AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 kona mi ble sint på meg fordi hun føler at jeg beskylder henne for å hindre meg i å være far. Jeg har vært hos parterapauten forrige uke uten min kone og da snakket vi om at jeg ble forhindret i å være far. Min kone sa i våres at hun ikke likte at min datter kom innom på morgenen 2 ganger pr uke, og jeg ga etter. Og i sommer så sa min kone at hun ville gå fra meg hvis min datter kom på søndagsmiddag mer... Dette har jeg og parterapauten snakket om - min kone tolker det som beskyldninger om at hun er den som hindrer meg i å være far, og jeg mener jo at hun har gjort det. Når hun da spurte meg meg om jeg synes at hun hindret meg i å være far så ble hun sint og ba meg om å forlate stua, og sa at jeg ikke kunne sove på soverommet vårt... what to do? mann 45... Anonymkode: aed4a...e6d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Si at hun kan sove på sofaen? Hun hindrer deg i å være far når hun sier at barnet ditt ikke er velkommen. Jeg tror ikke dette forholdet kan vare når hun er sånn. Anonymkode: efc4a...880 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Finn deg et nytt soverom, i et annet hus. Anonymkode: f5f81...882 16
Fireflies Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Hvorfor vil hun ikke ha datteren din på besøk, og hvorfor aksepterer du det? 7
Tundra31415 Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 (endret) Fireflies skrev (På 1.10.2021 den 19.47): Hvorfor vil hun ikke ha datteren din på besøk, og hvorfor aksepterer du Endret 2. oktober 2021 av Tundra31415
Fireflies Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 Tundra31415 skrev (Akkurat nå): TS her: nå vil hun det, hun har sett at det ikke er riktig å sette slike ultimatum Enda godt. Til senere, hvis hun setter ultimatium mellom deg og din datter så må du ta et valg. Eller så kommer datteren din en dag til å gjøre det for deg. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Dette høres kjent ut🤔 Anonymkode: 4913e...d19 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette høres kjent ut🤔 Anonymkode: 4913e...d19 Ja, enig, i tillegg er det en ny bruker, fredag og høstferie… Anonymkode: d6637...1d6 5
M1981 Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 Få deg ny dame. Helt utrolig egentlig åssen noen damer oppfører seg. Jeg husker ex’en og jeg gikk til parterapi etter mye overtalelse fra henne da jeg ikke ville. Var ikke like morsomt når terapeuten sa at det var hun som var problemet. Da måtte jeg bli med på at terapeuten var gal for å beholde husfreden.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 M1981 skrev (1 time siden): Få deg ny dame. Helt utrolig egentlig åssen noen damer oppfører seg. Jeg husker ex’en og jeg gikk til parterapi etter mye overtalelse fra henne da jeg ikke ville. Var ikke like morsomt når terapeuten sa at det var hun som var problemet. Da måtte jeg bli med på at terapeuten var gal for å beholde husfreden.. TS her: akkurat nå så snakket vi om samvær med barna og min kone ville ikke ha på seg at hun hindret meg i være far, så hun ble sint og tømte ett glass med cola i hodet på meg. Anonymkode: aed4a...e6d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS her: akkurat nå så snakket vi om samvær med barna og min kone ville ikke ha på seg at hun hindret meg i være far, så hun ble sint og tømte ett glass med cola i hodet på meg. Anonymkode: aed4a...e6d Gå og ta deg en dusj. Anonymkode: f325f...9dd 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Om dette er seriøst, så må du seriøst avslutte det forholdet og bygge opp igjen relasjonen med datteren din. Du er jo verdens største tøffel! Hvorfor i alle er du sammen med det mennesket? Hva godt tilfører hun deg og livet ditt? Anonymkode: 987e0...f5e 4
sicario Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): kona mi ble sint på meg fordi hun føler at jeg beskylder henne for å hindre meg i å være far. Jeg har vært hos parterapauten forrige uke uten min kone og da snakket vi om at jeg ble forhindret i å være far. Min kone sa i våres at hun ikke likte at min datter kom innom på morgenen 2 ganger pr uke, og jeg ga etter. Og i sommer så sa min kone at hun ville gå fra meg hvis min datter kom på søndagsmiddag mer... Dette har jeg og parterapauten snakket om - min kone tolker det som beskyldninger om at hun er den som hindrer meg i å være far, og jeg mener jo at hun har gjort det. Når hun da spurte meg meg om jeg synes at hun hindret meg i å være far så ble hun sint og ba meg om å forlate stua, og sa at jeg ikke kunne sove på soverommet vårt... what to do? mann 45... Anonymkode: aed4a...e6d Eget soverom er jo en gudesendt gave.. bare å takke. Du kommer til å sove bedre en på lenge. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #14 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Om dette er seriøst, så må du seriøst avslutte det forholdet og bygge opp igjen relasjonen med datteren din. Du er jo verdens største tøffel! Hvorfor i alle er du sammen med det mennesket? Hva godt tilfører hun deg og livet ditt? Anonymkode: 987e0...f5e TS her: dette er helt seriøst desverre.... Anonymkode: aed4a...e6d
Miss.Hol Skrevet 1. oktober 2021 #15 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her: dette er helt seriøst desverre.... Anonymkode: aed4a...e6d Hvorfor er du sammen med henne ennå? Er ikke forholdet til datteren din viktigere enn dette? 2
Sola de Skrevet 1. oktober 2021 #16 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her: dette er helt seriøst desverre.... Anonymkode: aed4a...e6d Er du han som ikke fikk ha datteren på søndagsmiddag?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #17 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): kona mi ble sint på meg fordi hun føler at jeg beskylder henne for å hindre meg i å være far. Jeg har vært hos parterapauten forrige uke uten min kone og da snakket vi om at jeg ble forhindret i å være far. Min kone sa i våres at hun ikke likte at min datter kom innom på morgenen 2 ganger pr uke, og jeg ga etter. Og i sommer så sa min kone at hun ville gå fra meg hvis min datter kom på søndagsmiddag mer... Dette har jeg og parterapauten snakket om - min kone tolker det som beskyldninger om at hun er den som hindrer meg i å være far, og jeg mener jo at hun har gjort det. Når hun da spurte meg meg om jeg synes at hun hindret meg i å være far så ble hun sint og ba meg om å forlate stua, og sa at jeg ikke kunne sove på soverommet vårt... what to do? mann 45... Anonymkode: aed4a...e6d Du skal iallefall ikke godta å ikke å få sove på eget soverom. Helt uaktuelt. Du ka be henne ta sofaen. Ut fra det du skriver høres ikke dette bra ut. Jeg hadde revurdert forholdet. Anonymkode: 0b0cc...368
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 Sola de skrev (2 minutter siden): Er du han som ikke fikk ha datteren på søndagsmiddag? TS her>: Jo... Anonymkode: aed4a...e6d
Sola de Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TS her>: Jo... Anonymkode: aed4a...e6d Hvorfor vil du fremdeles være sammen med det kvinnemennesket. Hun er ikke helt god. Prioriter det som er viktig i livet. Det er deg selv og barna dine. Kjærester vil komme og gå, mens barna dine vil alltid være der. Kan jo tenkes du vil møte ei, som vil være mye bedre for både deg og barnet ditt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #20 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette høres kjent ut🤔 Anonymkode: 4913e...d19 Dette ble lagt ut for noen uker siden, men da hadde de kranglet pga noe og ellers samme viss. Troll! Anonymkode: bb199...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå