AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 På reddit ser jeg kvinner som har dysmorfofobi men de har kjærester og klager fortsatt over at de er stygge. Mens jeg som mann sitter her og har dysmorfobi og er jomfru. Aldri hatt en kjæreste. Jeg har ikke sett noen menn med dysmorfofobi på reddit skrive at de har kjæreste. Jeg synes det er urettferdig at kvinner kan ha et normalt liv og være elsket med dysforfobi med ikke menn. Hvorfor er det slik at kvinner kan bli elsket uavhengig men ikke menn? Anonymkode: 849cf...434
CorvusCorax Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Brukt uavhengig mener du vel? Det er lett å bruke noen seksuelt. Hvordan vet du at alle kvinner blir elsket? Vet du hva det vil si å elske noen? Ta deg sammen og slutt å syte, så får du deg nok "kjærlighet" du også. Kanskje til og med ekte kjærlighet. 10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 1. Det er nok mange med dysformi av kvinner som ikke er åpne om det heller ikke i forhold. Så du bare synser. 2. Hvis en har samme sykdom som deg bør du cheer-them on ikke prøve å dra de ned, for at du skal føle deg selv bedre. 3. kan være menn med sykdommen som ikke snakker om det. Ofte er det faktisk at menn ikke prater om sykdom/psykisk syke. 4. Tror ikke det er sykdommen eller deg som gjør at du ikke har kjæreste. Er vel heller at du ikke møter nok mennesker, eller er deg selv i disse møtene at du faktisk finner kjemien med andre mennesker. Hvis jeg hadde vært deg ville jeg lagt fra meg tanken om kjæreste akkurat nå, fokuser heller på å få opp selvfølelse og selvtilitten din. Det er mye viktigere enn en annen person i livet ditt akkurat nå. Anonymkode: 09bc5...199 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Det handler vel litt om hvor mye du lar dette hindre deg rett og slett. Anonymkode: ab759...9b7 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Forteller du om det på første daten? Anonymkode: 0031a...c1f 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Forteller du om det på første daten? Anonymkode: 0031a...c1f Har ikke vært på date Anonymkode: 849cf...434
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Mens jeg som mann sitter her og har dysmorfobi og er jomfru. Aldri hatt en kjæreste. Jeg har ikke sett noen menn med dysmorfofobi på reddit skrive at de har kjæreste. Anonymkode: 849cf...434 Slutt å bruke tid på reddit og andre forum, høres ut som typisk incel-oppførsel. Da vil du øke sannsynligheten både for å få en kjæreste, men også for å få et bedre selvbilde og helsesituasjon. Anonymkode: b8002...2d5 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke vært på date Anonymkode: 849cf...434 Så du bare tar det for gitt at damer ikke vil være sammen med deg fordi du har lest det på nett? Anonymkode: 0031a...c1f 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så du bare tar det for gitt at damer ikke vil være sammen med deg fordi du har lest det på nett? Anonymkode: 0031a...c1f Ingen liker meg. Ingen jenter sender meg meldinger som jeg vet de gjør med kjekke høystatus menn. Ingen jente har vist meg interesse eller hintet til at hun liker meg. Anonymkode: 849cf...434
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Slutt å bruke tid på reddit og andre forum, høres ut som typisk incel-oppførsel. Da vil du øke sannsynligheten både for å få en kjæreste, men også for å få et bedre selvbilde og helsesituasjon. Anonymkode: b8002...2d5 Ute i verden blir jeg bare oversett av kvinner. Tror ikke noen har sett to ganger på meg. Ikke én heller. Har aldri hatt en samtale hvor noen kvinne viser interesse. Anonymkode: 849cf...434
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #11 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen liker meg. Ingen jenter sender meg meldinger som jeg vet de gjør med kjekke høystatus menn. Ingen jente har vist meg interesse eller hintet til at hun liker meg. Anonymkode: 849cf...434 Hva har det med psykiske lidelser å gjøre? Det syns ikke utenpå så da er ikke det grunnen. Anonymkode: 0031a...c1f 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #12 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ute i verden blir jeg bare oversett av kvinner. Tror ikke noen har sett to ganger på meg. Ikke én heller. Har aldri hatt en samtale hvor noen kvinne viser interesse. Anonymkode: 849cf...434 Viste du interesse? Anonymkode: 0031a...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #13 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): På reddit ser jeg kvinner som har dysmorfofobi men de har kjærester og klager fortsatt over at de er stygge. Mens jeg som mann sitter her og har dysmorfobi og er jomfru. Aldri hatt en kjæreste. Jeg har ikke sett noen menn med dysmorfofobi på reddit skrive at de har kjæreste. Jeg synes det er urettferdig at kvinner kan ha et normalt liv og være elsket med dysforfobi med ikke menn. Hvorfor er det slik at kvinner kan bli elsket uavhengig men ikke menn? Anonymkode: 849cf...434 Det er mye du synes er urettferdig. Og verden er urettferdig. Jeg har en introvert venninne (kanskje unnvikende pf…?). Hun er 46 år og jomfru. Alt hun har ønsket seg er mann og barn. Det kommer hun ikke til å få. Jomfrudelen av dette tror jeg ikke plager henne så veldig. Det er åpenbart et problem for deg. Ingen skylder noen sex. Det er ikke slik at kvinner elskes uavhengig av din psykiske sykdom, men ikke menn. Kvinner er også alene. Anonymkode: 3a9bd...809 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #14 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva har det med psykiske lidelser å gjøre? Det syns ikke utenpå så da er ikke det grunnen. Anonymkode: 0031a...c1f Så du mener at det uansett er lettere for kvinner? Anonymkode: 849cf...434
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #15 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): På reddit ser jeg kvinner som har dysmorfofobi men de har kjærester og klager fortsatt over at de er stygge. Mens jeg som mann sitter her og har dysmorfobi og er jomfru. Aldri hatt en kjæreste. Jeg har ikke sett noen menn med dysmorfofobi på reddit skrive at de har kjæreste. Jeg synes det er urettferdig at kvinner kan ha et normalt liv og være elsket med dysforfobi med ikke menn. Hvorfor er det slik at kvinner kan bli elsket uavhengig men ikke menn? Anonymkode: 849cf...434 I tillegg til dysmorfofobi, så har man en personlighet. Å dyrke offerrollen er dessuten noe de fleste synes er svært lite attraktivt. Anonymkode: bf870...d80 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #16 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): I tillegg til dysmorfofobi, så har man en personlighet. Å dyrke offerrollen er dessuten noe de fleste synes er svært lite attraktivt. Anonymkode: bf870...d80 Kvinnene på dysmorfofobi-redditen dyrker offerrollen men de har fortsatt kjærester. Hvorfor? Anonymkode: 849cf...434
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #17 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen liker meg. Ingen jenter sender meg meldinger som jeg vet de gjør med kjekke høystatus menn. Ingen jente har vist meg interesse eller hintet til at hun liker meg. Anonymkode: 849cf...434 Kom deg ut, så skal du nok se noe annet. Er ikke lett å finne kjærligheten på nettet Anonymkode: 7ceda...213
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #18 Skrevet 2. oktober 2021 Har du oppsøkt terapi Ts? Jeg har ikke denne lidelsen, men skal oppsøke terapi nå for å komme over noe som hindrer meg i å leve livet og etterhvert få meg kjæreste. Det hjelper ikke å sitte innestengt hjemme resten av livet. Anonymkode: 87465...9f6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #19 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom deg ut, så skal du nok se noe annet. Er ikke lett å finne kjærligheten på nettet Anonymkode: 7ceda...213 Right. Alle jenter er jo med tinder dudes. Anonymkode: 849cf...434
KjøttOPP Skrevet 2. oktober 2021 #20 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): På reddit ser jeg kvinner som har dysmorfofobi men de har kjærester og klager fortsatt over at de er stygge. Mens jeg som mann sitter her og har dysmorfobi og er jomfru. Aldri hatt en kjæreste. Jeg har ikke sett noen menn med dysmorfofobi på reddit skrive at de har kjæreste. Jeg synes det er urettferdig at kvinner kan ha et normalt liv og være elsket med dysforfobi med ikke menn. Hvorfor er det slik at kvinner kan bli elsket uavhengig men ikke menn? Anonymkode: 849cf...434 Viktigere enn å elske andre, er å elske seg selv for den en er. Du kommer ikke langt med å ikke ha et godt forhold til deg selv, okke som :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå