Gå til innhold

Har du noen gang bedt om råd på kvinneguiden, brukt det og så har alt gått feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at når folk stiller spørsmål her så har mange veldig sterke meninger, kanskje meninger som man ikke hadde turt å si så bastant til en venn eller et familiemedlem. Lurer på om mange her har blitt påvirket, og da på en dårlig måte og innsett i ettertid at man bare burde tenkt selv?

Anonymkode: 07c10...d88

Videoannonse
Annonse
Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, for selv om man ber om råd så tenker man vel allikevel selv. Det å stole blindt på råd fra fremmede er ganske dumt. Jeg pleier stort sett å lufte ting for å høre andres meninger, men ikke alltid at andres tolkning eller at deres erfaringer gjør at de gir særlig gode råd. 

Jeg er sånn som tenker ganske godt gjennom ting for jeg tar store avgjørelser som har en såpass stor innvirkning på livet mitt at jeg kommer til å angre på det. Man burde ikke kun stole på andre, men det å få andres meninger kan være verdifullt. 

Skrevet

Ja har dumpet alle mennene jeg har holdt på med😉

Anonymkode: c2a6b...bb6

• Liker 2
Skrevet

Spurte her inne for noen år siden om et råd, fulgte det å det gikk virkelig til helvette...

Spørsmålet var, om jeg sitter på en kafe, i parken eller noe lignende å ser en pen dame, burde jeg da bemerke det i forbifarten når jeg går forbi? Så fin du er på håret, den jakka kledde du eller hei vil bare si at du er nydelig i dag. Fikk masse respons på at det ville 90% av alle damer satt pris på, så god jeg er, skulle hvert fler som meg og masse slike kommentarer.

Sitter igjen med en følelse av at det var jeg som startet #metoo for jeg prøvde det tre ganger å fikk et helvette hver gang, kort etterpå begynte #metoo bevegelsen.... Så takk for den.

Anonymkode: 1377b...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...