Gjest Gjest_tina_* Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Ikke sånn veldig oppdatert på motebildet, men jeg er interessert og kunne godt tenke meg å kjøpe litt mer trendy klær. Så er spørsmålet; hva "må" man ha nå for tiden? Kan legge til at jeg er slank, ganske lyshåret og med blåe øyne. Jeg liker mange typer klær, men sliter med å finne min stil. Håper dere her inne kan gi meg noen tips og råd, og helst ikke alt for dyre klær heller! Da kan jeg heller variere litt, og ønsker å ha mer valgmuligheter Hvilke plagg bør jeg gå for nå i høst dere?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Smala jeans ← kun smale jeans hvis man er smal (som meg). ser alt for mange "svære" damer sprade rundt i disse sigarettjeans nå for tiden, og det får dem ikke til å se slankere ut akkuratt. :grine2:
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 smale jeans er jo ikke like kledelig på alle da.... kjøp det som du selv føler deg vel i og høstfarger er jo aldri feil nå på høsten:)
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 kun smale jeans hvis man er smal (som meg). ser alt for mange "svære" damer sprade rundt i disse sigarettjeans nå for tiden, og det får dem ikke til å se slankere ut akkuratt. :grine2: ← Helt enig! Jeg er slank, men ikke kjempesmal, så jeg synes nok at jeg selv er en av dem som virkelig ikke kler smale jeans, jeg foretrekker heller noen som er utoversvinget nede, så ser ikke rompa gigantisk ut liksom Man bør absolutt kle seg etter den kroppen man har
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Jeg går mye i jeans, blitt veldig glad i only klæra. Ellers har jeg en 'base' som går mye i i brunt og sort. Har ikke råd til det aller siste, å da er det veldig ok å ha noe som går til alt. Med litt innslag av spreke farger på tynne topper f.eks. Grønt, orange, rødt. Det er skikkelig høst farger.
SuperNova Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 Iiik! Hvor smal må man være for at det ikke skal se teit ut med smale jeans?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #8 Skrevet 30. september 2005 Finn den stilen som PASSER DEG.. Ikke heng deg så opp i moter.. Klart det er litt gøy og man lar seg påvirke litt.. Og så er det jo det som finnes i butikkene.. Men du bør uansett altid ta utgangspunkt i din stil.. Hvilke fasonger som kler deg.. Og hvilke farger du kler osv osv Selv har jeg klare regler f.eks Farger; bruntoner, rødtoner, lillatoner, orangetoner, sort og hvitt Fasong; vidde i buksebein (for å balansere min "topptunghet"), v-utringing (for å redusere "brystpartiets massivitet), overdeler må nå godt nedover så "kanten" ikke kommer over mine "tykkeste partier" osv osv Med en del slike "basisregler" i hodet går jeg ut i butikkene og tar for meg av det jeg finner som jeg liker. Slik blir min garderobe påvirket av moter, men er alltid likevel innenfor min smak/stil og passer sammen med deg jeg har i garderoben fra før. Lykke til!
blå Skrevet 30. september 2005 #9 Skrevet 30. september 2005 Jeg fører litt sånn skjørt og kåpe med belte stil.......men jeg er ikke spesielt trendy.
Gjest Coral Skrevet 1. oktober 2005 #10 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg synes det er mye fint i butikkene i høst! Liker å følge med på hva som er i motebildet nå, for å få inspirasjon og litt nye ideer. Plukker ut det jeg liker og som jeg føler kler meg, både når det gjelder farger og stil. H&M har rimelige og trendy klær, og ofte godt utvalg i ulike farger og stiler.
Gjest Coral Skrevet 1. oktober 2005 #11 Skrevet 1. oktober 2005 ...Og smale jeans bruker jeg kun oppi støvletter Kler dem ikke ellers og føler jeg får litt "pærefasong"
Rio Skrevet 1. oktober 2005 #12 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har tidligere hatt sånne følelser om at jeg MÅ ha noen klær eller stiler som "alle" har, og som er in. Nå bryr jeg meg mindre, og har begynt å finne ut mer hva jeg egentlig trives i og hva jeg kler Jeg har blitt ekstremt kresen på klær. Jeg er ikke kåpe, tweed skjørt, smale jeans i støvletter-typen f.eks. Jeg går mer for den sporty og rocka stilen, mye jeans, og kjører mer på moteriktig tilbehør og farger istedenfor å kjøpe de typisk moteklærne som alle ender opp med å ha. Uansett så liker jeg vel å mixe litt fra forskjellige butikker og jeg elsker de fargene som er i butikkene nå, særlig brunt Jeg er en brunt, sort, grått, grønt, rosa-person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå