vare på kvinnene. På alle vis.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg har ikke forstått helt tinder, men du sier når du har oppgradert da kan du få mer av produktet? mens jeg som ikke har kjøpt tjeneste ikke får likes? Anonymkode: a92bb...c09 Du kjøper deg ikke likes, men du får anledning til å se hvem som har sveipet deg til høyre. Med gratisversjonen får du kun beskjed om at noen har gjort det. Da er det flaks og tilfeldigheter om du sveiper høyre på vedkommende. Anonymkode: b3d3b...7bf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner noen polske damer via jobben. De er i hvert fall trivelige og jeg oppfatter dem ikke spesielt forskjellig fra norske damer. Anonymkode: c91e5...c31 Da har vi totalt ulik oppfatning! De polske damene jeg har jobbet med, er faen meg noen skikkelige hurper, alle sammen. De er jo fullstendig kontrollfriker, og ingen andre har noe som helst de skal ha sagt. De kjefter, er høyrøsta, hysteriske, og det nytter ikke diskutere noe som helst med dem. Aldri i livet om jeg hadde inngått noe forhold med en polakk. Jeg har til gode å møte en polakk som ikke enten drikker for mye, krangler og skal styre og bestemme alt. Anonymkode: d844a...284 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): si hei, hun liker deg. Anonymkode: a92bb...c09 Nei, si tsjesj. Hei skjønner hun ikke. Tsjesj skjønner hun. Suka er for øvrig det samme på polsk som på russisk. Anonymkode: 07422...3b6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 Asså jeg vet ikke. Jeg jobber med en del fra andre deler av øst-europa. Men felles for dem er at de er mer gærne og direkte. Jeg liker dem VELDIG godt. De er morsomme. Anonymkode: 40a49...456 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, si tsjesj. Hei skjønner hun ikke. Tsjesj skjønner hun. Suka er for øvrig det samme på polsk som på russisk. Anonymkode: 07422...3b6 Czeźć (hei, hallo) uttales "tsjestsj" Tjse-sjtsj. Anonymkode: b4c92...bf6 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Czeźć (hei, hallo) uttales "tsjestsj" Tjse-sjtsj. Anonymkode: b4c92...bf6 Ja da, og Wałęsa uttales vavesa. Men det er lettere for nordmenn å si "tsjesj" enn å si "czeźć". Sånn er det bare. Eller valesa. Selv om nordmenn ikke burde ha så vanskelig for å si vavesa. Nåja. Anonymkode: 07422...3b6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #14 Skrevet 1. oktober 2021 Du kan si witaj vitai. Anonymkode: 2c5aa...4f7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #15 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Czeźć (hei, hallo) uttales "tsjestsj" Tjse-sjtsj. Anonymkode: b4c92...bf6 Jesteś półka też czy tylko udajesz ze znasz język? Anonymkode: 2c5aa...4f7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #16 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Da har vi totalt ulik oppfatning! De polske damene jeg har jobbet med, er faen meg noen skikkelige hurper, alle sammen. De er jo fullstendig kontrollfriker, og ingen andre har noe som helst de skal ha sagt. De kjefter, er høyrøsta, hysteriske, og det nytter ikke diskutere noe som helst med dem. Aldri i livet om jeg hadde inngått noe forhold med en polakk. Jeg har til gode å møte en polakk som ikke enten drikker for mye, krangler og skal styre og bestemme alt. Anonymkode: d844a...284 Kanskje vi har jobbet på samme plass Anonymkode: 85053...16d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jesteś półka też czy tylko udajesz ze znasz język? Anonymkode: 2c5aa...4f7 Jeg er definitivt en hylle. Anonymkode: b3d3b...7bf 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jesteś półka też czy tylko udajesz ze znasz język? Anonymkode: 2c5aa...4f7 Urodzona i wychowana w Polsce 😜 Anonymkode: b4c92...bf6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #20 Skrevet 1. oktober 2021 Kurva betyr kjærlighet. Anonymkode: 85053...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå