Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Fikk det ikke med meg, jeg... hvem var det som kom videre egentlig?
Gjest Gitte Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Tollef, Lars Julius, Ingeborg.. og han yngste.. husker ikke hva han het
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Åh.. Skulle gjerne hatt med alle sammen!! Særlig han geitebonden.. Han var så "gossin".. Han har studert sammen med en venninne av meg..
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Tollef, Lars Julius, Ingeborg.. og han yngste.. husker ikke hva han het ← Lars Jacob?
Grooo Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 Fikk ikke med meg navnet jeg, men det går i reprise på Zebra nå. Glad Tollef kom videre jeg, for jeg "kjenner" ham litt
blå Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Syns det var kult at han Tollef kom vidre. Det er litt gøy med et "finn kjærligheten" program med noen som er litt eldre enn 20 år syns jeg. I år ble det en god spredning i alder fra den yngste til den eldste. Ellers er jeg litt fan av han Lars Julius jeg da, syns han virka så koselig (bortsett fra den hestehalen da..) .......men den kan man jo klippe av i nattens mulm og mørke........liste.....liste......liste seg på tå
Ugla Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 Disse gikk videre: * Ingeborg (fra Biri, 34 år) * Tollef (fra Rakkestad, 55 år) * Lars Julius (fra Biristrand, 27 år) * Lars Jacob (fra Røros, 26 år) Gleder meg til å se fortsettelsen!
Gjest LoisLane Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 Frierne de har valgt Juhu, jeg kjenner en som har gått videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå