AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Min mann blånekter 🙈 enda jeg kunne tenke meg det da det pirrer meg veldig. Andre med samme situasjon? Anonymkode: 0a9ee...451
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja. Anonymkode: df6d2...168 Har du fått noen årsak av din kjære? Min sier bare at det ikke er hans greie. Anonymkode: 0a9ee...451
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Min mann blånekter 🙈 enda jeg kunne tenke meg det da det pirrer meg veldig. Andre med samme situasjon? Anonymkode: 0a9ee...451 For en tafatt ektemann. Er bare en ting å si. --> Dump han. Anonymkode: 4b0b7...cbe
Gjest Jmcclane Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 For min del så liker jeg å føle meg vel og ren først. Litt luft i magen eller en tung middag kan fort være grunn til at jeg vil ha anus i fred😅
Hippogriff Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 Du er jo bare nødt til å respektere hans nei på dette. Vil han ikke, så vil han ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Jmcclane skrev (1 minutt siden): For min del så liker jeg å føle meg vel og ren først. Litt luft i magen eller en tung middag kan fort være grunn til at jeg vil ha anus i fred😅 Er snakk om min, ikke hans altså😂 Anonymkode: 0a9ee...451
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 Hippogriff skrev (Akkurat nå): Du er jo bare nødt til å respektere hans nei på dette. Vil han ikke, så vil han ikke. Det gjør jeg! Maser ikke! Var mer nysgjerrig på om også andre menn er sånn. Anonymkode: 0a9ee...451
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 Hippogriff skrev (1 minutt siden): Du er jo bare nødt til å respektere hans nei på dette. Vil han ikke, så vil han ikke. Spørsmålet jeg stilte var om andre står i samme situasjon. Ikke: «Jeg spør og spør og spør, og maser! Ingenting funker - hva synes dere jeg skal gjøre???» Anonymkode: 0a9ee...451
Gjest Jmcclane Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er snakk om min, ikke hans altså😂 Anonymkode: 0a9ee...451 Aha😅 Nei der har ikke jeg noe problem så lenge dama har lyst selv😅
Hippogriff Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Spørsmålet jeg stilte var om andre står i samme situasjon. Ikke: «Jeg spør og spør og spør, og maser! Ingenting funker - hva synes dere jeg skal gjøre???» Anonymkode: 0a9ee...451 Hehe. Mente det ikke sånn, men når jeg i etterpåklokskapens lys leser svaret mitt på nytt så skjønner jeg at du tolker det sånn. Prøver meg på et bedre svar: Nei, veldig uvant med at menn nekter å bevege seg i det området. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Hippogriff skrev (13 minutter siden): Hehe. Mente det ikke sånn, men når jeg i etterpåklokskapens lys leser svaret mitt på nytt så skjønner jeg at du tolker det sånn. Prøver meg på et bedre svar: Nei, veldig uvant med at menn nekter å bevege seg i det området. Haha sant! Ikke sant? Synes nemlig også det er rart, eller aller mest synd! Men, men, jeg får bare leve uten, han har aldri vist interesse for det så da får jeg tåle det altså. Anonymkode: 0a9ee...451 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 Kjenner meg ikke helt igjen i problemstillingen, men… Du kan jo kanskje ha en buttplugg da? Med app eller fjernkontroll? Så trenger ikke han å gjøre så mye og du får litt av hva du kanskje ønsker deg? Bare en ide😅
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #14 Skrevet 1. oktober 2021 Jepp, min mann vil hverken at min eller hans anus skal involveres i akten. Analsex er ikke noe for meg heller, men jeg var åpen for å prøve det i starten av forholdet hvis det var noe han, som mange menn, tente veldig på, men det var absolutt ikke noe han kunne tenke seg. Anonymkode: 3d31f...a4e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå