Gå til innhold

Har du kjøpt inn ny vinterjakke før vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg.

32EB2CF6-5945-44E5-82A7-3551E46C7CFB.jpeg

Anonymkode: 18714...921

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da holder du nok varmen! 

• Liker 2
Skrevet

Nei, kjøpte ny for fire år siden.

Anonymkode: 51930...778

• Liker 2
Skrevet
LeneXCII skrev (4 minutter siden):

Da holder du nok varmen! 

Ja satser på det👍

Skrevet

Nei, dunjakka jeg kjøpte for 12-13 år siden holder nok en vinter til.

Anonymkode: 08e42...386

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 20.26):

Det har jeg.

32EB2CF6-5945-44E5-82A7-3551E46C7CFB.jpeg

Årets boblejakker er jo faktisk så store 🤯

Anonymkode: 9a1a2...09c

Skrevet

Skal dette liksom være morsomt? 

Anonymkode: 43a1a...bdd

• Liker 1
Gjest Kvinne487
Skrevet

Kjøpte en twentyfour mellow parka for snart 2 år siden. Kostet noen tusen kroner så den skal holde noen år. Den er veldig god og varm og nøytral i moten 😜🤣

Skrevet

Nei, kjøpte en for... 5 eller 6 år siden, den fungerer knall enda :)

Anonymkode: eb8bd...cd0

• Liker 1
Skrevet

Har dessverre lagt på meg, så jakka mi fra i fjor passer ikke lengre 😭 Gått fra XS/S til S/M. Kjøpte meg en "ny" brukt på Tise, kjempefin den også, men vil gjerne passe i min gamle.

Anonymkode: aea52...864

Skrevet

George😍

Anonymkode: b05e2...308

• Liker 1
Skrevet

Nei. Kjøpte en ny en for 2 år siden.  Jeg pleier å bruke de 4- 6 sesonger før jeg kjøper ny..

• Liker 1
Skrevet

Har folk virkelig bare én vinterjakke og bruker den i flere år...? Jeg er imponert og/eller sjokkert! 

Anonymkode: eed6f...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har folk virkelig bare én vinterjakke og bruker den i flere år...? Jeg er imponert og/eller sjokkert! 

Hvor mange har du da? Og hvor lenge bruker du de?

Jeg skal bruke vinterkåpa jeg kjøpte for to år siden, men vurderer å kjøpe meg ny anorakk. 

Anonymkode: cacb9...599

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dessverre lagt på meg, så jakka mi fra i fjor passer ikke lengre 😭 Gått fra XS/S til S/M. Kjøpte meg en "ny" brukt på Tise, kjempefin den også, men vil gjerne passe i min gamle.

Anonymkode: aea52...864

Sikkert lettere å holde varmen når du er litt mer lubben da.

Anonymkode: 99855...542

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, jeg har mange vinterjakker som jeg bytter på i løpet av vinteren til forskjellig bruk. 

Lang kåpe, korte kåper, parkas, boblejakke, turjakker osv. 

Anonymkode: 5e64b...7d6

Skrevet

Jeg måtte kjøpe meg en sånn diger dunjakke ifjor. For å være sosial måtte man møtes ute, og parkasen min egnet seg ikke.

Så jeg har: varmeste dunjakka til bergans kjøpt 2020

Vinn/vanntett dunparkas kjøpt 2019, erstattet en tilsvarende som hadde holdt 6 vintre. Må ha sånn siden jeg er togpendler og må stå mye ute på åpen perrong og vente i all slags vær

Tynn dunjakke (høst/vår og passer under skalljakke). Fikk ny i år, forrige har jeg hatt fire sesonger og lappet to ganger, stoffet har nå begynt å gå i oppløsning...

Har også en ti år gammel pen lang ullkåpe. 

Så nei, jeg trenger ikke noe nytt. Og det at jeg er godt utstyrt er veldig bra, siden jeg har to døtre i samme størrelse sommer, så de låner av meg.

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har flere forskjellige typer vinterjakker. Har to parkaser, en kåpe i ull, saueskinnjakke og en mellomtykk jakke som passer når det regner og er litt varmere. 

Kjøpte meg en ny jakke i ull på Finn, men ellers skal jeg ikke kjøpe ny i år. Vurderer heller å selge en av de jeg har siden den er litt kort i armene. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Trenger virkelig en ny vinterjakker🙈 Akkurat nå har jeg ikke en eneste en da den siste gikk i søpla nå i vår🙈 Tenkte egentlig jeg skulle ønske meg en til jul i år😅👍 har en som jeg har gått å kjesket på en stund 🤩🤞 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvor mange har du da? Og hvor lenge bruker du de?

Jeg skal bruke vinterkåpa jeg kjøpte for to år siden, men vurderer å kjøpe meg ny anorakk. 

Anonymkode: cacb9...599

Vet ikke hvor mange jeg har, men det er et betydelig antall. Og forskjellige varianter. Dunjakker for de kaldeste dagene, anorakker, parkaser, korte ullkåper, lang ullkåpe mm. Må jo ha i forskjellige farger også, så det passer til antrekkene. Kjøper kanskje 3-4-5 hver vinter og har de vel 2-3 år før de blir gitt vekk eller solgt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...